Szkolenia wewnętrzne
Archiwum
Rekomendacje
Sale do wynajęcia
Kariera
Kontakt
Szkolenia wewnętrzne
Archiwum
Rekomendacje
Sale do wynajęcia
Kariera
Kontakt
PRENUMERATA
E-WYDANIE
KONFERENCJE
ZARZĄDZANIE CENĄ W STRATEGII OMNICHANNEL
Jak kreować efektywną politykę cenową w wielokanałowej sprzedaży?
Data rozpoczęcia:
17.10.2017
Data zakończenia:
18.10.2017
Opis
Program
Prelegenci
Mapa
Kontakt
Partnerzy
Opis
Program
Dzień I
Wtorek
17 października 2017
09:00
Rejestracja uczestników. Powitalna kawa i poczęstunek
09:30
Cyfrowy” klient i jego spojrzenie na cenę. Jak modelować politykę cenową w relacjach z dzisiejszym „wielokanałowym” klientem?
Maciej Szatkowski, Starszy menedżer w zespole doradztwa gospodarczego KPMG Advisory
kim jest „wielokanałowy” klient, jak kupuje, co go skłania do zakupu a co go denerwuje i zniechęca?
jak zmienia się podejście dzisiejszych klientów do kwestii ceny i jak to zjawisko wykorzystać biznesowo?
jak budować zadowolenie i lojalność cyfrowego klienta wykorzystując podejście omnichannel?
10:30
Zyskowność kanałów sprzedaży a pricing management
case study
Łukasz Biel, Business Planning & Pricing Manager, Bridgestone
jak mierzyć zyskowność kanałów sprzedaży?
jak zarządzać zyskownością kanałów sprzedaży w obliczu różnego poziomu ich atrakcyjności?
optymalizacja rabatów, korytarzy cenowych oraz „cen specjalnych” w kontekście optymalizacji wyniku finansowego
11:30
Przerwa na kawę
11:50
Nie tylko cena… jak wzmacniać popyt na produkt przy wykorzystaniu czynników pozacenowych?
case study CEDC
Adam Niesterok, Dyrektor Sprzedaży, CEDC
jakie właściwie korzystać z pozacenowych narzędzi kształtowania popytu?
w jaki sposób mierzyć efektywność tych działań?
12:50
Przerwa na lunch i networking
13:40
Pricing management a omnichannel. Jak prawidłowo pozycjonować obszar zarządzania cenami w wielokanałowym kontakcie z klientem?
Maciej Adamski, Ekspert w obszarze strategii cenowej, marketingu, analiz biznesowych i badań rynkowych, ARGO Polonia
jak zbudować i kształtować skuteczną politykę cenową w organizacji w kontekście wielokanałowej sprzedaży?
w jaki sposób współpracować z innymi działami organizacji w kontekście wypracowania efektywnej polityki cenowej?
jak zapobiec powstaniu wielu różnych źródeł decyzyjnych w zakresie kształtowania cen w omnichannelu?
14:30
Mierzenie efektywności działań i inicjatyw z zakresu polityki cenowej w organizacji
case study Multikino
Marcin Paczesny, Pricing Director, Multikino
oferty i kampanie promocyjne, jak oszacować faktyczne ich efekty?
kompleksowa zmiana w ofercie, jak ocenić czy jest sukcesem, gdy na wyniki wpływa szereg dodatkowych czynników?
jak mierzyć skuteczność działań cenowych, gdy nie ma danych rynkowych na wymaganym poziomie szczegółowości?
15:20
Zakończenie I dnia warsztatów
Dzień II
Środa
18 października 2017
09:00
Rejestracja uczestników. Poranna kawa i poczęstunek
09:30
Nowy produkt w ofercie. Jak przygotować efektywną politykę cenową w procesie wprowadzania na rynek nowej marki?
Mateusz Chołaściński, Co-founder, Netious Revenue Institute
jaką dobrać najefektywniejszą metodę ustalenia ceny w kontekście omnichannelowej sprzedaży produktu?
jakie wskaźniki i dane rynkowe wziąć pod uwagę?
w jaki sposób właściwie wprowadzić zróżnicowanie cenowe i efektywnie nim zarządzać?
10:25
Zarządzanie promocjami w omnichannelu. Jak odpowiednio przygotować i wdrożyć ofertę promocyjną dla wielu kanałów sprzedaży?
Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta
jak przygotować skuteczną komunikację oferty promocyjnej w różnych kanałach dotarcia?
w jaki sposób mierzyć efektywność prowadzonej promocji?
efekt kanibalizacji. Jak podczas promocji jednego produktu uniknąć spadku sprzedaży innych marek z portfolio?
11:20
Przerwa na kawę
11:40
Czynniki wspomagające i wpływające na zarzadzanie ceną w sektorze B2B
case study Atlas Copco
Arkadiusz Mrokwa, Business Line Manager, Atlas Copco Polska
studium przypadku: od oferty do zamówienia
kluczowe czynniki wpływające na zarządzanie ceną
jak właściwie wykorzystywać narzędzia wspomagające zarządzanie ceną (CRM, Market Share, The Territory Management)
12:40
Zarządzanie marżą produktową w sprzedaży wielokanałowej
Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta
jak właściwie wprowadzić do procesu sprzedaży dodatkowe usługi posprzedażowe / serwisowe?
zarządzanie polityką rabatową
jak poprawić rentowność sprzedaży produktu poprzez współpracę z klientem końcowym?
13:30
Przerwa na lunch i networking
14:20
Jak zarządzać elastycznością cenową i skutecznie ją mierzyć w ramach omnichannelowej strategii sprzedaży?
case study Satoria Group
Rafał Burski, Dyrektor ds Ecommerce, Satoria Group
strategie wykorzystania elastyczności cenowej popytu w ramach wielokanałowej sprzedaży
niska vs. wysoka elastyczność cenowa - jak zarządzać ceną w zależności od kategorii produktu?
jak zmierzyć efektywność działań związanych z elastycznością cenową i interpretować uzyskane wyniki?
15:10
Zakończenie warsztatów. Podziękowanie za udział i wręczenie certyfikatów potwierdzających udział w wydarzeniu
Pobierz broszurę
Udostępnij
Bądź na bieżąco!
Otrzymuj powiadomienia o najnowszych szkoleniach i konferencjach „Rzeczpospolitej”.
Zapisz się
Prelegenci
Mapa
Kontakt
Partnerzy