ZARZĄDZANIE CENĄ W STRATEGII OMNICHANNEL

Jak kreować efektywną politykę cenową w wielokanałowej sprzedaży?

Data rozpoczęcia:
17.10.2017
Data zakończenia:
18.10.2017

Program

Dzień I
Wtorek
17 października 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa i poczęstunek

09:30

Cyfrowy” klient i jego spojrzenie na cenę. Jak modelować politykę cenową w relacjach z dzisiejszym „wielokanałowym” klientem?

Maciej Szatkowski, Starszy menedżer w zespole doradztwa gospodarczego KPMG Advisory

  • kim jest „wielokanałowy”  klient, jak kupuje, co go skłania do zakupu a co go denerwuje i zniechęca?
  • jak zmienia się podejście dzisiejszych klientów do kwestii ceny i jak to zjawisko wykorzystać biznesowo?
  • jak budować zadowolenie i lojalność cyfrowego klienta wykorzystując podejście omnichannel?

 

10:30

Zyskowność kanałów sprzedaży a pricing management

case study

Łukasz Biel, Business Planning & Pricing Manager, Bridgestone

  • jak mierzyć zyskowność kanałów sprzedaży?
  • jak zarządzać  zyskownością kanałów sprzedaży w obliczu różnego poziomu ich atrakcyjności?
  • optymalizacja rabatów, korytarzy cenowych oraz „cen specjalnych” w kontekście optymalizacji  wyniku finansowego
11:30

Przerwa na kawę

11:50

Nie tylko cena… jak wzmacniać popyt na produkt przy wykorzystaniu czynników pozacenowych?

case study CEDC

Adam Niesterok, Dyrektor Sprzedaży, CEDC

  • jakie właściwie korzystać z pozacenowych narzędzi kształtowania popytu?
  • w jaki sposób mierzyć efektywność tych działań?
12:50

Przerwa na lunch i networking

13:40

Pricing management a omnichannel. Jak prawidłowo pozycjonować obszar zarządzania cenami w wielokanałowym kontakcie z klientem?

Maciej Adamski, Ekspert w obszarze strategii cenowej, marketingu, analiz biznesowych i badań rynkowych, ARGO Polonia

  • jak zbudować i kształtować  skuteczną politykę cenową w organizacji w kontekście wielokanałowej sprzedaży?
  • w jaki sposób współpracować z innymi działami organizacji w kontekście wypracowania efektywnej polityki cenowej?
  • jak zapobiec powstaniu wielu różnych źródeł decyzyjnych w zakresie kształtowania cen w omnichannelu?
14:30

Mierzenie efektywności działań i inicjatyw z zakresu polityki cenowej w organizacji

case study Multikino

Marcin Paczesny, Pricing Director, Multikino

  • oferty i kampanie promocyjne, jak oszacować faktyczne ich efekty?
  • kompleksowa zmiana w ofercie, jak ocenić czy jest sukcesem, gdy na wyniki wpływa szereg dodatkowych czynników?
  • jak mierzyć skuteczność działań cenowych, gdy nie ma danych rynkowych na wymaganym poziomie szczegółowości?
15:20

Zakończenie I dnia warsztatów

Dzień II
Środa
18 października 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Poranna kawa i poczęstunek

09:30

Nowy produkt w ofercie. Jak przygotować efektywną politykę cenową w procesie wprowadzania na rynek nowej marki?

Mateusz Chołaściński, Co-founder, Netious Revenue Institute

  • jaką dobrać najefektywniejszą metodę ustalenia ceny w kontekście omnichannelowej sprzedaży produktu?
  • jakie wskaźniki i dane rynkowe wziąć pod uwagę?
  • w jaki sposób właściwie wprowadzić zróżnicowanie cenowe i efektywnie nim zarządzać?
10:25

Zarządzanie promocjami w omnichannelu. Jak odpowiednio przygotować i wdrożyć ofertę promocyjną dla wielu kanałów sprzedaży?

Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta

  • jak przygotować skuteczną komunikację  oferty promocyjnej w różnych kanałach dotarcia?
  • w jaki sposób mierzyć efektywność prowadzonej promocji?
  • efekt kanibalizacji. Jak podczas promocji jednego produktu uniknąć spadku sprzedaży innych marek z portfolio?
11:20

Przerwa na kawę

11:40

Czynniki wspomagające i wpływające na zarzadzanie ceną w sektorze B2B

case study Atlas Copco

Arkadiusz Mrokwa, Business Line Manager, Atlas Copco Polska

  • studium przypadku: od oferty do zamówienia
  • kluczowe czynniki wpływające na zarządzanie ceną
  • jak właściwie wykorzystywać narzędzia wspomagające zarządzanie ceną (CRM, Market Share, The Territory Management)
12:40

Zarządzanie marżą produktową w sprzedaży wielokanałowej

Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta

  • jak właściwie wprowadzić do procesu sprzedaży  dodatkowe usługi posprzedażowe / serwisowe?
  • zarządzanie polityką rabatową
  • jak poprawić rentowność sprzedaży produktu poprzez współpracę z klientem końcowym?
13:30

Przerwa na lunch i networking

14:20

Jak zarządzać elastycznością cenową i skutecznie ją mierzyć w ramach omnichannelowej strategii sprzedaży?

case study Satoria Group

Rafał Burski, Dyrektor ds Ecommerce, Satoria Group

  • strategie wykorzystania elastyczności cenowej popytu w ramach wielokanałowej sprzedaży
  • niska vs. wysoka elastyczność cenowa - jak zarządzać ceną w zależności od kategorii produktu?
  • jak zmierzyć efektywność działań związanych z elastycznością cenową i interpretować uzyskane wyniki?
15:10

Zakończenie warsztatów. Podziękowanie za udział i wręczenie certyfikatów potwierdzających udział w wydarzeniu