DIGITAL CUSTOMER CARE

R/ewolucja obsługi klienta cyfrowego - VII Edycja

Data rozpoczęcia:
24.10.2023
Data zakończenia:
25.10.2023

Program

Dzień I
Wtorek
24 października 2023
09:00

Czas na logowanie

09:05

Przywitanie uczestników, przekazanie informacji technicznych

Monika Horeczy, Project Manager, Dział konferencji i szkoleń Dziennika RZECZPOSPOLITA

09:10

Centrum rozwiązań zamiast centrum kontaktu - AI w procesach obsługi Klienta

Wiktor Witkowski, Cloud Delivery Senior Manager, PwC Polska , Adam Rogalewicz, Menedżer Rozwiązań Chmurowych w PwC Polska

•    Dowiesz się jak wygląda status quo: zrobimy krótkie wprowadzenie do tradycyjnego centrum kontaktu, opowiemy o jego ograniczeniach i wyjaśnimy dlaczego potrzebujemy zmiany.
•    Potrzebna zmiana: zaprezentujemy koncepcję "Centrum Rozwiązań" jako następnego etapu ewolucji z podkreśleniem jego zalet.
•    AI zmienia reguły gry: omówimy na przykładach, jak sztuczna inteligencja zmienia podejście. 
•    Chmura Obliczeniowa jako wyzwalacz zmian: wyjaśnimy, jak chmura obliczeniowa umożliwia tę zmianę, dostarczając odpowiednie technologie i czyniąc je skalowalnymi i elastycznymi.
•    Zainspirujesz się, bo "przyszłość jest teraz": pokażemy kroki wyjaśniające jak dokonać zmiany.
 

09:55

Przerwa

10:05

Chroń markę i żyj oryginalnie, czyli jak marketplace dba o bezpieczeństwo sprzedających i kupujących online

Cezary Sowiński, Manager do spraw Polityki Publicznej w Amazon

Prowadzisz biznes online lub jesteś częstym klientem sklepów internetowych? Niezależnie, czy sprzedajesz, czy kupujesz online masz prawo czuć się bezpiecznie. Klienci Amazon robiąc zakupy – czy to bezpośrednio, czy od jednego z milionów niezależnych partnerów – mają nie tylko wierzyć, ale także mieć pewność, że otrzymają autentyczny produkt. Z kolei małe firmy decydujące się na sprzedaż w naszym sklepie wiedzą, że umożliwimy im prowadzenie biznesu w optymalnych warunkach, bez konieczności konkurowania z nieuczciwymi podmiotami. Dowiesz się, jak Amazon chroni klientów, marki i partnerów handlowych przed podrobionymi produktami. 

•    Poznasz innowacyjne rozwiązania, które dają klientom i partnerom marketplace poczucie pewności i bezpieczeństwa podczas zakupów lub sprzedaży produktów online 
•    Pokażemy jakie narzędzia chroniące marki zyskują partnerzy handlowi Amazon
•    Dowiesz się jak „żyć oryginalnie”, czyli jak ważna jest współpraca biznesu w walce z podróbkami
 

10:50

Przerwa

11:00

Customer Experience a onboarding pracowników. Jak zapobiegać spadkowi poziomu obsługi klienta w przypadku rotacji pracowników?

Piotr Kawalec, Customer Care designer I Omnichannel Communication Expert I Customer Success Manager, Daktela Polska

•    Dowiesz się jak zapewnić standaryzację obsługi klientów
•    Pokażemy jak wdrożyć nowego pracownika "na żywo"
•    Zobaczysz jak wygląda tworzenie ticket'owej bazy wiedzy 
•    Poznasz narzędzia automatyzujące obsługę klienta
•    Dowiesz się jaką rolę odgrywa AI w świadomej obsłudze klienta 
 

11:45

Przerwa

11:55

Ścieżki zakupowe Polaków w e-commerce 2023

Krzysztof Jaworski, Product Owner I Team Manager w Ceneo

•    Poznasz najnowsze trendy zakupowe rządzące e-commerce
•    Prześledzimy jak wyglądają ścieżki zakupowe kupujących online
•    Zobaczysz jakie elementy wpływają na porzucanie koszyka i jak temu zapobiec
 

12:40

Przerwa

13:00

Konsument w procesie płatności - jak się nim zaopiekować?

Adam Bułka, Key Account Manager w PayPo

•    Odpowiemy na pytanie jakie formy płatności są obecnie niezbędne w sklepie internetowym
•    Pokażemy w jaki sposób powinien zostać zaprojektowany proces płatności, aby przekładać się na odpowiednie doświadczenia konsumenta
•    Dowiesz się jakie są dobre praktyki projektowania UX stosowane przez PayPo, które zapewniają wysoką konwersję płatności 
 

13:45

Przerwa

13:55

Sprzedaż tylko w aplikacji? App-only commerce naprawdę działa!

Tomasz Woźniak, CEO & Partner w Future Mind

•    Sprawdzisz jak współcześni użytkownicy korzystają z internetu
•    Zobaczysz dlaczego aplikacje wpisują się w realne potrzeby konsumentów
•    Dowiesz się jakie są unikalne możliwości technologiczne smartfonów
•    Usłyszysz o strategiach mobilnych generujących sprzedaż i zaangażowanie
•    Poznasz jak wygląda długoterminowe zarządzanie relacją z klientem przez aplikację
 

14:50

Przerwa

15:00

Cybercriminals + AI = problem? czyli o hakowaniu sztucznej inteligencji

Kamil Kamiński, Ekspert cyberbezpieczeństwa w Banku Millennium

•    Dowiesz się jakie możliwości i korzyści zapewnia AI
•    Usłyszysz o niebezpieczeństwach i zagrożeniach, które niesie ze sobą AI, dla naszych biznesów, ale także dla każdego z nas prywatnie jako klientów

15:45

Zakończenie

Dzień II
Środa
25 października 2023
09:00

Czas na logowanie

09:05

Przywitanie uczestników, informacje techniczne

Monika Horeczy, Project Manager, Dział konferencji i szkoleń Dziennika RZECZPOSPOLITA

09:10

Hiper - personalizacja a prywatność. Jak zachować odpowiednią równowagę?

Katarzyna Lejkam, Experience Strategy Manager w Accenture Song , Paweł Łazarow, Experience Strategy Senior Manager w Accenture Song

•    Dowiesz się dlaczego personalizowanie doświadczeń klienta jest tak ważne i nie ma już od tego ucieczki
•    Klient jako wierzchołek góry lodowej na drodze do hiper-personalizacji doświadczeń w biznesie 
•    Czy nasza prywatność jest ceną, którą płacimy w dobie hiper-personalizacji?
•    Hiper-personalizacjo – dokąd zmierzasz?
 

09:55

Przerwa

10:05

Wdrożenie systemu opartego na metodach AI, czyli zwiększenie efektywności i skuteczności działania UOKiK

Piotr Adamczewski, Dyrektor w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów/Delegatura UOKiK w Bydgoszczy

•    Omówimy wdrożenie systemu opartego na metodach AI, który zwiększa efektywność i skuteczność wykrywania potencjalnych naruszeń praw konsumentów
•    Pokażemy jak wygląda przyspieszenie procesu analizy dużej ilości danych oraz automatyzacja 
•    Dowiesz się jak wygląda wsparcie pracowników we wstępnej ocenie wzorców umownych
•    Poznasz działanie proaktywne UOKiK
 

10:50

Przerwa

11:00

Jak sztuczna inteligencja kreuje doświadczenia klientów?

Maciej Chmielarz, Software Development Manager, Amazon Development Center Poland - Alexa Engagement

Amazon jako globalny lider technologii AI w wielu obszarach - korzysta z uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji od ponad 25 lat zarówno w usługach dla klientów jak i w działalności operacyjnej: od silników rekomendacji, które personalizują zakupy na Amazon, przez roboty, które optymalizują realizację zamówień w magazynach, urządzenia jak Alexa, która dostarcza konsumentom niezwykłych, aktywowanych głosem doświadczeń, po kamery Ring, które czynią okolice naszych domów bezpieczniejsze. 

Podczas prezentacji dowiesz się jak:
•    AI wpływa na poprawę doświadczeń konsumentów
•    Amazon uczy technologię lepiej rozumieć i rozpoznawać potrzeby klientów
•    Postępują prace nad nowym wymiarem AI, m.in. w postaci Alexy i jej zdolności adaptacji, uczenia się i spersonalizowanych rozwiązań
 

11:45

Przerwa

11:55

Innowacje w Contact Centre oraz ich wpływ na optymalizację procesów i podniesienie jakości obsługi klientów

Krzysztof Ciąpała, Manager obszaru rozwoju Contact Center w Banku Millennium

•    Wprowadzimy Cię w funkcjonowanie Contact Center
•    Opowiemy o tym jakie są popularne technologie w Contact Center 
•    Dowiesz się jak wykorzystujemy technologie w CC oraz co z tego wynika dla banku i dla klientów
•    Przedstawimy trendy przyszłości i kierunki zmian w zakresie technologii oraz ich wpływ na obsługę klientów
 

12:40

Przerwa

13:00

Człowiek i technologia - czyli jak odpowiadać na potrzeby klientów w świecie omnichannel?

Jakub Świdziński, Country Digital Portfolio & Launch Team Leader w IKEA , Małgorzata Bochenek, Country Business Development and Digital Manager w IKEA

•    Zapoznasz się z wynikami badań dotyczących rynku i potrzeb konsumenta
•    Dowiesz się jak realizować potrzeby klienta - czyli hyper convenience a ekosystem omnichannel
•    Powiemy o CMP/Customer Meeting Points/ czyli o wykorzystaniu technologii w tworzeniu lepszego doświadczenia zakupowego 
 

13:45

Przerwa

13:55

Budowanie przewag konkurencyjnych w retailu poprzez zarządzanie innowacją - panel dyskusyjny

Paweł Wasilewski, Head of Solutions w Future Mind , Witold Grzesiecki, Ekspert IT Infrastructure w Volkswagen Poznań , Monika Synoradzka, Prezeska Huge Thing, Partnerka w SpeedUp Group , Konrad Synoradzki, Senior Manager Product & Engineering @ Allegro , Łukasz Woźnica, Head of Business Development w Strix

Dyskusja moderowana z udziałem zaproszonych gości - ekspertów.

•    Porozmawiamy o tym na czym polega świadome zarządzanie innowacją
•    Dowiesz się jakie jest jego znaczenie dla biznesu
•    Usłyszysz jak wygląda zarządzanie innowacją wysokopoziomowo, a jak z perspektywy uczestników procesu
•    Jaką rolę pełnią poszczególni uczestnicy w procesie zarządzania innowacją?
•    Jak świadome zarządzanie innowacją pozwala osiągać sukcesy w czasach kryzysu?

Moderacja i wprowadzenie do dyskusji: Paweł Wasilewski, Head of Solutions, Future Mind
 

14:55

Przerwa

15:05

Chatboty i voiceboty – czy zastąpią pracowników?

Anna Podlewska, Dyrektorka ds. Strategicznych Inicjatyw HR w banku Credit Agricole , Halina Zając, Manager Transformacji Bankowości Detalicznej w banku Credit Agricole

•    Dowiesz się w czym boty już wyręczają pracowników
•    Czy bot może funkcjonować bez człowieka?
•    Opowiemy co rozwój technologii oznacza dla przyszłości zawodowej pracowników
•    Porozmawiamy o technologiach przyszłości vs kompetencjach przyszłości
 

15:50

Zakończenie