Head Strategist, Google EMEA HQ
Pełni funkcję Head Strategist i jest częścią Google EMEA HQ. Na co dzień pracuje z polskim rynkiem agencji i odpowiada za strategie marketingowe klientów Google, przede wszystkim z sektora retail. Wcześniej członek zespołu Brand Management w P&G. Specjalizuje się w rozwiązaniach dla komunikacji zintegrowanej, marketingu produktów niszowych i na wczesnym etapie rozwoju. Zwolennik rzetelnych badań konsumenckich. Prywatnie, zapalony żeglarz.
SEO Director, FABRYKA MARKETINGU
Od wielu lat aktywnie uczestniczy w życiu społeczności SEO. Ukończył Politechnikę Warszawską, Akademię Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytet SWPS. W ramach swojej pracy, będącej równocześnie jego wielką pasją, organizuję liczne szkolenia oraz konsultacje z pozycjonowania. Przeprowadza audyty stron internetowych, a także pomaga pozbyć się kar i filtrów z wyszukiwarki. Od 2010 roku prowadzi bloga SEO ZGRED i w tym właśnie miejscu dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO I SEM. Pracuje dla wielu firm, instytucji prywatnych i państwowych, szczególnie jako konsultant zewnętrzny. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów
Google Ads i Analytics Manager, Agencja 4DL.pl
Trener i konsultant, współtwórca platformy DeveloPro i systemu DeveloCRM zgodnego z RODO. Odpowiedzialny za wdrażanie strategi Marketingu Zintegrowanego w oparciu o MIX Marketing i hierarchię zachowań AIDAL. Posiadacz wszystkich Certyfikatów Google Partners. Od 2006r. doświadczenie zawodowe z zakresu Marketingu Zintegrowanego zdobywał w polskich i międzynarodowych koncernach, które zapewniło rozległą wiedzę na temat procesów biznesowych, efektywnego rozwoju i zabezpieczeń systemów informatycznych. Od 2011r specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych i narzędzi. Jako praktyk z wieloletnim doświadczeniem, z sukcesem wdrożył rozwiązania zwiększające efektywność marketingu i sprzedaży. Uczestnik licznych szkoleń związanych z marketingiem, Mix Mental Arts, psychologią sprzedaży, a także rozwojem. Człowiek czynu, dla którego pozytywne myślenie stanowi główny motor działania. Osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, którym należy nadać realny kształt i sukcesywnie pracować nad ich realizacją.
Specjalista ds. Content Marketingu, Semahead
Z branżą marketingową związany od ponad 6 lat. Swoje doświadczenie zbierał w krakowskich agencjach reklamowych (Insignia, Imagine PR, ContentHouse), gdzie zajmował się contentem i mediami społecznościowymi. Obecnie pracuje w Semahead. Miał przyjemność pracować m.in. dla takich marek jak: mBank, BSH, Biomed, Grupa Żywiec, Skoda, VITKAC, Black Red White. Specjalizuje się w obszarze strategicznych działań content marketingowych i influencer marketingu oraz budowania efektywnej synergii z innymi kanałami. Prywatnie – pisze powieści, czyta dużo prozy i interesuje się zagadnieniami związanymi ze sztuczną inteligencją.
Chief Data Scientist, Codewise
Dr Paweł Rzeszuciński – Chief Data Scientist w Codewise, autor ponad 30 publikacji w międzynarodowych czasopismach i na konferencjach poświęconych analityce danych oraz sztucznej inteligencji. Członek Forbes Technology Council, European Internet Forum oraz Europejskiego Sojuszu na Rzecz Sztucznej Inteligencji – forum ustanowionego przez Komisję Europejską w celu otwartej dyskusji na tematy związane z rozwojem sztucznej inteligencji w Unii Europejskiej. Tytuł doktora uzyskał na Uniwersytecie w Manchesterze za pracę nad rozwiązaniami analitycznymi na potrzeby diagnostyki skrzyni biegów helikopterów. Po powrocie do Polski rozwijał się m.in. w ABB Corporate Research Center oraz HSBC Strategic Analytics. Obecnie pracuje jako Chief Data Scientist w Codewise. Po godzinach kibic ZAKSY Kędzierzyn-Koźle, literatury faktu i filmów Sci-Fi.
SEM & Analytics Manager, Fabryka Marketingu
Ekspert Google Ads, Facebook Ads i Google Analytics, Posiada Certyfikaty: google Ads (Search, GDN, Shopping, Video, Mobile), Google Analytics IQ (GAIQ), Facebook Certified Buying Professional (FCBP). Najtrudniejsze wdrożenia analityki internetowej, jakie wykonał, to m.in.: Śledzenie ecommerce w Google Analytics za pomocą Measurement Protocol, Funkcja User-ID w aplikacji (web i mobile), Śledzenie aplikacji mobilnej z użyciem Google Firebase, AppsFlyer i Adjust, Integracja plików produktowych i tagowania produktów na stronie z kampanią produktową łącznie z remarketingiem dynamicznym. Obecnie prowadzi wiele kluczowych projektów analitycznych i PPC. Ponadto aktywnie uczestniczy w grupach dyskusyjnych dot. marketingu online, gdzie dzieli się swoją wiedzą, a także pozostaje na bieżąco z dynamicznie rozwijającą się branżą.
Head of Research and Analysis Whites
15 lat doświadczenia w marketingu internetowym.
Matematyk, analityk internetowy, data scientist, specjalista SEO.
SEO techniczne i semantyczne, strategie, B2B, platformy contentowe.
Wcześniej związana m.in. z TVP, Money.pl, Media Regionalne.
analityka, strategie, machine learning