Zespoły jako inicjatorzy ciągłego doskonalenia procesów w SSC
Case study
Grzegorz
Kuszneruk,
Lean & Change Manager, Intrum Justitia
,
Wojciech
Kozioł,
Lean & Change Manager, Intrum Justitia
Kultura ciągłego doskonalenia – co możemy zyskać budując „autonomiczne” zespoły operacyjne?
Jak wpływać na przywództwo, kompetencje, realizację wskaźników biznesowych oraz tworzenie wartości dla Klienta wdrażając kulturę Lean w procesach usługowych?
Skracanie czasu realizacji procesu bez zmian IT przy jednoczesnym wzroście efektywności pracowników i satysfakcji z pracy! Czy to w ogóle możliwe?
10:20
Przerwa na kawę
10:40
Zarządzanie różnorodnością pokoleniową, czyli jak rekrutować, zarządzać, komunikować się i motywować nowe pokolenia na rynku pracy
Case study
Tina
Sobocińska,
Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji DHL Parcel Polska
Pokolenie nieznające świata bez nowych mediów i Internetu pojawia się na rynku pracy, jakie niesie to za sobą konsekwencje
Jak dostosować styl przywództwa w zarządzaniu młodymi zespołami, aby ulepszać komunikację i efektywność wykonywanych przez nich zadań
Jak motywować w codziennej pracy, a jak budować lojalność wobec pracodawcy w Cyfrowym Pokoleniu
11:30
Strategia nakierowania działań na zadowolenie klienta, czyli jak zdobyć przewagę na konkurencyjnym rynku budując najwyższą jakość obsługi
Case study
Miłosz
Aleksander,
Vice President, Head of Global Shared Services, Tate & Lyle
Na czym polega strategia nakierowania celów organizacji na potrzeby klienta – sprzężenie zwrotne
Jakich mierników należy użyć do badania efektywności w procesach Client Service
Najlepsze praktyki w zakresie określania i weryfikacji realizacji celów biznesowych poprzez ciągły monitoring i poprawianie jakości usług
12:20
Przerwa na Lunch
13:00
Reorganizacja procesów biznesowych z perspektywy Change Management
Case study
Ewelina
Janusz,
Accessus Consulting
Zmiana jako integralna cecha ciągłego rozwoju organizacji
Zwiększanie konkurencyjności rynkowej poprzez restrukturyzację procesów
Elementy, na które należy zwracać szczególną uwagę w czasie zmian procesów w organizacji
Które procesy powinny podlegać najczęstszym zmianom i jak mierzyć zapotrzebowanie na nią w określonych obszarach biznesowych
13:50
Knowledge Management, czyli organizacyjne uczenie się, produkcja i dystrybucja wiedzy
Case study
Grzegorz
Waligórski,
Knowledge Manager, Deloitte
Wiedza członków organizacji, jako jej wyjątkowa wartość – jak ją organizować, analizować jej zasoby i dystrybuować
Dlaczego zarządzanie wiedzą staje się ważnym elementem podnoszącym efektywność działań pracowników z punktu widzenia kadry managerskiej
Jak osiągać przewagę konkurencyjną kładąc nacisk nie tylko na doskonalenie procesów operacyjnych, ale również na wykorzystanie i dystrybucję wiedzy pracowników
14:40
Przerwa networkingowa
15:00
RPA w SSC – trend, czy konieczność?
Janusz
Tyburcy,
CEO, PROA Technology
Jak obecnie wygląda wizja przyszłości z wykorzystaniem robotów
Zastosowanie RPA jako czynnik optymalizujący koszty organizacji
RPA od czego zacząć?
W jaki sposób wdrożyć RPA w SSC
16:00
Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
Dzień II
Środa
7 marca 2018
09:00
Rejestracja uczestników i poranna kawa
09:30
Jak dobierać i analizować mierniki efektywności procesów biznesowych w różnych działach organizacyjnych SSC
Case study
Wojciech
Karpiński,
Head of Business Service Centre Europe, Amway
Mierniki wykorzystywane do badania efektywności w działach księgowo-finansowych
Jakie KPI wybrać do pomiaru efektywności w kontekście zarządzania personelem
Badanie poziomu zadowolenia klienta – jak dotrzeć do miarodajnych wyników w celu ciągłego ulepszania działań prowadzonych przez działy client service
Korzyści płynące z odpowiedniego wykorzystania i reagowania na wyniki badań efektywności procesów biznesowych - przykłady
10:30
Ochrona danych osobowych w Shared Service Centers – co zmieni RODO 2018 w kraju o jednym z najbardziej restrykcyjnych praw ochrony danych osobowych
Michał
Kluska,
adwokat, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych
Skutki wynikające z wejścia w życie RODO 2018 dla dostawców profesjonalnych usług biznesowych
Jak wybrać odpowiednią drogę do wprowadzenia nieuniknionych zmian w dziedzinie ochrony danych osobowych w jak najbardziej optymalny kosztowo sposób
Co zmieni RODO 2018 w procesach Background Check
11:30
Przerwa kawowa
11:50
Nowe narzędzia rekrutacji jako odpowiedź na zmieniające się warunki rynku pracy i wymagania pracowników – jak zwiększyć skuteczność i zminimalizować koszty rekrutacji
Aleksandra
Szyrwińska,
Talent Acquisition Marketing Specialist, Kariera.pl
Profil zapotrzebowania na pracowników w CUW vs. rzeczywistość
Crowd sourcing, rekrutacje wideo, wykorzystanie Social Media, które z tych narzędzi poprawią efektywność i zoptymalizują koszty rekrutacji
Jaką obrać strategię biznesową, aby pozyskiwać najlepszych kandydatów w procesach rekrutacji - agencja headhunterską czy inwestycja w wewnętrzny dział rekrutacji
Przyszłość „Pokolenia SSC” w dobie robotyzacji i automatyzacji procesów – na ile roboty zastąpią ludzi, tym samym zmieniając zapotrzebowanie na pracowników
12:40
Przerwa na Lunch
13:20
Od SSC do Center of Excellence, czyli od obsługi procesów biznesowych do ich maksymalnego usprawniania i kapitalizacji wartości dodanej
Case study
Monika
Cienkowska,
Finance CoE Manager, Zoetis
CoE jako zabezpieczenie operacji i interesów spółki matki w danym regionie
Zalety wynikające z tworzenia Centers of Excellence
Budowanie efektywnej komunikacji między SSC i CoE – zarządzanie komunikacją, organizowanie pracy i negocjacje
14:20
Przerwa networkingowa
14:40
Wyzwania dla leaderów – jak skutecznie komunikować się w globalnych zespołach różnorodnych kulturowo
Case study
dr
Malwina
Bakalarska,
Trener międzykulturowy, Konsultant ds. zarządzania różnorodnością kulturową, Europejska Akademia Dyplomacji; Diversity Hub
Diversity Management jako odpowiedź na problemy związane z zarządzaniem różnorodnymi kulturowo zespołami
Z jakimi trudnościami w standaryzacji procesów i procedur spotkają się managerowie w zróżnicowanych kulturowo grupach pracowniczych i jak sobie z nimi radzić
15:40
Transformacja biznesowa dla scentralizowanych modeli operacyjnych (SSC /CUW) i jej kierunki rozwoju w najbliższych latach
Mariusz
Szałaj,
4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO
Czynniki krytyczne procesu transformacji biznesowej w obszarze SSC;
Jak przebiega proces transformacji w szybko rozwijających się Centrach Usług;
Jakich kompetencji potrzebujemy aby efektywnie zarządzać procesem transformacji biznesowej;
Wpływ robotyki (RPA) i sztucznej inteligencji (AI) na kwestie związaną z centralizacją usług biznesowych