ROZMOWY REKRUTACYJNE 2018

Najlepsze techniki i narzędzia rekrutacji w trudnym otoczeniu rynkowym

Data rozpoczęcia:
17.04.2018
Data zakończenia:
18.04.2018

Prelegenci

dr Leszek Bukowski

Lead Data Scientist, Emplocity

Zaraz po uzyskaniu stopnia doktora na Uniwersytecie Warszawskim rozpoczął pracę w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, gdzie wykładał na temat analizy sieci społecznościowych oraz uczestniczył w kilku programach badawczych związanych z eksploracją dużych zbiorów danych, dotyczących dynamiki zespołów programistycznych. Obecnie jako Lead Data Scientist w Emplocity sp. z. o. o. specjalizuje się w maszynowym przetwarzaniu języka naturalnego ze szczególnym uwzględnieniem procesów rekrutacyjnych z wykorzystaniem botów. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z zakresu AI dla firm. Przewodził budowie pierwszego polskiego API do przetwarzania języka naturalnego.

Wojciech Dreja

Dyrektor Rekrutacji, Sii Polska

Ekspert w obszarze consultingu, HR i rekrutacji oraz pasjonat nowych technologii w biznesie. 11-letnie doświadczenie managerskie i rekrutacyjne zdobywał w Wielkiej Brytanii oraz Polsce prowadząc globalne projekty w kraju, jak i Europie Zachodniej, czy na Bliskim Wschodzie dla międzynarodowych firm z sektora IT, energetycznego oraz produkcji przemysłowej. W Sii Polska odpowiedzialny za rozwój procesów rekrutacyjnych dla 9 oddziałów spółki - najszybciej rozwijającej się firmy technologicznej w Polsce, która zatrudnia 3 300 inżynierów. W swojej pracy stawia na innowacje w rekrutacji i wykorzystanie IT do automatyzacji procesów.

Kaja Gryciak

Client Service Manager w Employer Branding Institute

Client Service Manager w Employer Branding Institute wiodącej agencji employer brandingowej w Polsce. Budowanie marek pracodawców stało się jej pasją, którą przekuwa na efektywne działanie. Realizowała projekty doradcze i komunikacyjne dla organizacji z takich branż jak Retail, SSC, FMCG czy logistyka i produkcja. Na Akademii Leona Koźmińskiego prowadzi zajęcia z Zarządzania Projektem Employer Branding, gdzie przekuwa doświadczenie na wiedzę studentów. Wytępienia publiczne to nie tylko część jej pracy, ale także misji szerzenia dobrych praktyk na rynku.

Patrycja Kozik

radca prawny, GUMULARZ KOZIK KANCELARIA

Absolwentka i doktorantka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Otrzymała nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę magisterską pod tytułem „Specyfika ochrony produktów leczniczych w prawie własności intelektualnej”. Studiowała prawo na Internacional Universitat de Catalunya w Barcelonie oraz LLM in Internacional Commercial Law na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Brała udział w pracach poświęconych relacjom B2B w regulacjach platform internetowych, organizowanych przez Komisję Europejską w ramach Strategii na rzecz Jednolitego Rynku Cyfrowego. Audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001:2013.
Wykładowca na studiach podyplomowych z ochrony danych osobowych organizowanych przez UMCS w Lublinie. Autorka i współautorka publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu ochrony danych osobowych i prawa konsumenckiego. Prelegentka na ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach naukowych o powyższej tematyce.
Ma doświadczenie w prowadzeniu audytów z zakresu ochrony danych osobowych w organizacjach zatrudniających powyżej 1000 pracowników. Specjalizuje się w prawie dot. ochrony danych osobowych, prawie konsumenckim, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji konsumenckich na rynku e-commerce oraz prawie nowych technologii.

Anna Krawcewicz

Trener biznesu, psycholog, coach, konsultant HR Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Mind UP

Psycholog biznesu, coach i trener z międzynarodową akredytacją (szkolenie i certyfikacja w Wielkiej Brytanii). Od 14 lat współpracuje z biznesem w zakresie projektów rozwojowych, oceny kompetencji i rekrutacji pracowników. Tworzy i realizuje projekty doradcze i rozwojowe dla polskich i międzynarodowych korporacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w takich sektorach jak: sprzedaż, FMCG, bankowość, motoryzacja. Wspiera managerów w efektywnym zarządzaniu zespołami, jak i pracowników w temacie motywacji i rozwoju zawodowego. Posiada bardzo bogate doświadczenie w projektowaniu i realizacji kompleksowych programów rozwojowych (projekty obejmujące diagnozę i rozwój kompetencji miękkich). Autorka wielu programów rozwojowych i narzędzi oceny kompetencji. Przez wiele lat sprzedawała usługi i zarządzała projektami, wykorzystując i poszerzając z sukcesem portfolio technik perswazyjnych, sprzedażowych i negocjacyjnych, dzięki czemu łączy obecnie umiejętności trenerskie z doświadczeniem praktycznym. Studia psychologiczne ukończyła ze specjalizacją pracy i stresu. Ceniony ekspert i autorka licznych publikacji z dziedziny rozwoju osobistego, rekrutacji i identyfikacji potencjału pracowników. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Mind UP /www.mind-up.pl/.

Edyta Leśniewska

Founder, Human Capital Advisor

Jej pasją jest łączenie ludzi oraz tworzenie fantastycznych i wyjątkowych miejsc pracy. Pasjonat HR z 12-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz startupach. Pomaga przedsiębiorcom w realizacji strategii rozwoju biznesu, poprzez budowanie ponadprzeciętnych zespołów w Polsce i za granicą. Tworzy niepowtarzalne candidate experience wykorzystując marketing internetowy oraz cyfrowe ścieżki rekrutacji. Stawia procesy HRowe od zera, m.in: employer branding, rekrutacja, onboarding i offboarding. Prowadzi szkolenia z Candidate i Employee experience. Pomaga swoim klientom indywidualnym stworzyć lub znaleźć wymarzone miejsce pracy. Autorka bloga HCadvisor, w którym dzieli się wiedzą jak znaleźć idealnego kandydata lub jak odmienić swoje życie zawodowe. Wierzy, że wszyscy zasługujemy na pracę, którą uwielbiamy, w której się spełniamy i rozwijamy. Promuje partnerskie relacje w biznesie, rekrutacji oraz w życiu. Codziennie wychodzi ze swojej strefy komfortu, zdobywając nowe doświadczenia. W wolnych chwilach ćwiczy jogę, latem pływa na kiteserfingu, a zimą zdobywa góry na Snowboardzie i nartach.

Wojciech Ozimek

Współzałożyciel i Prezes Zarządu PDMA Central Europe

Jest współzałożycielem i Prezesem Zarządu PDMA Central Europe – regionalnego oddziału najstarszego (1976) stowarzyszenia zrzeszającego specjalistów rozwoju produktów, R&D i innowacji. Poza tym jest współzałożycielem Rokanan Group, firmy zajmującej się transformacją działów R&D. Specjalizuje się w innowacjach systemowych, jest współautorem Przewodnika po Ogólnej Teorii Innowacji (GTI).

Izabela Wołyniec–Sobczak

Ekspert personal brandingu, coach & doradca kariery, rekruter & headhunter, trener umiejętności miękkich

Jej misją jest wspierać kobiety, które pracują na etacie, w rozwoju zawodowym, aby z odwagą i pewnością siebie sięgały po pracę swoich marzeń. Pomaga zaplanować ścieżkę kariery, przygotować plan zmiany zawodowej, znaleźć nową pracę. Uczy jak poruszać się po wymagającym rynku pracy, jak zaprezentować się na rozmowie rekrutacyjnej oraz jak budować swoją markę osobistą, aby być cenionym i poszukiwanym przez pracodawców specjalistą. Współpracuje z firmami, prowadząc projekty rekrutacyjne przy współpracy w zespołem ekspertów firmy Saleswise, których celem jest "wyłowienie" z rynku silnych i wartościowych marek osobistych, ekspertów, specjalistów i liderów, gdyż właśnie takie osoby stanowią o rozwoju i sukcesie każdej firmy. Prowadzi szkolenia z personal brandingu dla firm oraz szkolenia otwarte dla specjalistów, ekspertów, freelancerów, menadżerów i właścicieli firm, na których uczy rozwijać ich kariery zawodowe i biznesy, na bazie silnej marki. Prelegentka na konferencjach, autorka artykułów publikowanych m.in. w Marketer Plus, Sukces Pisany Szminką, Świat Elit, Inn Poland, Marketing i biznes, Mam Startup, Firmer.