Jak przełożyć cele strategiczne na wymiar operacyjny
Jak dostosować system wskaźników do standardów międzynarodowych
Jak ustalić cykl rozliczenia wskaźników oraz które aktywności należy powiązać z KPI
Jak, na podstawie uzyskanych informacji, zaplanować i wdrożyć odpowiednie działania w celu osiągnięcia doskonałości operacyjnej
16:10
Zakończenie pierwszego dnia Forum
Dzień II
Wtorek
14 marca 2017
09:00
Rejestracja uczestników i poranna kawa
09:30
Jak budować, wdrażać i udoskonalać strategię operacyjną
CASE STUDY
Marek
Rechciński,
Dyrektor Operacyjny, Departament Kredytów Trudnych Klienta Korporacyjnego, Bank Pekao SA
Przygotowanie strategii operacyjnej – jak określić cele zgodne z przyjętą strategią długofalową przedsiębiorstwa
Realizacja strategii w trakcie zmiany – jak dostosować bieżące działania do zmieniającej się organizacji przedsiębiorstwa
Wskaźniki umożliwiające mierzenie efektywności funkcjonowania organizacji i realizacji założonej strategii
10:20
Od analizy biznesowej do doskonałości operacyjnej – jak wykorzystać wiedzę o organizacji i otoczeniu biznesowym do zarządzania zmianą i poprawy efektywności działań operacyjnych
CASE STUDY
Ewa
Wernerowicz,
Dyrektor Pionu Operacji, Vivus Finance
Jak wykorzystać benchmarki rynkowe do optymalizacji własnych procesów
Wiedza o otoczeniu konkurencyjnym a zwiększanie wartości własnej organizacji
Jak wykorzystać wewnętrzne analizy do optymalizacji procesów operacyjnych
11:10
Przerwa
11:40
Doskonałość operacyjna w grupie kapitałowej - jak skutecznie zbudować spójną strategię operacyjną, która pozwoli na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku
CASE STUDY
Jarosław
Kołodziejski,
Dyrektor Operacyjny w Frigo Logistics
Strategia operacyjna a procesy fuzji i przejęć - implementacja spójnej strategii operacyjnej w grupie kapitałowej
Unifikacja procesów w rozbudowanych strukturach grupy kapitałowej
Wdrożenie monitoringu i stałego benchmarku mierników efektywnościowych
AKADEMIA HR DLA DYREKTORÓW OPERACYJNYCH
12:30
Strategie zatrudniania – jak zarządzać rekrutacją personelu na różnych etapach rozwoju organizacji i zbudować najlepszy zespół
Edyta
Janas,
Business Development Director, Randstad Sourceright EMEA
Jak się zmieniają strategie zatrudniania na różnych etapach rozwoju organizacji
Jakie kryteria brać pod uwagę, aby wybrać najlepszego pracownika. Czy zawsze lepiej wykwalifikowany kandydat to osoba, jakiej potrzebujesz?
Soft skills vs hard skills – jakich umiejętności szukać u nowo zatrudnianych pracowników zależnie od etapu rozwoju organizacji
13:30
Lunch
14:20
Trudny rynek pracownika – jak na konkurencyjnym rynku pracy znaleźć odpowiednich pracowników
CASE STUDY
Dominika
Donica,
Manager ds. Szkoleń i Rozwoju Pracowników, Polpharma
Jak stworzyć ofertę pracy, aby przykuła uwagę poszukiwanego przez Ciebie kandydata
Jak stworzyć stanowisko pracy, aby zachęcić kandydatów do pracy właśnie u Ciebie
Systemy motywacyjne, dodatkowe świadczenia – co zaoferować kandydatowi, aby chciał pracować w Twojej firmie
14:20
Zarządzanie zespołami – jak poprzez efektywne zarządzanie zdobyć lojalność pracowników
CASE STUDY
Anna
Muszyńska-Jurków,
Head of HR, PAYBACK
Jak stworzyć kulturę organizacji, która będzie budowała lojalność pracowników i ograniczy fluktuację personelu
Jak zarządzać zespołami, aby utrzymać wysoką motywację i zaangażowanie pracowników
Pokolenie millenialsów – jak do nich dotrzeć i motywować
15:20
Rozwarstwienie generacyjne w przedsiębiorstwie – jak radzić sobie ze zróżnicowanymi wiekowo i kompetencyjnie zespołami