KLIENT 55+

Strategie marketingowe dla dojrzałego pokolenia

Data rozpoczęcia:
26.10.2017
Data zakończenia:
27.10.2017

Prelegenci

Grażyna Busse

Gerentolog, Pracownia PRO-AGE

Mgr pedagogiki w zakresie edukacji dorosłych i gerontologii; absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych „Gerontologia społeczna” na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego; członek zarządu Łódzkiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Gerontologicznego; nauczyciel języka niemieckiego; pomysłodawczyni i współzałożyciela eksperckiego stowarzyszenia Edukacyjne Centrum Integracji Międzypokoleniowej HIPOKAMP; autorka merytorycznego uzasadnienia do powstania Centrum Inicjatyw Międzypokoleniowych; inspiratorka utworzenia i opiekun organizacyjno-merytoryczny Klubu Seniorów M-Łodzi Duchem; wydawca społecznej gazety seniorów łódzkich „My, M-Łodzi Duchem; wiceprzewodnicząca Komisji Dialogu Obywatelskiego ds. Polityki Demograficznej i Współpracy Międzypokoleniowej przy Urzędzie Miasta Łodzi; w latach 20012 – 2015 – członek Rady ds. Polityki Senioralnej w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej; inicjatorka i współrealizatorka spotkań, szkoleń i seminariów, poświęconych wyzwaniom demograficznym w kontekście starzenia się społeczeństw. Jest koordynatorką i pomysłodawczynią szeregu projektów krajowych i międzynarodowych, dotyczących idei „aktywnego starzenia się w zdrowiu” oraz popularyzowania wiedzy z zakresu gerontologii i geragogiki, a także tworzenia przestrzeni dla edukacyjnych działań międzypokoleniowych i wzmacniania dialogu oraz współpracy między generacjami. Współpracuje z wieloma organizacjami i instytucjami w Polsce i Europie, których profil działań jest zbieżny z ww. obszarami.; współtwórczyni i ekspert Konsorcjum Pro Age – Pracowni Geronto-technologii i Edukacji Gerontologicznej w kierunku propagowania i rozwoju „srebrnej gospodarki.

Marcin Gotowiec

Insight and Business Development Manager, MEC

Badacz od ponad 5 lat związany z rynkiem mediów, w MEC zajmuje się głównie analizą konsumpcji mediów, oceną działań reklamowych oraz poszukiwaniem insightów.

Piotr Haładus

Dyrektor marketingu, Członek Zarządu, Promedica24

Odpowiada za marketing na wszystkich rynkach działania spółki, a także za proces utrzymania i obsługi klientów oraz sprzedaż usług opiekuńczych w Polsce. Wdraża spójną strategię marketingową Promedica24 w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Odpowiada za wzrost rozpoznawalności marki, zarówno w Polsce, jak i w dwóch pozostałych krajach, z których firma rekrutuje opiekunki i opiekunów osób starszych: Bułgarii i Rumunii. Celem jego działań jest również wsparcie rekrutacji nowych opiekunek i opiekunów osób starszych i wzmocnienie świadomości społecznej zawodu opiekuna osoby starszej. Piotr Haładus przez ostatnie lata pracował w Groupon Polska. Zajmował się tam rozwojem usług lokalnych (największej linii biznesowej tej firmy), ofertami turystycznymi, a także - w strukturach firmy we Francji i regionie EMEA - sprzedażą i pozyskiwaniem ofert związanych z podróżą i ich wymianą pomiędzy poszczególnymi krajami, na których obecny jest Groupon.

Łukasz Kołdys

Deputy A&I Director

Socjolog ze ścisłym umysłem. Od ponad 10 lat pracuje w obszarze badań marketingowych i badań mediów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencji badawczej Pentor (obecnie TNS Polska), domach mediowych Omnicom Media Group oraz MEC, w którym obecnie kieruje działem badań konsumenckich.

Michał Kowalski

Dyrektor Generalny Kompleksowego Centrum Seniora Angel Care

Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii, Uniwersytetu Wrocławskiego. Z branżą medyczną związany jest od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarządzając centrami medycznymi należącymi do wiodących polskich i europejskich spółek działających
w obszarze opieki zdrowotnej. Od 2009 roku aktywnie wdrażał program Kaizen oraz Lean Management usprawniając działanie centrów medycznych na terenie Polski i Europy.

Karolina Liberka

Business Development Deputy Director, FENO

Odpowiada za rozwój agencji, procesy przetargowe i wydobywanie tego co najlepsze z kreacji i strategii. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Regularna mentorka na warsztatach startupowych, na których zajmuje się tematyka komunikacji. Zaangażowana w temat działań marketingowych skierowanych do grupy 50 plus oraz seniorów, prowadząca wykłady na Uniwersytecie III wieku, wykładowczyni strategii marketingowej na studiach doktoranckich.

Maria Magdalena Poulain

Kulturoznawca, Edukator osób 60+, Pracownia PRO-AGE

Łodzianka. Z wykształcenia kulturoznawca, teatrolog, filozof. Z zawodu dziennikarz, z zamiłowania kinomaniak i społecznik. Członek Zespołu ds Budżetu Obywatelskiego w Łodzi przy Prezydencie Miasta. Koordynator projektu regrantingowego FIO „Grant na lepszy start” prowazdonego przez Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich OPUS oraz Lokalną Grupę Działania POLCENTRUM.
Trener, animator działań społecznych i coach. Współpracuje z III sektorem, podmiotami ekonomii społecznej, ułatwiając im kontakty z mediami, wspierając promocję i inne działania (prowadziła warsztaty dot. współpracy z mediami w ramach ogólnopolskiej akcji Fundacji Batorego Masz Głos, Masz Wybór). Współpracuje z Radą Orgaanizacji Pozarządowych Województwa Łódzkiego (animator Rad DPP i Rad Seniorów).

Marzena Rudnicka

Fundator oraz Prezes Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej

Autorka innowacyjnych rozwiązań w silver economy, m.in. systemu certyfikacji dóbr i usług dla osób starszych OK SENIOR oraz publikacji „Gospodarka senioralna nową gałęzią gospodarki narodowej” , „Seniorzy w województwie opolskim – szanse i wyzwania” oraz „Nowa Jakość dla Seniora”.
Od 2015 roku jest członkiem zespołu powołanego w Brukseli przy dwóch wydziałach Komisji Europejskiej – DG CONNECT i DG GROW, który w ramach programu „Otoczenie przyszłości” przygotowuje Europejskie Ramy Referencyjne dla Mieszkalnictwa Przyjaznego Wiekowi. Członek Rady Fundacji Obywatelski Parlament Seniorów oraz Ekspert współpracujący z Komitetem Nauk Demograficznych PAN. Marzena Rudnicka jest ponadto przedsiębiorcą, właścicielką firmy Rudnicka & Consulting oraz wiceprezydentem URBI Unii Rynku Budowlano-Inwestycyjnego, a także Ekspertem w Centrum im. Adama Smitha w dziedzinie budownictwa i inwestycji.

Szymon Szaciłło-Kosowski

Prezes Zarządu, Quattro por Quattro

Manager z blisko 15-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Pracował i zarządzał pracą zarówno w mniejszych agencjach reklamowych jak i w dużych sieciowych obsługujących największe budżety reklamowe. W swojej karierze realizował kampanie reklamowe takich firm jak: IKEA, Canon, Nikon, Sony Ericsson, Coty, Lek Polska, Reckitt Benckiser, Valeant a także wiele innych. W pracy stara się zawsze szukać innowacji i nowych możliwości , stale próbuje łamać konwencje i standardy rynkowe motywując otoczenie do nieustającego rozwoju. Praca zespołowa to jego domena – oddany zasadzie, iż wygrywamy i przegrywamy zawsze razem. Uważa, że indywidualiści i ekscentrycy są potrzebni ale tylko pod warunkiem, że potrafią pracować w zespole. Jego specjalnością jest strategiczne planowanie i praca koncepcyjna w ramach projektów klientów a także wskazywanie kierunków rozwoju własnej firmy . Od 2009 roku współtworzy Agencję Quattro por Quattro , pełniąc funkcję jej Prezesa aktywnie kreuje kierunki rozwoju spółki a także odpowiada za realizację projektów agencji pod kątem strategicznym. Wspiera też pracę poszczególnych działów agencji na etapie koncepcyjnym i wykonawczym.

Remigiusz Zagórski

Redaktor naczelny portalu SlowoSeniora.pl

Członek Polskiego Towarzystwa Gerontologicznego. Praktyk marketingu senioralnego, doradca z zakresu działań marketingowych, planu marketingowego, analizy i strategii marketingowej dla firm kierujących ofertę dla osób 55+.