REKLAMACJE - WYMIANA - ZWROTY

Najlepsze praktyki w E-commerce

Data rozpoczęcia:
21.03.2019
Data zakończenia:
22.03.2019

Opis

Sposób postępowania ze zwrotami i zarządzanie nimi stanowi jedno z głównych wyzwań dla e-commerce.

Z badania Blue Media wynika, że dla ponad jednej trzeciej kupujących możliwość szybkiego i łatwego zwrotu towaru i przystępnej procedury reklamacyjnej to jeden z kluczowych czynników, jakie biorą pod uwagę przy zakupach w e-sklepie.

Nic tak nie pokazuje podejścia sklepu do klienta jak przebieg procesu reklamacyjnego.

Co z tego, że strona działa świetnie a złożenie zamówienia jest bardzo proste. Co w sytuacji kiedy produkt zaczyna się psuć, usługa nie spełnia oczekiwań, a zamówione buty okazują się za małe?

Odpowiednia polityka zwrotów i reklamacji to świetne narzędzie do budowania lojalności klientów.

Kto powinien wziąć udział w spotkaniu:

  • dyrektorzy, managerowie, kierownicy i specjaliści ds. E-commerce
  • dyrektorzy, kierownicy i specjaliści ds. obsługi klienta
  • dyrektorzy, kierownicy i specjaliści ds. reklamacji

oraz wszystkie osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, zwrotów i zamówień .

Na wydarzenie zaprasza

Anna Kowalkowska