Nowoczesne technologie w produkcji

- co technologia może zrobić dla człowieka

Start date:
30.09.2024
End date:
30.09.2024

Marcin Pieniuta

praktyk zarządzania produkcją i optymalizacji procesów produkcyjnych, DPC Polska

Praktyk zarządzania produkcją i optymalizacji procesów produkcyjnych z kilkunastoletnim stażem. Absolwent Politechniki Wrocławskiej i Karel de Grote Hogeschool. Inżynier-humanista, który usprawnia nie tylko procesy, ale i kulturę w organizacji. Pasjonat rozwiązywania problemów, patrzący na wyzwania z różnych perspektyw i zawsze poszukujący tej najważniejszej – perspektywy całej organizacji.

Posiadanym doświadczeniem i wiedzą chętnie dzieli się z innymi, wierząc, że sam od każdego może się czegoś nauczyć. Automotive, budowlanka, produkcja seryjna czy jednostkowa, wszędzie dopatruje się potencjału i uczy jak niemożliwe przekuć w poprawione.

Prywatnie pasjonat motocykli i samochodów klasycznych, fan siatkówki, amator sportu, szczęśliwy mąż i ojciec dwóch uroczych córek.

Marcin Otrębski

ekspert Przemysłu 4.0, certyfikowany audytor ADMA, lider Przemysłu 4.0, lider transformacji cyfrowej, Elenchos

Praktyk w obszarze systemów zarządzania przedsiębiorstwem (ERP, MES, WMS, APS, BI), ekspert w zakresie systemów obsługi magazynowej opartej na RFID, Bluethooth, LoRa, systemów IIOT. Praktykę zdobywał pracując u dostawców technologii i przy wdrożeniach systemów zarzadzania przedsiębiorstwem. Uczestniczył w projektach związanych z technologią RFID w procesach przemysłowych. Autor kilku artykułów branżowych o szeroko pojętym Przemyśle 4.0. Prelegent wielu konferencji, warsztatów związanych z Przemysłem 4.0 i transformacją cyfrową. Podnosił świadomość przedsiębiorców sektora MŚP pracując w Platformie Przemysłu Przyszłości. Pomaga przedsiębiorcom w procesie transformacji cyfrowej prowadząc całość działań od diagnozy po zakończenie wdrożenia. Jako audytor ADMA współpracował w zakresie przygotowywania Map Drogowych oraz Planów Transformacji w projektach dofinansowanych przez PARP i instytucje regionalne. Współpracuje z EDIH HumanCloud.

Filip Michalski

digital production director, Prime Digital

Profesjonalną edukację szlifował na wydziale sztuki nowych mediów PJWSTK połączonej z wydziałem warszawskiej ASP. Pomimo młodego wieku, z reklamą i digitalem jest już związany od 16 lat. Swoją karierę rozpoczynał w jednej z najpopularniejszych agencji reklamowych w kraju Y&R brands. W latach 2012-2018 rozwijał dział produkcyjny w agencji Performance Media.

Jego zauważalna pomoc przy kampaniach internetowych przyniosła agencjom, w których pracował 2 statuetki Effie. Brązowe Effie dla Ford Polska w 2011 za kampanię z okazji 45-lecia Forda Transita oraz srebrne Effie w 2017 dla Showmax Polska za skuteczny launch platformy VOD.

Od czerwca 2017 roku zaangażował się w działania produkcyjne i kreacyjne w nowo powstałej agencji Prime Digital, specjalizującej się w działaniach digitalowych. Od września 2018 roku stał się pełnoprawnym partnerem agencji. W tym czasie miał okazję pracować przy jednych z największych premier filmowych, które odnosiły ogromne sukcesy w polskim box office. Do tych produkcji należą między innymi filmy „Proceder ”, „Gierek” oraz „Fuks 2”.

Swoje zamiłowanie do twórczego działania czasem przerywają mu długie spacery z psem lub książki przygodowe.

Tomasz Dublasiewicz

sales & operations manager, proxy w Amtest Group

Jest absolwentem Politechniki Rzeszowskiej, wydziału Elektrotechniki i Informatyki. Większość kariery zawodowej poświęcił sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą. Ukończył liczne programy i kursy w tym zakresie m.in. Sprzedaż Doradczo Ekspercka, Zarządzanie Zespołem Sprzedaży i Kompendium MBA. Obecnie jest Menadżerem w międzynarodowej firmie, od kilkunastu lat prowadzi w polski oddział, zajmujący się dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze Przemysłu 4.0 dla wiodących, krajowych i światowych producentów elektroniki.

Poza obszarem zawodowym angażuje się w działalność społeczną jako członek zarządu stowarzyszeń i fundacji.

Tomasz Jasiński

dyrektor produkcji, Ecopolplast

Manager z 15 letnim stażem, specjalizujący się w zarządzaniu produkcją, prowadzeniu procesów optymalizacyjnych oraz wdrożeń i rozwoju produkcji. Pasjonat Lean Management, sprawnie zarządzający zróżnicowanymi zespołami. Prywatnie tata Matyldy, Klary i Bruna.

Zbigniew Sobkiewicz

consulting director MPM Productivity Management, CPIM, DDLP, Jonah®

Odpowiada za działalność konsultacyjno-szkoleniową firmy MPM Productivity Management, przeprowadzanie audytów, diagnozowanie potrzeb doradczych i szkoleniowych, prowadzenie warsztatów zamkniętych i szkoleń otwartych, w tym zgodnych ze standardem APICS. Z MPM Productivity Management związany od 2001 roku, odpowiedzialny za szkolenia otwarte CPIM, szkolenia In-company, projekty zamknięte, analizy oraz konsultacje z zakresu Zarządzania Łańcuchem Dostaw (SCM), Planowania Potrzeb Materiałowych (MRP), Planowania Sprzedaży i Operacji (S&OP). Od 2004 roku pełni funkcję Dyrektora Konsultingu.

Od ponad 25 lat zaangażowany w działalność konsultingową. Doświadczenie biznesowe na stanowiskach menedżerskich zdobywał zarówno w dużych spółkach krajowych – IFS Poland, jak i zagranicznych – Belvar na Białorusi. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania produkcją, logistyką i zapasami oraz wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie. Ekspert w zakresie systemów ERP (m.in. Exact, IFS, Baan).

Pierwszy Polak, a dziewiąty Europejczyk, który otrzymał stopień mistrza w hierarchii instruktorów Certyfikacji w Zarządzaniu Produkcją i Zapasami (CPIM) amerykańskiego stowarzyszenia APICS. CPIM Master Instructor to najwyższy stopień jaki można było zdobyć będąc trenerem - członkiem APICS.

Licencjonowany trener TFC - The Fresh Connection – zaawansowanego symulatora łańcucha dostaw (innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem).

Pracował jako konsultant dla ponad paruset firm polskich i międzynarodowych m.in. takich firm jak: Barlinek (także Ukraina), Dell Products (Polska), FlexLink (Szwecja i USA), GlaxoSmithKline, Hulanicki Bednarek - HB Energia, Logstor Polska, Mondi Świecie, Newag, Nowa Szkoła, PKN Orlen, SPX Flow Technology Poland, Valeo, Volvo Polska i innych.

Marcin Gorzecki

Consulting Zarządzania Biznesem, Yes4change

Wieloletni praktyk zarządzania produkcją, jakością i logistyką z doświadczeniem w branżach zaopatrzenia automotive, meblarskiej, papierniczej.
Specjalizuje się w skutecznym wprowadzaniu zmian, szeroko pojętej optymalizacji procesów zarówno produkcyjnych jak i logistycznych oraz budowie zespołów.
Świadome postrzeganie człowieka w organizacji oraz aspekty zarządzania miękkiego uważa za kluczowe w nowoczesnym zarządzaniu.
Absolwent Executive MBA prowadzonego przez WSB w Poznaniu we współpracy z Aalto University, które ukończył z wyróżnieniem oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Obecnie jako konsultant wspiera właścicieli i firmy we wprowadzaniu zmian, optymalizacji procesów i osiąganiu jeszcze lepszych wyników.