Dzień I
Wtorek
11 czerwca 2019
09:35
- Symbioza człowieka i algorytmów. Czy wiesz jakie narzędzia skutecznie wspomagają tworzenie dobrych treści
- Automated Journalism w praktyce, czyli wyższy poziom rozwoju. Analiza wybranych case studies
- Marketing i sztuczna inteligencja. X obszarów, gdzie rozwiązania SI będą zyskiwać na znaczeniu
10:15
- Jakie czynniki liczbowe pozwalające ocenić jakość treści
- semantyczne
- ilościowe
- częstotliwościowe
- Metody planowania i weryfikacji artykułów pozyskujących ruch organiczny
11:15
- Narzędzia, które ułatwiają procesy tworzenia treści oraz ich optymalizacje
- Skuteczne pozycjonowanie poprzez algorytmy Googla
12:00
- Model zachowań użytkowników
- Praktyczne funkcje narzędzi w interpretowaniu danych
- Google Analytics
- Yandex Metrica
- Hotjar
- Segmentacja danych i konfiguracja celi
- UTM Builder - czym są tajemnicze UTM i dlaczego warto je wykorzystywać
- W jaki sposób zmniejszyć współczynnik odrzuceń na stronie
13:15
- Dlaczego consumer lifetime value (CLTV) zyskuje na znaczeniu w procesie marketingowym
- Przegląd dobrych praktyk w wykorzystaniu CLTV do analizy biznesów e-commerce
- Technologia, która wspiera segmentację i komunikację podług segmentów CLTV
14:00
- Content płatny czy bezpłatny – efektywne budowanie wizerunku i świadomości marki
- Stopień dostosowania się do zaawansowanych algorytmów
- Jak odpowiednio dbać o jakość reklam w celu dopasowania się do ich algorytmów
15:00
- Czy ludzie to jedyni mieszkańcy internetu? Kilka słów o botach w social media
- Jak ludzka działalność żywi boty i co dostajemy w zamian? Sztuczna inteligencja zwierciadłem ludzkich uprzedzeń
- Kilka słów o Cambridge Analytica - czego się nauczyliśmy i czy faktycznie jest się czego obawiać