ZARZĄDZANIE CENĄ W STRATEGII OMNICHANNEL

Jak kreować efektywną politykę cenową w wielokanałowej sprzedaży?

Data rozpoczęcia:
17.10.2017
Data zakończenia:
18.10.2017

Opis

Po raz pierwszy na polskim rynku szkolenie z obszaru pricing managementu w omnichannel!

„Jak efektywnie zarządzać  procesem kształtowania cen w organizacji?”

Pewnie nie raz zadałeś sobie to pytanie. W odpowiedzi oddajemy w Twoje ręce program jedynego na rynku  wydarzenia poświęconego kształtowaniu efektywnej polityki cenowej w dobie wielokanałowego kontaktu z klientem.

Rosnąca grupa świadomych konsumentów jest wyzwaniem dla pricing managerów, dyrektorów sprzedaży i handlu, dlatego chcielibyśmy, abyś dowiedział się:

  • jak zarządzać cenami i je kształtować w dobie wielu możliwości kontaktu z klienta z Twoim produktem / usługą?
  • w jaki sposób właściwie wykorzystywać narzędzia wspomagające zarządzanie ceną?
  • jakie są pozacenowe czynniki kształtujące popyt i jak z nich efektywnie korzystać?
  • jak mierzyć efektywność prowadzonych działań i optymalizować współpracę z innymi działami organizacji?

Na naszych warsztatach łączymy praktyczne podejście Managerów i Dyrektorów odpowiedzialnych za pricing management z doświadczeniem i szeroką wiedzą zaproszonych ekspertów!