DIGITAL CUSTOMER CARE

R/ewolucja obsługi klienta cyfrowego - VII Edycja

Data rozpoczęcia:
24.10.2023
Data zakończenia:
25.10.2023

Prelegenci

Piotr Adamczewski

Dyrektor w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów/Delegatura UOKiK w Bydgoszczy

Doświadczony ekspert w dziedzinie prawa ochrony konkurencji i konsumentów, z ponad 15-letnim doświadczeniem na wyższych stanowiskach kierowniczych. Obecnie jest dyrektorem w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), nadzorując największą delegaturę UOKiK w Bydgoszczy. Posiada dogłębne zrozumienie zarówno krajowych, jak i unijnych przepisów oraz międzynarodowych standardów w tej dziedzinie. Jego doświadczenie obejmuje zarówno egzekwowanie przepisów, jak i reprezentowanie Prezesa UOKiK przed sądami różnych instancji.
Pan Adamczewski odniósł sukcesy w międzynarodowej współpracy oraz koordynacji projektów partnerskich. Jest także zaangażowany w inicjatywy na rzecz konsumentów i wdrażanie sztucznej inteligencji do działań UOKiK. Jego wkład jako skutecznego lidera i menedżera przyczynia się do rozwoju międzynarodowej współpracy i ochrony praw konsumentów zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Odniósł sukcesy w międzynarodowej współpracy oraz koordynacji projektów partnerskich. Jest także zaangażowany w inicjatywy na rzecz konsumentów i wdrażanie sztucznej inteligencji do działań UOKiK. Jego wkład jako skutecznego lidera i menedżera przyczynia się do rozwoju międzynarodowej współpracy i ochrony praw konsumentów zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Małgorzata Bochenek

Country Business Development and Digital Manager w IKEA

Na początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym, następnie od 2015 roku w IKEA Retail Poland. Od 2018 roku odpowiadała w IKEA za rozwój obszaru innowacji, od lipca 2019 roku za obszar Business Development, który skupia ekspansje, innowacje oraz zrównoważony rozwój a od marca 2023 roku przejęła dodatkowo odpowiedzialność za obszar Digital. Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialna za rozwój omnikanałowości, zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące już i nowe miejsca spotkań z klientami, realizację strategii People & Planet Positive, wdrażanie kolejnych innowacji oraz integrację rozwiązań cyfrowych w procesach rozwoju biznesu. Pasją oraz największą inspiracją Małgosi są ludzie i świat.

Adam Bułka

Key Account Manager w PayPo

Odpowiada za relacje z kluczowymi partnerami firmy. Od 9 lat związany z branżą e-commerce i nowych technologii. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich firmach jak Morele.net, Ceneo czy Blue Media.

Maciej Chmielarz

Software Development Manager, Amazon Development Center Poland - Alexa Engagement

Maciej pracuje w branży IT od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w wiodących polskich i globalnych firmach technologicznych, które opracowują unikalne rozwiązania inżynieryjne. Obecnie pracuje w Amazon Alexa w Polsce nad rozwojem usług danych, wspierając Alexę w dostarczaniu klientom Amazon zachwycających, aktywowanych głosem doświadczeń. Zarządza zespołem utalentowanych inżynierów tworzących rozwiązania w zakresie danych na dużą skalę. Pasjonuje się cyberbezpieczeństwem i budowaniem świadomości informatycznej w społeczeństwie.

Krzysztof Ciąpała

Manager obszaru rozwoju Contact Center w Banku Millennium

Manager z 10 letnim stażem w bankowości, specjalizujący się w technologiach i analityce obszaru Contact Center. Od początku kariery związany z optymalizacją procesów, od 6 lat skutecznie zarządzający obszarem rozwoju Contact Center Banku Millennium.
Na koncie ma takie projekty jak wdrożenie platformy Omnichannel Genesys, połączenie Contact Center Banku Millennium i Eurobanku w ramach fuzji banków. Od 2021 roku odpowiedzialny w Banku Millennium za wdrożenie i rozwój voicebotów, które rozwiązują sprawy klientów banku.
W swojej pracy kieruje się podejściem empirycznym, lubi eksperymentować, zbierać dane i nieustannie szukać usprawnień.
Prywatnie – fan Pink Floyd i niespełniony gitarzysta amator.

Witold Grzesiecki

Ekspert IT Infrastructure w Volkswagen Poznań

W IT już ponad ćwierć wieku. Na początku w branży spożywczej oraz telekomunikacyjnej, a od ponad 24 lat w fabryce Volkswagena w Poznaniu.Przez ten czas zdobywał doświadczenie w różnych działach: kliencki, aplikacyjny, sieciowy, serwerowy, prowadząc lub uczestnicząc w wielu międzynarodowych i lokalnych projektach. W wielu z nich zastosowano innowacyjne technologie (rozszerzona rzeczywistość, rozpoznawanie obrazu, wirtualizacja). Bierze też udział w technologicznych, koncernowych gremiach IT. Prywatnie majsterkowicz (DIY) oraz miłośnik natury, podróży i sportu.

Krzysztof Jaworski

Product Owner I Team Manager w Ceneo

Manager zespołu, ale także nadal aktywny product owner.
Pracuje z produktem od 16 lat, z czego od 8 lat w Ceneo.
Zajmuje się obszarami dotykającymi analityki, statystyki i algorytmiki. Szuka informacji w liczbach, a w swojej pracy skupia się na badaniu i projektowaniu.

Kamil Kamiński

Ekspert cyberbezpieczeństwa w Banku Millennium

W wieku 11 lat kupił pierwszą książkę o hackingu. Mając lat 16 rozpoczął karierę zawodową. Dziś ekspert cyberbezpieczeństwa w Banku Millennium, gdzie zajmuje się bezpieczeństwem projektów oraz technologii. Doświadczenie od wielu lat zdobywał w sektorze bankowym, gdzie zajmował eksperckie stanowiska. Główny obszar zainteresowania dotyczy ofensywnego bezpieczeństwa (ethical hacking).
Uczestnik wielu branżowych konferencji, szkoleń, seminariów. Posiadacz najważniejszych certyfikatów branżowych takich jak: CISSP, OSCP, CCNA CyberOps, C)VE.
Hobbistycznie od wielu lat trenuje sporty walki oraz interesuje się nowymi technologiami.

Piotr Kawalec

Customer Care designer I Omnichannel Communication Expert I Customer Success Manager, Daktela Polska

Absolwent UJ, AGH, WSE, WSEiI od kilkunastu lat związany z branżą IT oraz pracą w obszarze Contact Center.
Customer Care Designer - wykonawca setek audytów dotyczących procesu obsługi klienta.
Tworzę i wdrażam procesy automatyzacji, oraz obsługi klienta z wykorzystaniem AI.
Omnichannel Communication Expert - wspierający integrację kanałów komunikacji w procesie obsługi klienta.
Wyznawca i propagator Procesowej Obsługi Klienta wprowadzającej usystematyzowane Customer Journey w każdej organizacji.
Uważa, że "mierzyć znaczy wiedzieć" - tylko policzalne dane pozwalają na podejmowanie świadomych decyzji biznesowych.

Katarzyna Lejkam

Experience Strategy Manager w Accenture Song

Ekspert w dziedzinie budowania zaangażowania i personalizacji doświadczeń klienta. Posiada 15-letnie doświadczenie w zespołach sprzedażowych firm technologicznych oraz branży szkoleniowo-doradczej.
Swoją aktywność zawodową w Accenture Song koncentruje na budowaniu i ocenie efektywności programów lojalnościowych z wykorzystaniem omnichannel marketing.
Jej pasja do tworzenia unikalnych i dopasowanych do indywidualnych potrzeb interakcji z klientami doprowadziła do stworzenia ram i przeprowadzenia badania zaawansowania obszaru hiperpersonalizacji w Polsce.
Od 2013 roku jako coach, angażuje się w projekty wspierające zrównoważony rozwój zawodowy oraz przywództwo kobiet w nowych technologiach.
Entuzjastka projektowania i podążania indywidualnymi ścieżkami, od prywatnych dróg rozwojowych po nietuzinkowe ogrody.

Paweł Łazarow

Experience Strategy Senior Manager w Accenture Song

Lider zespołu strategii w Accenture Song. Planer i strateg łączący potrzeby biznesowe z odpowiednim wykorzystaniem technoglogii. Koncentruje swoją uwagę zawsze na potrzebach klienta i szerokiej perspektywie rozwiązywania problemów. Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe zebrał na międzynarodowych projektach związanych ze strategią lojalizacji klientów, transformacją cyfrową i e-commerce. W swojej pracy zawsze stawia człowieka w centrum uwagi.
Prywatnie lubi grać w tenisa i oglądać sporty zespołowe.

Anna Podlewska

Dyrektorka ds. Strategicznych Inicjatyw HR w banku Credit Agricole

Od 19 lat wspieram pracowników i organizację odpowiadając za procesy i programy HR. Moje doświadczenie obejmuje obszary rekrutacji, oceny i rozwoju, a ostatnie lata - programy strategiczne i transformacyjne dotyczące m.in. zaangażowania, przywództwa, transformacji agile i kultury organizacyjnej. Wdrożone rozwiązania zwiększyły zaangażowanie pracowników, zostały też nagrodzone w konkursach rynkowych: Excellence Employer Brand Award oraz Siła Przyciągania. Dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem m.in. w Radzie Programowej Instytutu Reskillingu oraz jury konkursów Siła Przyciągania oraz The Best of Well-Being.

Adam Rogalewicz

Menedżer Rozwiązań Chmurowych w PwC Polska

Menedżer w zespole Cloud & Digital w PwC Polska. W PwC odpowiada za obszar architektury i inżynierii danych, usług związanych z budową nowoczesnych platform analitycznych oraz technologii Cloud Generative AI. Posiada praktyczne doświadczenie w branżach takich jak Retail, Energetyka, Ubezpieczenia oraz logistyka i transport. Doradza w obszarach strategii Data, wdrożeń technologicznych, analityki danych oraz praktycznym zastosowaniu Generative AI. Specjalizuje się przede wszystkim w rozwiązaniach technologii Data Analytics.

Cezary Sowiński

Manager do spraw Polityki Publicznej w Amazon

Specjalista ds. spraw regulacyjnych w obszarze handlu elektronicznego, a także prawa konkurencji i prawa konsumenckiego, prawa podatkowego i celnego, przepisów dotyczących własności intelektualnej i bezpieczeństwa towarów, aspektów spedycji i logistyki. Ekspert w zakresie opodatkowania obrotu towarami i zagadnień pokrewnych, z powodzeniem łączący solidne podstawy akademickie z szeroką wiedzą praktyczną i długoletnim doświadczeniem zawodowym w administracji rządowej, konsultingu, jak i biznesie. Obecnie manager do spraw polityki publicznej w Amazon.

Monika Synoradzka

Prezeska Huge Thing, Partnerka w SpeedUp Group

Wspólnie z zespołem Huge Thing odpowiada za rozwój firmy w zakresie akceleracji startupów oraz wsparcie organizacji z sektora prywatnego i publicznego w ich pracy z innowacjami. Specjalizuje się w strategiach pracy z innowacjami, wdrażaniu innowacji w organizacjach oraz budowaniu kultury innowacji w firmach z różnych sektorów. Od lat wspiera rozwój polskiego środowiska startupowego. Monika jest również Partnerką Zarządzającą w SpeedUp Group. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu pomaga zespołom spółek portfelowych zrozumieć działanie dużych organizacji i korporacji oraz przygotować się do współpracy z nimi. Wspiera je również w budowaniu relacji biznesowych.

Konrad Synoradzki

Senior Manager Product & Engineering @ Allegro

Senior Manager z blisko 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami technologicznymi i produktowymi w obszarze eCommerce. W Allegro pracuje już od ponad dekady, w obszarze produktu i technologii. Obecnie w firmie odpowiada za rozwój aplikacji mobilnej, w tym tworzenie strategii aktywizacji klientów i pozyskiwania nowych użytkowników. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Prywatnie aktywnie dzieli się wiedzą w ramach licznych programów mentorskich.

Jakub Świdziński

Country Digital Portfolio & Launch Team Leader w IKEA

Od początku swojej kariery zawodowej Jakub Świdziński związany był z obszarem e-commerce. Dołączając do IKEA w 2017 roku odpowiadał za utrzymanie i rozwój strony IKEA.pl. Następnie, od 2020 roku, dołączył do nowopowstałego działu Digital, w którym był odpowiedzialny za wdrażanie strategicznych dla organizacji projektów z obszaru cyfrowego, takich jak nowa wersja strony internetowej IKEA.pl, Aplikacja Mobilna IKEA, system obsługi zamówień zdalnych czy kioski samoobsługowe Bistro. W 2022 objął odpowiedzialność za zespół Digital Portfolio & Deployment, którego zadaniem jest koordynacja roadmapy i wdrażanie globalnych lub tworzenie lokalnych produktów cyfrowych, a także doskonalenie podejścia omnikanałowego w całej organizacji.

Paweł Wasilewski

Head of Solutions w Future Mind

Do zespołu Future Mind dołączył w 2020, kiedy jako Head of Partnerships rozpoczął budowę nowej linii biznesowej Solutions. Jest to narzędzie wspierające naszych klientów w kluczowych decyzjach technologicznych i biznesowych, bazujące na wymianie wiedzy, ocenie technologii oraz silnej sieci partnerskiej. Dział specjalizuje się w obszarach lojalności, personalizacji, silników e-commerce, engagementu, customer intelligence oraz płatności.
Paweł, już jako Head of Solutions, prowadzi strategiczne dialogi z klientami, wraz z zespołem dba o rozbudowę bazy wiedzy oraz portfela partnerskiego, budowę interdyscyplinarnych zespołów roboczych oraz rozwój oferty komercyjnej działu. Przed dołączeniem do Future Mind, Paweł specjalizował się w technologiach rzeczywistości wzbogaconych (XR), a także budował kluczowe partnerstwa z Microsoft oraz PTC dla klientów takich jak Audi, Volkswagen czy Grupa Żywiec. Niezależny konsultant, trener komunikacji biznesowej oraz mówca mający na koncie wystąpienia na Microsoft Inspire, Liveworx, PwC Startup Collider, czy Mobile Trends Conference w Krakowie.

Wiktor Witkowski

Cloud Delivery Senior Manager, PwC Polska

Starszy menedżer w zespole Cloud & Digital w PwC Polska. W PwC odpowiada za obszar transformacji cyfrowej, usług Industry Cloud oraz technologii w obszarze ESG. Pracuje dla różnorodnych branży od finansów i energetyki po handel detaliczny i nieruchomości. Doradza w obszarach strategii, wdrożeń technologicznych, analityki danych oraz zielonych technologii i raportowania ESG. Specjalizuje się w rozwiązaniach na styku technologii, doświadczenia użytkownika oraz biznesu.

Tomasz Woźniak

CEO & Partner w Future Mind

Założył firmę w roku 2008 i konsekwentnie zarządza nią oraz aktywnie uczestniczy w projektach klientów, skupiając się na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Jest też wykładowcą na uczelniach wyższych, między innymi Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas. Pełni również funkcję członka rady nadzorczej notowanej na GPW Digitree Group S.A. (dawniej SARE S.A.).

Łukasz Woźnica

Head of Business Development w Strix

Wieloletni praktyk biznesu i znawca branży e-commerce. Od 2007 roku wspiera rozbudowę biznesową firm z szerokiej palety branż (finansowej, ubezpieczeniowej, FMCG, przemysłowej, IT security). W Strix jest odpowiedzialny za skalowanie biznesu oraz rozwój marki na rynku polskim i międzynarodowym.

Halina Zając

Manager Transformacji Bankowości Detalicznej w banku Credit Agricole

Od 18 lat wspieram obsługę klienta w różnych jednostkach. Odpowiadałam min. za bezpośrednią obsługę klienta, wsparcie doradców, transformację sieci własnej, pilotażowe wdrożenie placówek caschless. Od dwóch lat pełnię rolę Product Ownera w Tribe’ie Channel Excellence & Omnichannel Orchestration. Realizuję transformację Contact Center i sieci własnej. Odpowiadam za wdrożenie strategii omnikanałowości, digitalizację procesów, rozwój systemów bankowych, wdrożenie telebota do obsługi klientów CC.