ZARZĄDZANIE CENĄ W STRATEGII OMNICHANNEL

Jak kreować efektywną politykę cenową w wielokanałowej sprzedaży?

Data rozpoczęcia:
17.10.2017
Data zakończenia:
18.10.2017

Prelegenci

Maciej Adamski

Ekspert w obszarze strategii cenowej, marketingu, analiz biznesowych i badań rynkowych, ARGO Polonia

Ekspert w obszarze strategii cenowej, marketingu, analiz biznesowych i badań rynkowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży doradztwa strategicznego (Roland Berger Strategy Consultants), pracując przy projektach doradczych zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Od 2005 roku zajmował stanowiska menedżerskie w czołowych międzynarodowych korporacjach działających w branży telekomunikacyjnej, w Polsce oraz poza jej granicami (Orange, T-Mobile, Virgin Mobile, Roshan). Od 2015 roku prowadzi własną firmę doradczą, realizując w tym czasie projekty dla klientów z różnych branż.

Łukasz Biel

Business Planning & Pricing Manager, Bridgestone

Pracuje na stanowisku Business Planning & Pricing Manager w firmie Bridgestone gdzie odpowiada za politykę cenową oraz planowanie biznesowe w regionie wschodnim. W swojej karierze zajmował się wspieraniem strategii firm w zakresie zarządania finansowego oraz pricingu zarówno po stronie doradczej jak i biznesu.
Swoje doświadczenie zdobywał również miedzy innymi w CHEP, Accenture oraz Pricewaterhousecoopers. Na zajmowanych stanowiskach przeprowadzał między innymi wyceny oparte na wartości (value based pricing), wdrażal narzędzia kontroli transakcyjnej oraz zarzadzął politykami cenowymi wspierającymi strategie kanałowe. Od roku 2013 jest dyplomowanym członkiem Brytyjskiego Instytutu Rachunkowości Zarządcej (CIMA). Łukasz Biel jest również absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz programu JOSZEF na Uniwersytecie Ekonomicznym w Wiedniu. Obecnie poszerza swoje kompentencje jako student programu MBA prowadzonego przez Uniwersytet Quebecu w Montrealu oraz SGH w Warszawie.

Rafał Burski

Dyrektor ds Ecommerce, Satoria Group

Odpowiedzialny w firmie Satoria Group za dystrybucję oraz revenue management w obiektach grupy kapitałowej. Hotelarz Roku 2015 w kategorii Revenue Management - plebiscyt organizowany przez HORWATH HTL. i Hotelarza, obecnie członek kapituły wybierającej Hotelarza Roku Biegle posługuje się i zna narzędzia klasy PMS, CRS i RMS, jak również inne narzędzia związane z dystrybucją elektroniczną i zarządzaniem reputacją obiektu. Zanim dołączył do grupy, poprzednio zajmował stanowiska (revenue manager) związane z optymalizacją przychodów w hotelu sieci Carlson Rezidor (Radisson Blu w Warszawie) oraz pierwszym butikowym i luksusowym , stołecznym Hotelu Rialto działającym w ramach struktur Preferred Hotels and Resorts. Prelegent licznych branżowych konferencji w tematach związanych z zarządzaniem przychodami, ceną, dystrybucją i wspierającymi te obszary nowoczesnymi technologiami między innymi: Meetings Week Poland (marzec 2017); Rentowny Hotel (październik 2016); Hotel Trends (listopad 2015) oraz E-travelforum (lata 2014,2013,2011, 2009).

Mateusz Chołaściński

Co-founder, Netious Revenue Institute

Analityk biznesowy specjalizujący się w strategiach cenowych i zarządzaniu przychodami ze sprzedaży. Z wykształcenia fizyk teoretyk, wykorzystujący swoje doświadczenie w analizie rynku, konkurencji i w poszukiwaniu szans wygenerowania wzrostu wartości dla firm. Odpowiadał za strategię cenową w Kompanii Piwowarskiej, wdrażał politykę cenową w Makro C&C Polska. Obecnie konsultant prowadzący projekty z zakresu strategii i polityki cenowej, efektywności systemów rabatowych oraz motywacyjnych dla sprzedaży i marketingu. Pomysłodawca i twórca pierwszej wersji symulacji biznesowej Netious Market Challenge. Autor wielu publikacji i prelekcji dotyczących zarządzania przychodami.

Arkadiusz Mrokwa

Business Line Manager, Atlas Copco Polska

Pracuje w firmie Atlas Copco Polska Sp.z o.o. na stanowisku Business Line Manager. Odpowiedzialny za sprzedaż produktów dywizji Industrial Air ( sprężarki, urządzenia do uzdatniania sprężonego powietrza oraz generatory gazów ) w sektorze B2B na terenie Polski. Kieruje od kilkunastu lat zespołem inżynierów sprzedaży oraz zarządza siecią dystrybutorów. Odpowiada za strategię wprowadzania na rynek Polski nowych produktów dywizji Industrial Air , zwiększenia udziału w rynku , zarządzania ceną.
Jest członkiem międzynarodowego zespołu audytorów odpowiedzialnym za audyt procesów Market to Customer – przeprowadzał audyty we Francji, Anglii, Belgi, Rosji

Adam Niesterok

Dyrektor Sprzedaży, CEDC

Marcin Paczesny

Pricing Director, Multikino

Od kilkunastu lat zajmuje się kształtowaniem polityk cenowych i maksymalizacją dochodowości . Posiada szerokie spektrum doświadczeń ze zróżnicowanych rynków i w odniesieniu do produktów oferowanych różnorodnymi kanałami sprzedaży. Sprawnie funkcjonuje na styku marketingu, sprzedaży i finansów. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Karierę rozpoczął w grupie Polskich Linii Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za działania z zakresu revenue management na połączeniach linii Centralwings. W DHL Express w zakresie jego kompetencji była całość długo i krótkoterminowych inicjatyw cenowych, a także organizacja i efektywność procesu sprzedaży. Dla OLT Express przygotował i wdrożył strategię cenową oraz narzędzia optymalizujące rentowność. Aktualnie kieruje obszarem pricingu w Multikinie, gdzie ma możliwość wdrażania unikatowych dla branży kinowej rozwiązań z zakresu dynamic pricing.

Maciej Szatkowski

Starszy menedżer w zespole doradztwa gospodarczego KPMG Advisory

Praktyk sprzedaży rynku FMCG w Polsce. Przez 22 lata pracował i zarządzał zespołami sprzedażowymi w międzynarodowych koncernach spożywczych (m.in. Ferrero, Mondelez). W trakcie swojej kariery zawodowej zarządzał sprzedażą produktów FMCG w różnych kanałach sprzedaży – począwszy od nowoczesnych sieci handlowych, a skończywszy na vendingu oraz kanałach cyfrowych. Doświadczony analityk sprzedaży – współtwórca jednego z najbardziej zaawansowanych systemów integracji i analizy danych sprzedażowych z rozproszonych systemów dystrybucji do sklepów niezależnych w Polsce.
Od września 2016 roku dołączył do zespołu KPMG w Polsce, gdzie jest odpowiedzialny m. in. za rozwój usług doradczych dla rynków konsumpcyjnych oraz strategiami rozwoju sprzedaży FMCG w kanałach cyfrowych. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.