• Dowiesz się jak wygląda status quo: zrobimy krótkie wprowadzenie do tradycyjnego centrum kontaktu, opowiemy o jego ograniczeniach i wyjaśnimy dlaczego potrzebujemy zmiany.
• Potrzebna zmiana: zaprezentujemy koncepcję "Centrum Rozwiązań" jako następnego etapu ewolucji z podkreśleniem jego zalet.
• AI zmienia reguły gry: omówimy na przykładach, jak sztuczna inteligencja zmienia podejście.
• Chmura Obliczeniowa jako wyzwalacz zmian: wyjaśnimy, jak chmura obliczeniowa umożliwia tę zmianę, dostarczając odpowiednie technologie i czyniąc je skalowalnymi i elastycznymi.
• Zainspirujesz się, bo "przyszłość jest teraz": pokażemy kroki wyjaśniające jak dokonać zmiany.
Prowadzisz biznes online lub jesteś częstym klientem sklepów internetowych? Niezależnie, czy sprzedajesz, czy kupujesz online masz prawo czuć się bezpiecznie. Klienci Amazon robiąc zakupy – czy to bezpośrednio, czy od jednego z milionów niezależnych partnerów – mają nie tylko wierzyć, ale także mieć pewność, że otrzymają autentyczny produkt. Z kolei małe firmy decydujące się na sprzedaż w naszym sklepie wiedzą, że umożliwimy im prowadzenie biznesu w optymalnych warunkach, bez konieczności konkurowania z nieuczciwymi podmiotami. Dowiesz się, jak Amazon chroni klientów, marki i partnerów handlowych przed podrobionymi produktami.
• Poznasz innowacyjne rozwiązania, które dają klientom i partnerom marketplace poczucie pewności i bezpieczeństwa podczas zakupów lub sprzedaży produktów online
• Pokażemy jakie narzędzia chroniące marki zyskują partnerzy handlowi Amazon
• Dowiesz się jak „żyć oryginalnie”, czyli jak ważna jest współpraca biznesu w walce z podróbkami
• Dowiesz się jak zapewnić standaryzację obsługi klientów
• Pokażemy jak wdrożyć nowego pracownika "na żywo"
• Zobaczysz jak wygląda tworzenie ticket'owej bazy wiedzy
• Poznasz narzędzia automatyzujące obsługę klienta
• Dowiesz się jaką rolę odgrywa AI w świadomej obsłudze klienta
• Poznasz najnowsze trendy zakupowe rządzące e-commerce
• Prześledzimy jak wyglądają ścieżki zakupowe kupujących online
• Zobaczysz jakie elementy wpływają na porzucanie koszyka i jak temu zapobiec
• Odpowiemy na pytanie jakie formy płatności są obecnie niezbędne w sklepie internetowym
• Pokażemy w jaki sposób powinien zostać zaprojektowany proces płatności, aby przekładać się na odpowiednie doświadczenia konsumenta
• Dowiesz się jakie są dobre praktyki projektowania UX stosowane przez PayPo, które zapewniają wysoką konwersję płatności
• Sprawdzisz jak współcześni użytkownicy korzystają z internetu
• Zobaczysz dlaczego aplikacje wpisują się w realne potrzeby konsumentów
• Dowiesz się jakie są unikalne możliwości technologiczne smartfonów
• Usłyszysz o strategiach mobilnych generujących sprzedaż i zaangażowanie
• Poznasz jak wygląda długoterminowe zarządzanie relacją z klientem przez aplikację
• Dowiesz się jakie możliwości i korzyści zapewnia AI
• Usłyszysz o niebezpieczeństwach i zagrożeniach, które niesie ze sobą AI, dla naszych biznesów, ale także dla każdego z nas prywatnie jako klientów
• Dowiesz się dlaczego personalizowanie doświadczeń klienta jest tak ważne i nie ma już od tego ucieczki
• Klient jako wierzchołek góry lodowej na drodze do hiper-personalizacji doświadczeń w biznesie
• Czy nasza prywatność jest ceną, którą płacimy w dobie hiper-personalizacji?
• Hiper-personalizacjo – dokąd zmierzasz?
• Omówimy wdrożenie systemu opartego na metodach AI, który zwiększa efektywność i skuteczność wykrywania potencjalnych naruszeń praw konsumentów
• Pokażemy jak wygląda przyspieszenie procesu analizy dużej ilości danych oraz automatyzacja
• Dowiesz się jak wygląda wsparcie pracowników we wstępnej ocenie wzorców umownych
• Poznasz działanie proaktywne UOKiK
Amazon jako globalny lider technologii AI w wielu obszarach - korzysta z uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji od ponad 25 lat zarówno w usługach dla klientów jak i w działalności operacyjnej: od silników rekomendacji, które personalizują zakupy na Amazon, przez roboty, które optymalizują realizację zamówień w magazynach, urządzenia jak Alexa, która dostarcza konsumentom niezwykłych, aktywowanych głosem doświadczeń, po kamery Ring, które czynią okolice naszych domów bezpieczniejsze.
Podczas prezentacji dowiesz się jak:
• AI wpływa na poprawę doświadczeń konsumentów
• Amazon uczy technologię lepiej rozumieć i rozpoznawać potrzeby klientów
• Postępują prace nad nowym wymiarem AI, m.in. w postaci Alexy i jej zdolności adaptacji, uczenia się i spersonalizowanych rozwiązań
• Wprowadzimy Cię w funkcjonowanie Contact Center
• Opowiemy o tym jakie są popularne technologie w Contact Center
• Dowiesz się jak wykorzystujemy technologie w CC oraz co z tego wynika dla banku i dla klientów
• Przedstawimy trendy przyszłości i kierunki zmian w zakresie technologii oraz ich wpływ na obsługę klientów
• Zapoznasz się z wynikami badań dotyczących rynku i potrzeb konsumenta
• Dowiesz się jak realizować potrzeby klienta - czyli hyper convenience a ekosystem omnichannel
• Powiemy o CMP/Customer Meeting Points/ czyli o wykorzystaniu technologii w tworzeniu lepszego doświadczenia zakupowego
Dyskusja moderowana z udziałem zaproszonych gości - ekspertów.
• Porozmawiamy o tym na czym polega świadome zarządzanie innowacją
• Dowiesz się jakie jest jego znaczenie dla biznesu
• Usłyszysz jak wygląda zarządzanie innowacją wysokopoziomowo, a jak z perspektywy uczestników procesu
• Jaką rolę pełnią poszczególni uczestnicy w procesie zarządzania innowacją?
• Jak świadome zarządzanie innowacją pozwala osiągać sukcesy w czasach kryzysu?
Moderacja i wprowadzenie do dyskusji: Paweł Wasilewski, Head of Solutions, Future Mind
• Dowiesz się w czym boty już wyręczają pracowników
• Czy bot może funkcjonować bez człowieka?
• Opowiemy co rozwój technologii oznacza dla przyszłości zawodowej pracowników
• Porozmawiamy o technologiach przyszłości vs kompetencjach przyszłości