Chief Operating Officer, Reac AB; Managing Director, Reac Polska
Member of the REAC AB management team and Head of Operations including production, quality, supply chain and purchasing at three sites located in Sweden and Poland. As well Managing Director at one of the manufacturing sites in Poland.
Psycholog, Trener, HRowiec, Facylitator
Przez ostatnie 12 lat wiedzę i doświadczenie zdobywała prowadząc projekty HR dla różnych branż: telco, finanse, poligrafia, FMCG, ubezpieczenia, budownictwo, produkcja, TSL. Obecnie jako HR Business Partner w Damco Poland odpowiada za adaptację i wdrażanie polityki personalnej koordynując wszystkie procesy HR w Polsce. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała jako HRBP w Saint – Gobain (dystrybucja, a następnie produkcja). Tam też m.in. prowadziła projekty outplacementowe podczas restrukturyzacji i zwolnień grupowych. Od 2006 roku jako konsultant HR prowadziła projekty rekrutacji oraz oceny kompetencji i potencjału metodą AC/DC, obserwacji on the job, testów psychometrycznych i kompetencyjnych. Absolwentka podyplomowych studiów dla Menedżerów Personalnych na Akademii L. Koźmińskiego oraz Zarządzania Talentami na Collegium Civitas. Certyfikowany trener.
Manager ds. Szkoleń i Rozwoju Pracowników, Polpharma
Jest odpowiedzialna za obszar szkoleń i rozwoju w ramach spółek Polpharma działających w Polsce. Posiada ponad kilkunastoletnie doświadczenie w takich obszarach jak strategiczne zarządzanie komunikacją i wynikami, rozwój kompetencji w tym umiejętności przywódczych, rozwój talentów oraz planowanie sukcesji. W trakcie swojej pracy w obszarze HR prowadziła także projekty dotyczące budowania kultury coachingowej oraz była liderem Diversity & Inclusion. Przed dołączeniem do zespołu Polpharmy zarządzała obszarem szkoleń w firmie z branży ubezpieczeniowej MetLife. Wcześniej pracowała w firmie Volvo Polska odpowiadając za Public Relations. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Trenerów Biznesu Intra oraz Noble Manhattan Coaching.
Dyrektor Operacyjny, Gino Rossi
W Gino Rossi od 2011 roku. Odpowiedzialny m.in. za działania związane z wdrażaniem standardów operacyjnych w ponad 100 salonach Gino Rossi na rynku polskim, czeskim, niemieckim, litewskim, łotewskim. Współuczestniczy w rozwoju Gino Rossi na rynkach zagranicznych. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak: TESCO Polska (Kierownik Działu Obsługi Klienta), Ultimate Fashion Sp. z o.o. (Area Manager marki Aldo), Ecco Polska (Retail Operation Manager) – rynki polski, czeski i słowacki.
CGMA/ACMA – CFO i Controller finansowy
Posiada wieloletnie doświadczenie w międzynarodowych firmach. Doradca oraz członek zarządów ds. finansowych. Członek stowarzyszenia CIMA oraz Klubu Dyrektorów Finansowych Dialog. Pasjonat partnerstwa biznesowego w finansach, kierujący się zawodowym mottem: „Za każdą liczbą stoi historia”. Autor wielu artykułów i wystąpień o tematyce finansów i controllingu, wykładowca akademicki oraz trener biznesowy, uczący finansów zarówno finasistów, jak i niefinansistów.
Chief Operating Officer, Członek Zarządu, Dobroplast Fabryka Okien
Absolwent Politechniki Szczecińskiej oraz Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu. Od 2000 roku nie przerwanie związany z przemysłem w kraju i zagranicą. Doświadczenia zdobywał w takich firmach jak Orlen, Sony, Rockwool, Philips, Cargotec, HIAB, Dobroplast. Kilkanaście lat doświadczeń w obszarach związanych z Zarządzaniem Projektami, Projektach Green Fields, budowaniu nowoczesnych organizacji, transferach produkcji, rozwoju procesów i produktów, zarządzaniu zakładami produkcyjnymi i łańcuchami dostaw, Logistyką, Lean Management, restrukturyzacjami przedsiębiorstw i organizacji. Od kilku lat zajmuje sie zarządzaniem zakładami i firmami produkcyjnymi, obecnie COO i Członek Zarządu w firmie Dobroplast Fabryka Okien.
Business Development Director, Randstad Sourceright EMEA
Z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży doradztwa personalnego, jest wiodącym ekspertem w tworzeniu rozwiązań rekrutacyjnych na terenie całej Europy Wschodniej. Jako doradca w projektach MSP i RPO dla szerokiego zestawu branż, pomaga klientom zdefiniować, wdrożyć i uruchomić odpowiednie strategie outsourcingu i rekrutacji, w pełni dostosowane do potrzeb biznesowych, a także lokalnych warunków zatrudnienia.
Dyrektor Operacyjny w Frigo Logistics
Absolwent Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Obecnie na stanowisku dyrektora operacyjnego pracuje w firmie Frigo Logistics, która należy do japońskiej korporacji Nichirei specjalizującej się w logistyce produktów mrożonych. Jako specjalista w łańcuchu dostaw pełni funkcję nadzorującą pracę ponad 300 osobowego zespołu w trzech oddziałach na terenie Polski. Odpowiada za zapewnienie terminowości i poprawności dostaw, ciągłe doskonalenie procesów, negocjacje z kluczowymi klientami, proces planowania, przygotowanie oraz realizację budżetu. Posiada doświadczenie w kanale dystrybucji i sprzedaży w sektorze FMCG. Był odpowiedzialny za uruchomienie magazynów centralnych dla głównych sieci detalicznych w segmencie dystrybucji o kontrolowanej temperaturze.
Dyrektor Operacyjny, Rhenus Data Office Polska
W grupie kapitałowej RETHMANN od 2000 roku (w skład grupy wchodzą Rhenus, Remondis, Saria). Od 2011 roku jako Dyrektor operacyjny odpowiedzialny za zakup i połączenie spółki EKOAKTA a tym samym za oddziały niszczące nośniki informacji w Piasecznie, Chorzowie i Poznaniu, jednocześnie wprowadzając zmiany w obszarach ochrony środowiska, inwestycji, produktywności oraz ISO. Swoje umiejętności rozwija w ramach współpracy z oddziałami Rhenus w Niemczech oraz Węgrzech. Obecnie w trakcie tworzenia zmian w zespołach zarządzających w oddziałach archiwum Nadarzyn, Czeladź, Ołtarzew.
ESG Strategy & Reporting SooCulture
Ekspertka w zakresie budowania partnerstw i rozwiązań work-family balance w organizacjach. Doświadczenie w zakresie operacjonalizacji strategii, przygotowania strategii, rozwiązań, programów w obszarze ESG, zwłaszcza kwestii społecznych z uwzględnieniem trendów demograficznych. Specjalizacja w opracowaniu działań mających na celu promowanie dobrych praktyk sprzyjających rozwojowi równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, w szczególności związanych z godzeniem rodzicielstwa z pracą zawodową
Head of HR, PAYBACK
Sprawuje w PAYBACK funkcje Head of HR. Jest odpowiedzialna za budowanie strategii HR i rozwój organizacji. W zakres jej kompetencji wchodzą m. in. budowanie i rozwój zespołu managerskiego, zarzadzanie talentami oraz tworzenie programów rozwojowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii personalnej, a także koordynowaniu procesów „ludzkich”. Zajmowała się wspieraniem managerów w efektywnym zarzadzaniu zespołami, jak i pracowników np. w temacie rozwoju zawodowego. Jest certyfikowanym coachem MBTI oraz Extended Disc. Zanim podjęła prace w PAYBACK pracowała m.in. w Microsoft oraz Johnson & Johnson.
Dyrektor Operacyjny, Departament Kredytów Trudnych Klienta Korporacyjnego, Bank Pekao SA
Prawnik z wykształcenia, trener i doradca z 15 letnim doświadczeniem praktycznym w zakresie szeroko rozumianego zarządzania wierzytelnościami w obszarach B2B i B2C. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy początkowo jako osoba tworząca systemy zarządzania należnościami w Grupie Firm Logistycznych w Polsce FM LOGISTIC. Następnie jako Dyrektor Windykacji w Polsce w Spółce COFACE. Podczas kilkuletniej pracy w Banku Citi Handlowy poszerzył swoją wiedzę w zakresie zarządzania wierzytelnościami o charakterze masowym. Prowadził wiele szkoleń, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Na swoim koncie ma przeprowadzenie szczegółowego audytu w jednym z największych Banków w Polsce w zakresie przeglądu i ewentualnych rekomendacji po-audytowych w zakresie całego procesu windykacji poczynając od wczesnego procesu monitoringu, aż do sprzedaży portfela włącznie. Swoją karierę zawodową kontynuuje jako Dyrektor Operacyjny w Banku Pekao S.A. w Departament Kredytów Trudnych Klienta Korporacyjnego w zakresie małych i średnich przedsiębiorstw (SME).
Dyrektor Obszaru Operacji i Wsparcia Sprzedaży, AXA Polska
Z wykształcenia artysta plastyk i pedagog. Od 20 lat związana z sektorem ubezpieczeń, na różnych stanowiskach kierowniczych, m.in. w obszarze administracji i wsparcia sieci sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi i obsługi prawnej oraz w zarządzania projektami. Od 2010 roku kieruje obszarem operacji klienckich i wsparcia sprzedaży w AXA. Rozwija model stałej optymalizacji procesów obsługi Klientów w oparciu o customer experience tracking oraz indywidualny feedback Klientów (close the loop). W działaniu dąży do rezultatów równoważących efektywność, mierzoną wskaźnikami oraz pozytywne zaangażowanie Klientów i Pracowników, bazujące na rozwiązaniach opartych o empatię.
Dyrektor Pionu Operacji, Vivus Finance
Manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie windykacji, restrukturyzacji należności i zarządzaniu customer experience. Karierę zawodową rozpoczęła, jako specjalista ds. windykacji w Citibanku Handlowym, a następnie trener w Citifinancial. Kolejne lata przyniosły jej nowe doświadczenia kierownicze w instytucjach finansowych. Zasiada w zarządzie Global Collection Management – spółki zajmującej się windykacją sektora e-commerce. Uczestniczyła także w tworzeniu nowych instytucji finansowych na polskim rynku. Wśród nich, obok Polbank EFG oraz Citifinancial, jest także Vivus.pl. To dzięki jej wysiłkom departament Customer Care Vivusa trzykrotnie został nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi Klienta. Jest absolwentką Zarządzania Przedsiębiorstwem Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni. Ukończyła również studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.