OPTYMALIZACJA ŁAŃCUCHA DOSTAW W E-COMMERCE

Jak zagwarantować sprawny Supply Chain w sprzedaży internetowej

Data rozpoczęcia:
06.11.2017
Data zakończenia:
07.11.2017

Prelegenci

Małgorzata Bibrowska

Business Development Director, InPost

Jacek Folta

Crusar

Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. W trakcie swojej kariery zawodowej, był odpowiedzialny za m.in. implementację systemów informatycznych do wspomagania zarządzania funkcji logistycznych w przedsiębiorstwie jak również za zarządzanie wszystkimi procesami łańcucha dostaw. Aktywnie uczestniczył w projektowaniu i wdrażaniu systemów przepływów materiałowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji jak również optymalizację procesów magazynowych oraz transportowych. Posiada rozległą wiedzę i doświadczenie odnośnie funkcjonowania i zarządzania łańcuchem dostaw, począwszy od dostawcy na kliencie finalnym kończąc.

Paweł Hawrus

Dyrektor Operacyjny OSDW Azymut

Przez wiele lat odpowiedzialny za zakupy, logistykę i operacje w międzynarodowych firmach handlowych operujących w multichannel, negocjacje i budowanie długotrwałych relacji z operatorami logistycznymi; kolejny okres to zdobywanie doświadczenia w realizacji projektów i optymalizacji procesów magazynowych dla e-commerce w ramach największych sklepów internetowych w Polsce w swoich branżach.

Damian Kolata

Business development manager, Fiege Logistik

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Swoją karierę rozpoczynał od zarządzania zakupami i zapasami, później koordynował dodatkowo transgraniczny przepływ towarów, włączając w to logistykę importu i dystrybucji oraz procedury celne. Następnie odpowiedzialny był za optymalizację procesów magazynowych, korelację poszczególnych działań logistycznych oraz ograniczenie ich kosztów na trudnym rynku wschodnioeuropejskim. Posiada wiedzę obejmującą cały łańcuch dostaw, począwszy od produkcji, a skończywszy na współpracy z handlem detalicznym. Porozumiewa się w pięciu językach, pomysłodawca jednego z pierwszych ukraińskich sklepów internetowych, aktualnym obszarem jego zainteresowania pozostaje logistyka w obszarze E-Commerce.

Natalia Lach

Kierownik logistyki e-commerce, Decathlon

Absolwentka Politechniki Śląskiej Wydziału Organizacji i Zarządzania na kierunkach: Logistyka w stopniu inżyniera oraz Zarządzanie i Inżynieria Produkcji w stopniu magistra. Współautorka publikacji pt.: „Proces wdrażania innowacji w postaci kontroli wizualnej doskonalącej procesy logistyczne”. Kierownik Sektora Logistycznego w Decathlon z doświadczeniem na działach niskiego oraz wysokiego składowania, e-commerce oraz na dziale przyjęcia i załadunku. Szkoleniowiec wewnętrzny z Lean management, autor warsztatów do wdrażania rozwiązań organizacyjnych wewnątrz przedsiębiorstwa. Zainteresowania zawodowe to szkolenia, praca z efektywnością i organizacją pracy. Pasjonatka aktywności fizycznej: jazdy konnej, rolek oraz trekkingu górskiego. Miłośniczka motocykli.

Krzysztof Łukoszyk

Raben Logistics Polska

Z firmą Raben związany jest od 2011 roku. Z wykształcenia jest prawnikiem, który pracę z dokumentami zamienił na pracę z klientami. Swoją wiedzę i doświadczenie w budowaniu relacji z klientem wykorzystuje w opiece nad kluczowymi partnerami firmy, a także tworzeniem i wdrażaniem optymalnych rozwiązań na ich potrzeby. Jest współautorem strategii sprzedaży usługi Home Delivery, która wprowadza Grupę Raben w zupełnie nowy segment rynku – dostawy do osób prywatnych. Współtworzoną przez siebie strategię obecnie czynnie wdraża na polskim rynku.

Mateusz Panek

Logistics Manager, East Europe Lacoste (Devanlay) oraz GANT Poland

Specjalista z zakresu projektów logistycznych, optymalizacji kosztów i wdrażania standardów S&OP. Swoje motto "think outside the box" doskonale przekuwa w aspektach mapowania i tworzenia procesów, podczas, gdy na co dzień jako swoiste hobby, traktuje łączenie projektów logistycznych z rozwojem kompetencji zasobów ludzkich. Początki swojej kariery rozpoczynał w METRO Group, gdzie pod okiem najlepszych menedżerów sieci Makro Cash&Carry i Real w Polsce zdobył swoje pierwsze kluczowe doświadczenia z zakresu handlu, obsługi klienta, szeroko pojętego zarządzania łańcuchem dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem planowania sprzedaży i operacji. Swoją wiedzę i umiejętności rozwijał w Grupie PWN, a dzięki pracy dla dynamicznie rozwijającego się e-commerce Ravelo.pl – najbardziej innowacyjnego sklepu roku 2015 – zdobywał swoje pierwsze doświadczenia z zakresu tworzenia nowoczesnej logistyki e-commerce i rozpoznawania trendów z nią związanych.

Sławomir Rajch

Menadżer Rozwoju/Business Development Manager, Raben Logistics Polska

Obecnie rozwija logistykę e-commerce w Grupie Raben. Zależny i uzależniony od Internetu ambasador zakupów w Sieci. Do 2011 r. współtworzył strategię edukacyjną Grupy Allegro, ze sprzedaży internetowej przeszkolił ponad 20 tysięcy Polaków. Niegdyś doktorant Uniwersytetu Adama Mickiewicza w zakresie literatury średniowiecza, pasje badawcze kontynuuje w bardziej współczesnych obszarach. Platonicznie kocha Klientów.
Sławomir develop the logistics of e-commerce in Raben Group. Dependent and addicted to the shopping on the Web. To 2011 expert education strategy in Allegro Group, the online sales has trained more than 20,000 Poles. Formerly a graduate student at Adam Mickiewicz University in the field of literature of the Middle Ages, passions research continues in the more modern areas. Sławomir love customers.

Maciej Szczepański

Business Development Manager, Cushman&Wakefield, Industrial&Logistic Agency

Jest Business Development Managerem w dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych. W Cushman & Wakefield odpowiada za rozwój biznesu, utrzymanie relacji i współpracę z klientami na terenie całego kraju.
Posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w jednej z największych firm z branży TSL na świecie – DSV. Był odpowiedzialny za obszary związane z zarządzaniem logistyką kontraktową i transportem. Prowadził projekty handlowe, negocjacje umów z najważniejszymi klientami oraz kluczowymi dostawcami, odpowiadał również za zarządzanie pracą magazynów DSV Road.
Jego doświadczenie zawodowe obejmuje funkcje Dyrektora operacji magazynowych, gdzie odpowiadał za strategie rozwoju produktu, nadzór nad realizacją procesów, prowadzenie przetargów i utrzymywanie relacji z najważniejszymi klientami oraz dostawcami.
Ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Damian Wiszowaty

Founder, Gonito

Prawnik, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na Wydziale Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii; od pięciu lat prowadzi własną działalność gospodarczą związaną z branżą e-commerce oraz branżą digital marketingu; Specjalizuje się w szczególności w działaniach na europejskiej platformie Amazon, gdzie działał jako retailer, a od półtorej roku prowadzi firmę Gonito, zajmującą się zakładaniem, weryfikacją, implementacją i obsługą kont na europejskiej platformie Amazon; współpracuje z ponad 40 firmami, które prowadzą sprzedaż cross-border za pośrednictwem rynku brytyjskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego i hiszpańskiego. Rozwija ideę sprzedaży cross-border, a także aktywizacji marek własnych na europejskiej platformie Amazon; specjalizuje się w rejestracji, weryfikacji i tworzeniu świadomości marki, a także pozycjonowaniu produktów i kompleksową ochroną konto. Aktywny członek konferencji e-commerce, a także zewnętrzny konsultant wielu przedsięwzięć handlowych dotyczących sprzedaży na europejskich platformach handlowych.