Moderator:
Mariusz Szałaj, CEO, 4Synchronicity
Uczestnicy:
Tatiana Oszmiańska, SSC Sector Head, SpencerStuart
Magdalena Rodzeń, Magdalena Rodzeń, EMEA HR Lead, Alight Solutions
Sebastian Schyck, Director, GBS Gates Corporation
Anna Urbańska, Conduct & Financial Crime Compliance Site Lead, Standard Chartered
Bartłomiej Zagrodnik – Managing Partner, CEO, Walter Herz
Paweł Płocki, Head of Trumpf SSC
• Zarządzanie oczekiwaniami
• Migracja wewnętrzna
• Kultura, struktura, narzędzia jako główne czynniki transformacji
• Budowa przewagi konkurencyjnej SSC/GBS przez pryzmat kultury innowacji
• Robotyka w funkcjach wsparcia businessu – jak wybrać optymalne rozwiązania i przygotować się do ich wdrożenia?
● Case study pokazujące jak zorganizowany jest dział HR w Alight Solutions
● Pozytywy – czyli obszary, w których cyfryzacja i automatyzacja działa
● Wyzwania – czyli obszary, w których nie zrealizowaliśmy założonych celów
● Prognoza na lata 2020–2021 – nasze plany i ryzyka
• Opowiemy jak wynagradzają firmy z sektora S&BSC w Polsce, jakich podwyżek możemy się spodziewać
• Porównamy polskie wynagrodzenia do innych w regionie
• Postaramy się odpowiedzieć jak rosnące koszty wynagrodzeń w Polsce wpływają na atrakcyjność inwestycyjną sektora
• Podpowiemy jak porównać poziom wynagrodzeń w Polsce do innych krajów i jakich błędów unikać podczas przygotowania „business case
• Osiągasz „zielone” wskaźniki, a klient i tak dalej jest niezadowolony?
• Przyczyną może być zaufanie, a właściwie jego brak.
• Zaufanie to waluta XXIw. Inna niż wszystkie , bo trudno ją zewidencjonować i zmierzyć.
• Mierzalne i niemierzalne miary efektywności operacyjnej - definiowanie efektywnych miar oceny zarządzania obszarami operacyjnymi
• Model operacyjny a dojrzałość i kultura organizacji
• Matryca kompetencji posiadanych vs pożądanych
• Kompetencje twarde vs miękkie;
• Motywacja i zaangażowanie
• Kultura, struktura narzędzia jako główne czynniki zarzadzania obszarami operacyjnymi
Celem warsztatów dla managerów operacyjnych to rozwój kompetencji w zakresie „efektywnego zarządzanie obszarami operacyjnymi i rozwojem talentów w środowisku SSC /GBS”
CASE STUDY: wdrożenie end-to-end Sztucznej Inteligencji w zakresie optymalizacji procesu kategoryzowania zdarzeń
gospodarczych – użycie AI do rekomendacji konta księgowego. Technologie i metody, które wykorzystujemy w tym projekcie:
● algorytmy ML, sieci neuronowe, natural language processing, word embedding, computer vision,
analiza ontologiczna, data enrichment multi-looping
• Jak środowisko pracy wpływa na organizacje?
• Jakie są realne koszty najmu biur?
• Co można zyskać a co stracić poprzez zmianę biura?
• Rozwój w jednej lokalizacji czy ekspansja do 2-3 miast?
• Profil przywódcy SSC/BPO w Polsce, zakres odpowiedzialności i zadania, które realizuje
• Interesariusze i ich oczekiwania względem przywódcy
• Prognoza celów na lata 2020 -2025
• Jak uniknąć samotności na szczycie?