PR Manager, Kantar Polska
Urodził się na warszawskich Bielanach w 1966. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim, odbył szkolenie w jakościowych technikach badań społecznych i marketingowych u profesora Nadava Kennana, współzałożyciel instytutu SMG/KRC w 1990 roku (obecnie Kantar Polska). W instytucie zajmował się moderowaniem wywiadów zogniskowanych, koordynacją i realizacją badań jakościowych. Przez wiele lat był szefem zespołu badawczego i specjalizował się w badaniach służących tworzeniu strategii marketingowych i komunikacji marketingowej. Obecnie na stanowisku PR Managera w Kantar Polska odpowiedzialny za współtworzenie wizerunku instytutu, komunikację, marketing oraz kontakty z mediami. Współautor książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce”.
Dyrektor generalna Grayling Poland
Klara posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu w biznesie. W zakresie PR specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii komunikacji, pełniąc rolę doradcy prezesów i członków zarządu w zakresie kształtowania wizerunku, public affairs i zarządzania zmianą. Jest certyfikowanym change managerem (Prosci) i certyfikowanym coachem (ICF).
Klara jest również członkinią rady programowej Leadership Academy for Poland - programu rozwoju polskich liderów i dobrego przywództwa dla Polski oraz członkinią rady Social Impact Alliance for CEE, międzynarodowego think tanku działającego na rzecz bardziej świadomego i celowego zaangażowania społecznego w Europie Środkowej i Wschodniej. Od wielu lat jest też członkinią jury Złotych Spinaczy, największego konkursie branży PR w Polsce.
komunikolożka i medioznawczyni
Adiunktka i wykładowczyni na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Uniwersytetu SWPS. Współtwórczyni Central European Digital Media Observatory, gdzie zajmuje się badaniami naukowymi z zakresu dezinformacji oraz realizuje projekty komunikacyjne. Asesorka European Fact-Checking Standards Network, członikini zarządu Rady Reklamy. Ekspertka Organzacji Narodów Zjednoczonych i kierowniczka Grupy Roboczej ds. Etycznej i Odpowiedzialnej Komunikacji. Strateżka i doradczyni komunikacji biznesowej i medialnej: projektuje i wdraża rozwiązania z komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Wspiera działania wizerunkowe organizacji w obszarze PR i CSR. Realizowała projekty dla takich firm jak: Allegro, Henkel, Microsoft, czy Enea SA. Autorka i producentka programów radiowych i telewizyjnych z obszaru biznesu i komunikacji.
Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec
Z branżą public relations związana od blisko 20 lat. Obecnie w Zespole Zarządzającym Grupy Żywiec odpowiada za budowanie reputacji firmy, relacje z interesariuszami, komunikację korporacyjną, public affairs i zrównoważony rozwój. Pełni również funkcję Wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Browary Polskie.
Przed dołączeniem do Grupy Żywiec przez kilka lat kierowała zespołem specjalizującym się w komunikacji korporacyjnej, CSR i employer branding w jednej z największych agencji PR - Havas PR Warsaw. Autorka wielu strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej dla firm z sektora FMCG, finansowego, transportowego, motoryzacyjnego i energetycznego. Stworzone przez nią programy były kilkukrotnie nagradzane w konkursie Złote Spinacze, Power of Content Marketing, Global Corporate Affairs Awards Grupy HEINEKEN. Prowadziła również szkolenia z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. we współpracy z Institute for International Research oraz Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową a także z relacji publicznych w ramach International Public Affairs Academy. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Wiceprezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów SA oraz Prezes PSMM Monitoring & More (Spółki Grupy IMM). Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A.
Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations.
Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations oraz nagrodą SAPR im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR. Otrzymał nagrodę główną w konkursie „Innowacyjny Lider 2023”.
Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee - komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.
Redaktor Naczelny, „Rzeczpospolita”
Absolwent i doktorant Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 1993 roku współtworzył telewizję Polsat. Długoletni komentator Tok FM i Radia PiN. Bloger. Autor książek, scenariuszy, publicysta prasowy i felietonista. Wykładowca akademicki. Członek Polskiego Towarzystwa Bluesowego.
Dyrektor marketingu i BD, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Od 10 lat jest związana z branżą prawną. Jej głównym obszarem zaangażowania jest rozwój rozpoznawalności biznesowych marek kancelarii prawnych oraz marek personalnych poszczególnych ekspertów. Współtworzy treści newsletterów i contentu na strony internetowe oraz social media. Dba o relacje z mediami branżowymi w poszczególnych specjalizacjach prawnych oraz z ogólnopolskimi tytułami prasowymi i portalami. Uczestniczy w projektach z zakresu Employer Brandingu oraz wspiera komunikację wewnętrzną.
Communication | Public relations | Insurance | Fintech | SoMe | Digital, InnerValue
Manager ds. Marketingu i Komunikacji / Rzecznik Prasowy w Klinikach Neuroradiochirurgii Sp. z o.o.
Z branżą komunikacji, PR oraz marketingu związany od ponad dekady. Obecnie Manager ds. Marketingu i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy w Klinikach Neuroradiochirurgii. Odpowiada za całość działań Public Relations, komunikację wewnętrzną, zewnętrzną, wszelkie działania marketingowe Spółki oraz Placówek zarządzanych przez Kliniki Neuroradiochirurgii - Radomskiego Centrum Onkologii, Centrum Gamma Knife w Warszawie, Szpitala Specjalistycznego w Brzezinach oraz Radomskiego Centrum Rodziny.
Praktyk szeroko rozumianych komunikacji, PR oraz marketingu w dużych firmach, organizacjach pozarządowych i instytucjach samorządowych. Chętnie i regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami ze studentami oraz pracownikami Działów Marketingu i Komunikacji na różnego rodzaju konferencjach, warsztatach i spotkaniach.
W latach 2010 - 2018 pełnił funkcję rzecznika prasowego i kierownika zespołu ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Łodzi. Od 2018 roku odpowiadał za marketing oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną największego pracodawcy polskiej branży lotniczej - Spółek LS Airport Services S.A. oraz LS Technics Sp. z o.o. zajmujących się obsługą naziemną i techniczną statków powietrznych. W latach 2020 - 2023 r. pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmaceutycznej.
Laureat Konkursu Dyrektor Marketingu roku 2020/2021 w kategoriach: Best COVID Marketing Response oraz dla najlepszego zespołu marketingu.
Wykładowca na kierunkach "Dziennikarstwo i komunikacja" w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz "Pomoc psychologiczna i interwencja kryzysowa" w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwent Filologii Polskiej na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów "PR i Strategiczne Komunikowanie w Firmach" na SGH w Warszawie.
doradczyni ds. PR; członkini honorowa PSPR
Przez wiele lat specjalizowała się w komunikacji B2B w firmach doradczych branży nieruchomości komercyjnych. Doświadczenie zdobywała w agencji FIRST PR, gdzie obsługiwała takich klientów jak Cushman & Wakefield, Turner Broadcasting System (CNN International, Cartoon Network, Boomerang i TCM) i A+E Networks (marki: Lifetime, HISTORY, CI Polsat).
Aktywnie działa na rzecz branży PR, za co została doceniona nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka i Lwem PR. Honorowa członkini PSPR, w latach 2019-2023 była prezeską Stowarzyszenia.
ekspertka ds. komunikacji, menadżerka PR i sportu, rzecznik prasowy. Polska Agencja Antydopingowa
Doświadczona mówczyni, trenerka wystąpień przed kamerą i publicznych, dziennikarka telewizyjna, doktor nauk społecznych UW.
Ma bogate doświadczenie szkoleniowe i wykładowe. Uczy ludzi komunikacji, radzenia sobie ze stresem. W firmach odpowiada za komunikację zewnętrzną, w tym media relations, budowę wizerunku i strategie komunikacyjne. Pomaga w realizacji celów biznesowych. Od 2021 roku współpracuje z Polską Agencją Antydopingową, dla której m.in. współtworzyła od podstaw projekt „Biegam z czystą przyjemnością”. Inicjatywa wielokrotnie nagradzana, m.in. w takich konkursach jak PR Wings czy Złote Spinacze. Pracę doktorską obroniła z tematyki polaryzacji mediów w Polsce. Dysertacja ta została dostrzeżona i wybrana w konkursie im. dr. Pawła Stępki najlepszą pracą doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz członek Rady Programowej Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Zaangażowana w działania pro bono.
Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Deputy Managing Director MSL
Posiada blisko 20 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, Public Affairs oraz issue management. Jest ekspertem komunikacyjnego wsparcia biznesu. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i ICT. Jest doradcą międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii. Obszarem jego szczególnego zainteresowania jest wsparcie komunikacyjne zmian, które dokonują się na skutek postępu technologicznego i przemysłowego.
Od 2023 roku jest Prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, organizacji zajmującej się samoregulacją oraz etyką w branży reklamowej. Jest także wieloletnim szefem Komitetu Marketingu i Komunikacji American Chamber of Commerce a także członkiem zarządu Polsko-Japońskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Tokio.
Od 2019 roku jest wykładowcą na Uniwersytecie Warszawskim, Wydziale Dziennikarstwa i Bibliologii. Na Podyplomowych Studiach Komunikacji Korporacyjnej prowadzi zajęcia z Komunikacji Korporacyjnej oraz Public Affairs i Lobbyingu.
CEO & Image Coach w Krystal Point
Ekspertka ds. komunikacji oraz trenerka – od 2007 roku prowadzi szkolenia m.in. z wystąpień publicznych, budowania marki osobistej, medialne i kryzysowe.
W przeszłości kierowała działaniami PR Anny Lewandowskiej, była też szefową PR sztabu wyborczego Szymona Hołowni w kampanii prezydenckiej oraz jego osobistą trenerką medialną (przygotowywała go m.in. do debat prezydenckich). Pracowała też z innymi znanymi politykami m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim. Jako wieloletnia prezeska zarządu agencji Synertime koordynowała ponad 150 polskich i międzynarodowych projektów PR. Jest współautorką „Leksykonu public relations”; członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations; opiekunką merytoryczną certyfikowanego przez MEN kursu „PR na Nowe Czasy” w Instytucie Marki Online i Komunikacji.
W 2021 roku magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna, w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer, a w 2023 opracowała i zorganizowała LINfluencers – ranking osobowości polskiego LinkedIna pod patronatem Gazety Wyborczej.
rzecznik prasowy UNIQA Polska
Wcześniej związany z Grupą Amica, gdzie pełnił funkcję menedżera ds. komunikacji korporacyjnej i ESG, W latach 2013-2021 prowadził działania PR na rynku finansowym, najpierw w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, w którym realizował kampanie społeczne i odpowiadał za kontakty z mediami, a następnie w towarzystwie ubezpieczeniowym LINK4, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego i menedżera komunikacji korporacyjnej.
Od 2018 roku członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ma także ponad 8-letnie doświadczenie dziennikarskie, które przez lata zdobywał w redakcjach biznesowych, m.in. TVN CNBC, TV Biznes, Bloomberg Businessweek Polska i Rzeczpospolita.
Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
PR manager i dziennikarz z prawie 20-letnim doświadczeniem w komunikacji społecznej
Od 2020 r. rzecznik prasowy w giełdowej spółce produkującej napoje. Wcześniej reporter programu „Czarno na Białym” w TVN24, wieloletni korespondent telewizji Polsat w Moskwie, reporter Informacyjnej Agencji Radiowej Polskiego Radia. Publikował w „Tygodniku Powszechnym”, „Rzeczpospolitej”, „Nowej Europie Wschodniej”. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
dziennikarz i publicysta „Rzeczpospolitej”
Współpracuje stale z Radiem Nowy Świat i miesięcznikiem „Teraz Rock”. Komentuje wydarzenia m.in. w TVN24, Polsat News, Tok FM. Wcześniej pracował m.in. w Radiu ZET, „Przekroju”, współpracował z „Wprost”, „Press”, „Playboyem”, „Przeglądem”. Studiował prawo, dziennikarstwo i stosunki międzynarodowe. Absolwent Collegium Civitas.
dyrektorka ds. korporacyjnych, Shell
Anna Papka odpowiada za obszar spraw korporacyjnych w spółkach Shell w Polsce, w tym regulacje i sektor publiczny, komunikacja oraz inwestycje społeczne. Specjalizuje się w tematyce zrównoważonego rozwoju, przede wszystkim w energetyce i transporcie. Wcześniej związana z dużymi międzynarodowymi organizacjami, takimi jak Amazon, British American Tobacco czy Jeronimo Martins Polska.
członkini zarządu PSPR, ekspertka w zakresie wizerunku i Public Relations z ponad 20 letnim doświadczeniem.
Od niemal 10 lat związana z komunikacją branży przemysłowej i nowoczesnych technologii. Obecnie łączy funkcję rzecznika prasowego Forum Automatyki i Robotyki Polskiej oraz PR Manager w ASTOR – firmie, która jest jednym z członków założycieli FAIRP. W ASTOR odpowiada za wizerunek marki, kontakty z mediami, działania PR. Wspiera działania CSR i współtworzy koncepty kreatywne kampanii komunikacyjnych. Redaktor naczelna pisma Biznes i Produkcja. Prowadzi także Biznes i Produkcja Podcast. Członkini Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka podyplomowych studiów w zakresie Public Relations (UJ) oraz Marketingu w sieci (WSE im. ks. J. Tischnera). Ukończyła również prestiżowy program brytyjskiego instytutu „The Chartered Institute of Marketing, prowadzony w Polsce przez Questus – akredytowane centrum egzaminacyjne. Zwolenniczka nurtu komunikacji empatycznej i nastawionej na autentyczne historie. Prywatnie interesuje się psychologią, motoryzacją, biografiami i kuchennymi eksperymentami. Uwielbia góry i rower. Biega.
Menedżerka Zespołu Relacji Zewnętrznych i CSR, Żabka
Od 20 lat współpracuje z mediami w zakresie public relations. Współpracowała przy wielu projektach CSR-owych, Employer Brandingowych, marketingowych oraz online. Od 15 lat związana z firmą Żabka Polska, w której odpowiada za obszar komunikacji zewnętrznej, Biuro Prasowe oraz CSR. Dwukrotnie Członkini Rady Programowej MIXX Awards&Conference oraz jurorka prestiżowego konkursu Złote Spinacze oraz PR Wings, laureatka nagrody „Kobieta Charyzmatyczna 2021”. W 2023 laureatka nagrody MP Power Awards. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wiceprezydentka Klubu Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Panelistka podczas Kongresu Kobiet 2023 w Poznaniu. Prywatnie mama Mikołaja (12 lat) i Mai (7 lat).
CEO agencji K+PR
Odpowiada za rozwój kluczowych obszarów merytorycznych, wzmacnianie pozycji biznesowej spółki oraz integrację usług PR z pozostałymi kompetencjami grupy. Posiada 17-letnie doświadczenie w branży. Jej główne obszary zainteresowań obejmują strategiczne podejście do społecznej odpowiedzialności (CSR), problematykę budowania relacji z interesariuszami, edukację na rzecz CSR i ESG, zrównoważony rozwój oraz komunikację działań społecznie odpowiedzialnych. Ukończyła Polsko-Francuskie Europejskie Studia Doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym Szkoły Głównej Handlowej (SGH) oraz na Uniwersytecie Cergy-Pontoise w Paryżu, zdobywając tytuł doktora nauk społecznych. Jako wykładowczyni akademicka opublikowała szereg analiz z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju oraz etyki biznesu. W latach 2022-2024 pełniła funkcję wiceprezeski i skarbniczki w Związku Firm Public Relations (ZFPR), gdzie odpowiadała za inicjatywy branżowe, w tym konkurs Next Gen of PR. W latach 2017-2018 uczestniczyła w pracach grup roboczych przy Ministerstwie Rozwoju, dotyczących etyki i standardów odpowiedzialnego prowadzenia biznesu oraz edukacji i promocji gospodarki obiegu zamkniętego
CEO Pomarańczowa Mysh
Ekspertka marketingu i influencer marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywała w topowej agencji marketingowej m.in. dla klientów z sektorów FMCG, telekomów, marek alkoholowych i fintech. Razem z zespołem zdobyła najważniejsze nagrody branżowe m.in. Złote Effie, Kreaturę, Golden Arrow. Prowadzi kampanie z udziałem twórców od ponad 10 lat. Doradza markom jak efektywnie działać z influencerami i wspiera we współpracy od etapu przygotowania briefu aż po raportowanie wyników. Edukuje też twórców w zakresie ich praw i obowiązków. Specjalizuje się w podejściu smart i optymalnego wykorzystania nawet niewielkich budżetów.
Ma na swoim koncie liczne wystąpienia na konferencjach dla twórców, wykładała też marketing i influencer marketing na wyższych uczelniach.
psycholożka, ekspertka w dziedzinie public relations i influencer marketingu
Specjalizuje się w budowaniu skutecznych strategii PR dla brandów z segmentu lifestyle, beauty i fashion. Zajmuje się personal brandingiem, tworząc efektywne plany rozwoju dla marki osobistej. Prowadzi doradztwo dla branży usług profesjonalnych, w tym dla adwokatów i szkolnictwa wyższego. Konsultuje projekty specjalne dla WDiB Uniwersytetu Warszawskiego.
Prowadzi warsztaty i praktyczne szkolenia. Wśród najważniejszych to te z personal brandingu dla przedsiębiorców, które zrealizowała na zlecenie Luksembursko-Polskiej Izby Handlowej (LPCC).
Wykładowczyni na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Tam też systematycznie angażuje się w konferencje naukowe. Gościnnie wykładała w j. angielskim na Uniwersytecie w Anadolu w Turcji. Realizuje badania w zakresie influencer marketingu dotyczące hejtu w social mediach.
Jest członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prowadzi autorski program #punktPR dla platformy Anywhere.pl. Współtworzy podcast z dr Emilią Zakrzewską o nazwie Na bakcstage’u. Należy do zespołu UOKiK, który opracowuje Rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych.
Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła podyplomowe studia Menedżerskie oraz podyplomowe studia Zarządzania na rynku dóbr i usług marek luksusowych w Szkole Głównej Handlowej. Systematycznie podnosi kwalifikacje biorąc udział w licznych kursach.
Rzeczniczka Prasowa, Head of PR, MediaMarkt
Od 13 lat zawodowo związana z PR-em i komunikacją, z czego przez 8 lat zajmowała się elektroniką użytkową. Doświadczenie zdobywała w korporacjach, start-up’ach i agencji PR. Pracowała m.in. w General Motors, a także w Panasonic Marketing Europe GmbH, gdzie była odpowiedzialna za Public Relations na 17 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Prowadziła też własną działalność, współpracując z firmami z branży elektroniki użytkowej, elektromobilności, czy usług sieciowych.
Zajmowała się m. in. tworzeniem i wprowadzaniem strategii PR, komunikacją kryzysową, projektami CSR i kampanii. Ma również doświadczenie w zarządzaniu zespołem, współpracy z agencjami partnerskimi, koordynacją komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
dyrektor ds. PR i Marketingu w LCP Properties
Przemysław Wardega ma ponad 17 lat doświadczenia w dziedzinie komunikacji i marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem sektora nieruchomości handlowych, biurowych i magazynowych. Obecnie, od czerwca 2023 pełni funkcję Dyrektora ds. PR i Marketingu w LCP Properties, firmie będącej liderem w sektorze parków handlowych pod marką M Park w Polsce oraz rozwijającej swoją działalność w obszarze magazynowym Small Business Unit (SBU), pod szyldem Multipark.
Wcześniej, jako Head of Marketing, odpowiadał za kompleksowe działania w obszarze komunikacji i marketingu dla CTP Polska. Najdłuższy dotąd etap jego dotychczasowej kariery przypada na lata 2015-2022, kiedy to nadzorował działania komunikacyjne i marketingowe dla IMMOFINANZ, rozwijając jednocześnie trzy marki firmy: VIVO! dla centrów handlowych, STOP SHOP dla parków handlowych oraz markę biurową myhive. Dodatkowo, kierował kampanią marketingową wprowadzenia elastycznych produktów biurowych myhive tj. mycowork i myoffice w Polsce i odpowiadał za marketing wieży biurowej Warsaw Spire. Przed IMMOFINANZ rozwijał swoje umiejętności pracując dla czołowych polskich agencji public relations.
Przemysław posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu kryzysowym, komunikacji zmian oraz publicznych wystąpieniach. Brał udział jako prelegent w ważnych konferencjach i dyskusjach panelowych, głównie związanych z sektorem biurowym w okresie pandemii ale również tematami związanymi z ESG.
Jest laureatem dwóch nagród zdobytych podczas gali Złote Spinacze 2022 (złoto i srebro) za projekt i kampanię „Znikający Mural” oraz zdobywcą nagrody dla Najlepszej Kampanii PR i Marketingu za projekt „myhive goes flexible” na prestiżowej gali nagród CIJ Awards.
Top 5 umiejętności według Gallupa: 1. Dyscyplina 2. Empatia 3. Harmonia 4. Konsekwencja 5. Zdobywca.
doktor nauk społecznych na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, ekspertka ds. PR i marketingu
Od ponad 15 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Doświadczenia zdobywała pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Autorka licznych publikacji i prelegentka na konferencjach branżowych i naukowych poświęconych zagadnieniom public relations i komunikowaniu. W latach 2017-2021 wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz grupy roboczej UOKIK ds. rekomendacji dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych. Absolwentka studiów MBA London Business School, HEC Paris, NHH (Bergen) i Politechniki Warszawskiej. Autorka książki " Rola mediów w kreowaniu wizerunku wpływowych kobiet". Współprowadząca program live w anywhere.pl "Na backstageu" oraz podcastu "PR na backstageu".
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Na co dzień jest rzecznikiem prasowym Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się szeroko pojętą komunikacją w biznesie. W trakcie swojej kariery pracował dla wielu organizacji, w tym dla branży bankowej, ubezpieczeniowej, FMCG, hotelarskiej, IT. Był jednym z pierwszych rzeczników klientów w Polsce, a w swojej roli profesjonalnego komunikatora przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej. Studiował prawo oraz zarządzanie w Uniwersytecie Warszawskim, a także prawo EU w Europejskim Instytucie Uniwersyteckim we Florencji i komunikację w Quadriga University w Berlinie. Jest aktywnym członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i działającego przy nim Klubu rzeczników prasowych, a także panelistą i prelegentem wielu wydarzeń poświęconych komunikacji. W przeszłości był jurorem branżowych konkursów (Effie, PR Wings). Prowadzi zajęcia ze studentami specjalizacji PR na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie miłośnik (historii) rodzinnego Dolnego Śląska oraz (historii) Bliskiego Wschodu.
Prezeska Związku Firm Public Relations, CEO 38 Content Communiaction
Założycielka agencji 38 Content Communication, która z sukcesem wdraża i realizuje kompleksowe strategie komunikacyjne. Wcześniej związana ze Starcom MediaVest Group, a także Grupą Eurozet. Specjalistka w zakresie budowania i wdrażania strategii public relations w innowacyjnym ujęciu oraz podnoszenia efektywności działań komunikacyjnych.. Katarzyna Życińska trzykrotnie otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie AD WO/MAN Roku 2020 i 2021 i 2022 magazynu Press. Pełni również funkcję Prezeski Związku Firm Public Relations stojąc na straży wizerunku branży PR i etosu pracy PR-owców. Jest współautorką raportu ZFPR „PR to nie propaganda”.