Shared & Business Services Congress 2020

Jedyna w Polsce platforma wymiany doświadczeń między TOP MANAGEMENTEM a LEADERAMI OPERACYJNYMI

Data rozpoczęcia:
15.12.2020
Data zakończenia:
16.12.2020

Prelegenci

Katarzyna Bartoszewska

HR Operations Manager, Alight Solutions

Od ponad 10 lat zajmuje się administracją HR w ujęciu korporacyjnym i międzynarodowym. Od 2018 roku zarządza zespołem specjalistów HR w firmie Alight, który dostarcza usługi administracji HR dla pracowników zlokalizowanych na 4 kontynentach. Pracowała nad wieloma projektami przekształcania administracji HR w Polsce i innych krajach: wdrażaniem systemów HR (Workday), digitalizacją akt pracowniczych, wydzielaniem i łączeniem spółek i idącymi za tym podziałami i przekształceniami systemów i procesów kadrowych. Krakowianka z urodzenia i zamiłowania. W czasie wolnym gotuje.

Krzysztof Herdzik

Niezależny doradca Zarządów, pomagający w odzyskaniu firmom kontroli w trudnych czasach

Ekspert od Zarządzania i Innowacji. Absolwent Harvard Business School w dziedzinie Innowacji.
Posiada ponad 17 letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami na szczeblu krajowym i międzynarodowym.
Prowadził projekty w Polsce, Europe, Stanach Zjednoczonych i Azji. Wyróżniony jako najlepszy Manager w Europie Środkowo Wschodniej w branży Outsourcingowej. Firma, którą ostatnio zarządzał, została nagrodzona tytułem Najlepszego Pracodawcy wg AON. Twórca podcastu Lider 4.0

Paweł Płocki

Dyrektor GBS Europe, TRUMPF

Zaczynał karierę w 2007 r. w Centrum Usług Finansowych Avon w Warszawie, kontynuował w strukturach Globalnego Centrum firmy Oriflame, gdzie rozbudowywał portfolio usług wewnętrznego SSC jednocześnie zarządzając jego Operacjami w Azji. Posiada doświadczenie w tworzeniu nowych procesów,
usprawnieniach i automatyzacji. Do końca 2017 roku Dyrektor ds. Kontraktu i Relacji z BPO w Oriflame. Obecnie Dyrektor Zarządzający SSC niemieckiej firmy TRUMPF – globalnego lidera technologii laserów przemysłowych. Entuzjasta nowych technologii, przede wszystkim GenAI.

Malwina Raducka-Sakwerda

MS Careers Analytical Solutions Leader, Mercer

Z wykształcenia psycholog organizacji, pracuje w sektorze SSC/BPO od 2007 roku. Była odpowiedzialna za procesy tranzycji procesów biznesowych z Europy i USA, ale także z Afryki czy Ameryki Łacińskiej. Obecnie jest odpowiedzialna za Mercer Careers Analytical Solutions, grupę analityków i konsultantów specjalizujących się wynagrodzeniach, benefitach oraz mobilności pracównikow. Jej blisko 100 osobowy zespół operuje z trzech lokalizacji: Warszawy, Noidy oraz Guraon w Indiach. Wierna filozofii Lean oraz Design Thinking w procesach biznesowych.

Magdalena Rodzeń

Global HR Business Partner

Menedżer HR z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach oraz w sektorze polskich małych i średnich przedsiębiorstw. W Alight Solutions odpowiada za funkcję personalną w Europie oraz pełni funkcję Globalnego Business Partnera dla pionu Innovation & Solutions. Specjalizuje się w szeroko pojętym zarządzaniu zmianą w HR, zmianami organizacyjnymi oraz zastosowaniem nowych technologii w funkcji personalnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR, prywatnie miłośniczka gier komputerowych i zwierząt.

Sebastian Schyck

Dyrektor, Gates Business Services

magister inżynier informatyki Politechniki Poznańskiej, absolwent
studiów podyplomowych zarząd ziania oraz analizy finansowej i kontrolingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 2005 roku związany z marką Philips. Od 2013 kierownik zespołu księgi głównej (RTR) i analiz (RBC) w środkowoeuropejskim centrum usług wspólnych Philips Polska w Warszawie. Od 2015 twórca i dyrektor regionalnego centrum operacji finansowych Lumileds w Pabianicach. Wspierający
księgowość wszystkich jednostek Lumileds w Europie i Ameryce Południowej. Entuzjasta usprawnień procesów i automatyzacji.

Mariusz Szałaj

4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO

Mariusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu i standaryzacji procesów biznesowych, zwiększaniu ich wydajności oraz efektywności kosztowej w obszarach globalnych operacji finansowych, HR oraz IT.
Zarządzał projektami transformacji biznesowej na poziomie regionalnym i globalnym w ponad 50 krajach w Ameryce Południowej i Północnej, Azji, Afryce, Australii i Europie.
Jest też wieloletnim praktykiem w zakresie implementacji strategii oraz wdrażania koncepcji CUW (SSC) (Centra Usług Wspólnych / Shared Service Centres) oraz programów optymalizacyjnych w tym obszarze.
Tworzył i zarządzał Centrami Usług (SSC) w Polsce, Rosji, Argentynie, Indiach, Chinach.
Mariusz posiada praktyczną wiedzę w zakresie finansów, zarządzania projektami oraz zarządzania zmianą.

Tomasz Tuszyński

Head of BPO Global Exellence, Rödl & Partner

Tomasz Tuszyński jako członek zespołu BPO International kieruje programem transformacji BPO obejmującego obecnie spółki z grupy Rödl & Partner znajdujące się w 24 krajach na 5 kontynentach. Razem ze swoim fantastycznym zespołem wspiera kraje w zakresie opracowywania rozwiązań systemowych oraz wdrożeniowych. W ramach obecnych obowiązków realizuje dodatkowo projekty z obszaru R&D and Innovation, integracji systemów IT, machine learningu, business intelligence oraz rozwoju oprogramowania. Aby nie być gołosłownym w zakresie umiejętności technicznych programuje w językach Python i R. Jest zwolennikiem kompleksowego podejścia do zarzadzania łączącego rozumienie wszystkich obszarów działania organizacji. Od ponad 10 lat łączy swoją wiedzę z obszaru IT z biznesem będąc dopowiedzianym zarówno za rozwijanie rozwiązań technicznych jak i strategicznych i biznesowych. W trakcie swojej kariery pełnił role kierownika projektów i programów na styku IT i biznesu. Od 2015 roku posiada tytuł certyfikowanego kierownika projektów nadany mu prze Project Managenet Institute z siedzibą w Newtown Square, Pennsylvania, United States. Równolegle z pracą zawodową uzupełniał swoją widzę teoretyczną w obszarze analiz statystycznych, zarządzania jakością oraz finansów, gdzie ostatnio z sukcesem ukończył certyfikowany program ACCA realizowany przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Anna Urbańska

Conduct & Financial Crime Compliance Site Lead, Poland

Anna Urbańska kieruje zespołem specjalistów w dziedzinie przeciwdziałania przestępczości finansowej (FCC) w globalnym centrum usług banku Standard Chartered w Warszawie. Posiada prawie 20-letnie doświadczenie w sektorze bankowym, funduszy inwestycyjnych i konsultingowym. Jej dotychczasowa praktyka zawodowa obejmuje zarządzanie operacjami na dużą skalę, tworzenie, restrukturyzację i optymalizację zespołów operacyjnych, przeciwdziałanie praniu pieniędzy (AML), prowadzenie dużych programów transformacji i remediacji regulacyjnej, tworzenie strategii dla organizacji i transformacje kultury organizacyjnej oraz zarządzanie procesami biznesowymi. Zanim dołączyla do grona pracowników Standard Chartered kierowała zespołem ds. przeciwdziałania przestępczości finansowej w PWC, pełniła funkcję dyrektora operacyjnego w randze wiceprezesa zarządu w ProService, a wcześniej zbudowała od podstaw i zarządzała centrum operacyjnym RBS, prowadząc projekty na skalę międzynarodową (region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki; Wielka Brytania; USA; region Ameryki Łacińskiej). Pracowała również na kierowniczych stanowiskach w jednostkach operacyjnych takich banków jak Cetelem, HSBC i GMAC.

Bartłomiej Zagrodnik

Prezes Zarządu, Walter Herz

Nadzoruje pracę zespołu doradców świadczących usługi na ogólnopolskim rynku nieruchomości komercyjnych ze szczególnym uwzględnieniem sektora BPO/SSC. W trakcie kariery zawodowej wielokrotnie doradzał podmiotom zarówno globalnym jak i podmiotom z sektora publicznego tworząc strategie nieruchomościowe oraz zabezpieczając strategiczne interesy klientów. Posiada międzynarodowe tytuły MRICS oraz CCIM.