Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów
Anna
Kowalkowska,
Project Manager, dziennik „Rzeczpospolita”
09:35
Reklamacje, wymiana i zwroty, czyli jak spełnić oczekiwania wymagającego e- konsumenta?
Panel dyskusyjny
Patrycja
Sass – Staniszewska,
Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej
Moderator:
Patrycja Sass – Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej
Uczestnicy:
Rafał Stępniewski, CEO Rzetelna Grupa
Dorota Bachman, Prezes Ravelo, spółki odpowiedzialnej za rozwój e-commerce w Grupie PWN
Robert Sowiński, Radca Prawny, Ekspert ds. mediacji konsumenckich, Partner Sowiński i Partnerzy
Wojciech Zięba, E-commece & Omnichannel Director, Decathlon
10:30
Przerwa na kawę
10:45
Reklamacje, wymiana i zwroty e-commerce – wymogi prawne
Ani
Sokołowska,
Prawnik w Kancelarii Prawnej Cebula i Współpracownicy
Co powinien zawierać prawidłowo skonstruowany Regulaminy e-commerce?
Nieuczciwe praktyki rynkowe stosowane przez sklepy internetowe i ich konsekwencje.
Jakie klauzule umowne są uznane za niedozwolone w procesie reklamacji/zwrotu/wymiany ?
Typowe błędy w procesie obsługi reklamacji, wymiany i zwrotu– sprzedaż konsumencka.
11:45
A jak to wygląda w E-grocery?
Witold
Jelito,
Radca prawny w Kancelarii Prawnej Cebula i Współpracownicy
Uprawnienia klienta w związku z reklamacją/zwrotem/wymianą towaru. Przedstawienie dopuszczalnego zakresu ograniczeń tych uprawnień w świetle obowiązujących przepisów z uwzględnieniem różnic: konsumentów - podmiotów profesjonalnych.
Uprawnienia klienta i obowiązki przedsiębiorcy w zależności od rodzaju produktów oferowanych w ramach e-grocery.
Obowiązki przedsiębiorcy względem klientów w zależności od modelu prowadzonej działalności e-grocery.
12:30
Przerwa na lunch
13:15
Wdrożenie zwrotów oraz obsługa posprzedażowa jako narzędzie do budowania satysfakcji i lojalności Klienta - case study.
Paweł
Jarecki,
Director Customer Satisfaction KROSS S.A.
Dlaczego klient zwraca towar?
Zwroty - czy to się opłaca?
Praktyczne aspekty wdrażania zwrotów w firmie handlowej i producenckiej.
Obsługa posprzedażowa jako budowanie lojalności i satysfakcji klientów.
14:00
Jak usprawnić obsługę zwrotów w Twojej firmie? Sprawdzone praktyki z branży - case study Furgonetka.pl
Jak obsługa zwrotów wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy? Dlaczego to takie ważne?
Polityka zwrotów – czego się wystrzegać?
Sprawdzone sposoby na realizację zwrotów do klientów.
14:45
Przerwa na kawę
15:00
Reklamacje, wymiany, zwroty - czego nie robić, aby nie stracić Klienta?
Małgorzata
Olszewska,
Digital Transformation Consultant, Ecommerce&Omnichannel Expert
Dlaczego klient do nas wraca – o tym jak ważna jest obsługa klienta.
Co robić a czego unikać? Na podstawie własnych doświadczeń i błędów, gdyż "błędy to wielkie chwile".
15:45
Zakończenie pierwszego dnia
Dzień II
Piątek
22 marca 2019
09:00
Rejestracja uczestników. Poranna kawa
09:30
Im łatwiejszy zwrot zamówienia internetowego, tym wyższy zysk? O optymalizacji zwrotów i dwóch innych zaskakujących metodach na szybki wzrost sprzedaży
Maciej
Paukszteło,
IAI S.A.
Jak szybko i niedrogo zbudować taki kanał zwrotów i reklamacji, który pozwala kupującemu na swobodę i samodzielność?
Jak wpływa to na zaufanie kupujących, a w konsekwencji na typowe e-commerce’owe wskaźniki.
Czy to źle, że kupujący zwracają zamówienia?
Czy zwroty muszą być darmowe?
Jak rozliczyć zwrot najwygodniej dla sklepu i dla kupującego?
Czy wydłużać czas na zwrot powyżej 14 dni?
Pokażemy również sprawdzone metody i narzędzia, dzięki którym nieuzasadnionych i niepotrzebnych zwrotów będzie mniej, a liczba zwrotów osiągnie zdrowy, naturalny poziom.
10:20
Cross-border w e-commerce - perspektywy i wyzwania. Case study AGDmaster.com