Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa na VII edycję PR&Media Days 2024.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji wydarzenia są trendy i wyzwania na 2024 rok.
W szybko zmieniającym się krajobrazie sukces PR zależy od zrozumienia i integracji pojawiających się trendów i technologii. Trendy wywierają znaczący wpływ na przedsiębiorstwa na wiele sposobów. Pozwalają wykorzystać nowe możliwości rynkowe i zyskać przewagę konkurencyjną, dostosowując się do nowości i nadchodzących wydarzeń. W świecie public relations pojawiające się trendy kształtują zmiany w szerszym krajobrazie społecznym, technologicznym i gospodarczym. Branża ta podlega ciągłym zmianom, podobnie jak otaczający nas świat. Aby utrzymać przewagę konkurencyjną, specjaliści PR muszą przygotować się na nadchodzący dynamiczny rok.
VII edycję PR&Media Days 2024 rozpoczniemy panelem dyskusyjnym pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, podsumujemy najważniejsze wydarzenia/kryzysy/trendy roku minionego oraz wskażemy, jak przełożą się one na rok 2024 i na co warto zwrócić uwagę przy” współpracy” z najnowszymi technologiami, których sercem jest obecnie SI.
Przyjrzyjmy się najważniejszym trendom PR, które zdefiniują rok 2024. A o tym powiedzą najlepsi PRowcy i specjaliści ds. komunikacji.
Damian Ziąber o emocjach w Polsce i na świecie a emocjach w polskim PR Anno Domini 2024
Katarzyna Przewęzikowska przeprowadzi nas przez warsztat PR-owca przyszłości
Katarzyna Kopeć-Ziemczyk o tym, dlaczego mediom potrzebny jest dobry PR?
Anna Papka o tym, jak nie wpaść w pułapkę „zieloności”?
Katarzyna Bąkowicz o tym, czy dezinformacja jest wszędzie czyli jak żyć w epoce fake newsów?
Klara Ufnalewska o tym, czy potrzeby kreują trendy, czy trendy kreują potrzeby?
Tomasz Kułakowski o tym, czy dobrze opowiedziana historia wynosi na szczyt?
Bogusław Chrabota i Jacek Nizinkiewicz o tym, jak platformy społecznościowe weszły w świat informacji?
Przemysław Wardęga o tym, czy rozwój technologii to jeszcze trend, czy już zagrożenie?
Magdalena Brzezińska o tym, jak ochronić reputację w erze polaryzacji i dezinformacji?
Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka o transparentnym influencer marketingu - wytycznych UOKiK.
Kuba Antoszewski o radykalnych innowacjach, cancel culture i życiu poza wyszukiwarką.
Luiza Jurgiel- Żyła o tym, jak zaplanować efektywne działania PR polskiej firmy za granicą?
Sebastian Bykowski o analizie wizerunku oraz efektywności działań media relations w świetle wyzwań stojących przed PR w dobie VUCA i sztucznej inteligencji.
Maciej Krzysztoszek o budowaniu i utrzymaniu zaufania jako elementu PR w czasach kryzysu wartości.
Jak co roku, na pełne inspiracji wydarzenie zapraszamy:
Specjalistów PR
Rzeczników Prasowych
Pracowników biur prasowych
Specjalistów działów komunikacji
Osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami
Zaplanuj swój udział już dziś – nie może Ciebie zabraknąć!
Koszt udziału obejmuje: