Rynek powierzchni handlowych w Polsce dynamicznie się rozwija. Jakie wyzwania stoją przed branżą centrów handlowych w roku 2018? Co w swojej ofercie powinno zawierać nowoczesna galeria, aby sprostać coraz większym wymaganiom klientów? W trakcie spotkania przedstawimy zbiór najciekawszych formatów i rozwiązań na rynku nieruchomości handlowych!
Główne obszary tematyczne omówione podczas warsztatów:
- Co się zmieni w zarządzaniu i obsłudze powierzchni handlowych w Polsce w 2018?
- Korzyści płynące z efektywnego wykorzystania remodelingu
- Jak zarządzać portfolio marek w centrum – o skutecznym tenant-mix
- Przykłady modernizacji największych galerii handlowych w Polsce
- Konstrukcje umów najmu powierzchni w galeriach handlowych - jakie zapisy powinna posiadać odpowiednio sporządzona umowa
- Trendy w promocji i komunikacji marki galerii handlowych
- Ulice handlowe – dlaczego warto inwestować w rozwój tego formatu
- Kto dziś jest klientem centrum handlowego - jak definiować strategiczne grupy klientów
- Polski rynek centrów handlowych na tle Europy - porównanie wskaźników
Już dziś zgłoś swój udział!