DIGITAL CUSTOMER CARE

R/ewolucja obsługi klienta cyfrowego - VII Edycja

Data rozpoczęcia:
24.10.2023
Data zakończenia:
25.10.2023

Opis

„Przyszłość jest teraz” – przekonują entuzjaści nowych technologii oraz innowatorzy z Doliny Krzemowej. Z badania Salesforce /„State of the Connected Customer”/ wynika, że trendy makroekonomiczne, transformacja cyfrowa oraz sztuczna inteligencja zmieniają zachowania i oczekiwania konsumentów. Doświadczenia zakupowe klientów są jednym z głównych motywów podejmowania decyzji a 79% konsumentów w Polsce twierdzi, że doświadczenia zapewniane przez firmę są tak samo ważne, jak jej produkty i usługi.
Dlatego firmy muszą sprostać nowym wyzwaniom i oczekiwaniom klientów.

  • Czy Twoja firma jest przygotowana na nowe wyzwania w czasie niezwykle dynamicznych zmian kształtujących naszą rzeczywistość i coraz częściej pojawiających się „czarnych łabędzi”?
  • Czy potrafisz odpowiedzieć na nowe potrzeby klientów i zaprojektować przyszłość działań Twojej firmy tak, aby jak najlepiej zadbać o swoich klientów? 

Jeśli szukasz podpowiedzi, inspiracji i konkretnych rozwiązań to zapraszamy Cię na nasze wydarzenie. Zainspirujesz się i zmotywujesz do wprowadzania zmian, które mogą wpłynąć nie tylko na pozytywne postrzeganie Twojej firmy i marki ale mogą dać Ci przewagę konkurencyjną na wymagającym i szybko zmieniającym się rynku.

Korzyści z udziału w wydarzeniu:

  • Podczas naszej konferencji znajdziesz wiele inspiracji i odpowiedzi na pojawiające się pytania i poznasz konkretne rozwiązania, które będziesz mógł z powodzeniem wdrożyć w firmie. 
  • Weźmiesz udział w 14 panelach z udziałem 22 ekspertów, w tym przedstawicieli globalnych liderów technologii AI oraz uznanych na rynku firm, którzy na podstawie własnych doświadczeń oraz case studies w przystępny sposób omówią konkretne tematy i rozwiązania. 
  • Będziesz mógł zadać pytania naszym prelegentom, ponieważ wydarzenie odbywa się w czasie rzeczywistym podczas którego widzimy się i słyszymy.
  • Posłuchasz ciekawej dyskusji z udziałem zaproszonych gości z uznanych firm, podczas której porozmawiamy o świadomym zarządzaniu innowacją w budowaniu przewagi konkurencyjnej. 
  • Dowiesz się jak AI zmienia reguły gry i jaką rolę odgrywa w świadomej obsłudze klienta. Usłyszysz o korzyściach a także niebezpieczeństwach i zagrożeniach, które niesie ze sobą AI dla naszych biznesów, ale także dla każdego z nas prywatnie, jako klientów.
  • Dowiesz się jak przekształcić tradycyjne centrum kontaktu w centrum kreowania rozwiązań.
  • Powiemy jak wyglądają ścieżki zakupowe kupujących online i jak zaopiekować się klientem w procesie płatności.
  • Usłyszysz o strategiach mobilnych generujących sprzedaż i zaangażowanie.
  • Dowiesz się jak chronić markę w sieci. Poznasz innowacyjne rozwiązania, które dają klientom i partnerom marketplace poczucie pewności i bezpieczeństwa podczas zakupów lub sprzedaży produktów online, wykorzystywane przez światowej klasy ekspertów AI.
  • Omówimy wdrożenie systemu opartego na metodach AI, który zwiększa efektywność i skuteczność wykrywania przez UOKiK potencjalnych naruszeń praw konsumentów.
  • Poznasz narzędzia automatyzujące obsługę klienta.
  • Powiemy jak utrzymać wysoki poziom obsługi klientów przy rotacji pracowników.
  • Dowiesz się czy nasza prywatność jest ceną, którą płacimy w dobie hiper-personalizacji
  • Na czym polega humanizm technologiczny?
  • Czy chatboty i voiceboty zastąpią pracowników oraz o kompetencjach przyszłości.


Naszymi prelegentami będą eksperci z uznanych firm i instytucji, m.in:

Accenture Song, Amazon, Bank Millennium, Ceneo, Credit Agricole Bank Polska, Daktela Polska, Future Mind, Ikea, PayPo, PwC Polska, UOKiK

Na konferencję zapraszamy: 

•    Prezesów i właścicieli firm
•    Członków zarządu 
•    Przedsiębiorców
•    Dyrektorów Operacyjnych 
•    Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działów:
     o    e-commerce
     o    sprzedaży  
     o    marketingu
     o    obsługi Klienta 
     o    reklamacji 
     o    IT i wdrożeń
     o    personal branding
     o    zakupów
     o    zamówień
     o    komunikacji
•    Osoby odpowiedzialne za:
     o    rozwój e-biznesu
     o    strategie zwiększania przychodów
     o    szukające inspiracji i podpowiedzi jak unowocześnić obsługę klienta
•    Wszystkie osoby zainteresowane tematem

Organizacja konferencji:

  • wydarzenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z prelegentem i pozostałymi uczestnikami konferencji
  • sesje Q&A, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y


Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej (ZOOM). Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. 
W trakcie konferencji uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy.

Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma zaświadczenie o udziale w konferencji oraz materiały w wersji elektronicznej.

 

Na wydarzenie zaprasza

Monika Horeczy

Project Manager, Dział konferencji i szkoleń Dziennika RZECZPOSPOLITA