Senior Recruitment Business Partner
Magdalena jest Konsultantem BIGRAM Executive Search. Posiada ponad 12 lat doświadczeń w doradztwie personalnym, głównie w rekrutacji kadry zarządzającej. Współpracowała z globalnymi markami rekrutacyjnymi oraz executive search - Hays, Ray & Berndtson oraz Heidrick & Struggles. Jej ostatnie lata pracy to doświadczenia w realizacji procesów rekrutacji głównie w obszarze IT oraz nowych technologii. Magda ukończyła studia wyższe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Stosunki Międzynarodowe. Jest także absolwentką studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej o specjalizacji Zarzadzanie Zasobami Ludzkimi w Organizacji. Realizowała projekty rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla zarządzającego dla takich firm jak: HSBC, Nationale Nederlanden, GATX, Consafe Logistics, PwC, ADAMED, Dentsu Aegis.
Magda jest w trakcie zdobywanie certyfikacji IIC w zakresie coachingu w międzynarodowej szkole Noble Manhattan Institut. Biegle posługuje się językiem angielskim i czeskim.
Dyrektor, Innowacje i B+R, Dotacje i Ulgi
Od ponad 11 lat zajmuje się pozyskiwaniem i rozliczaniem wsparcia dla przedsiębiorców, szczególnie na ich działalność innowacyjną i B+R. Nie jest jej obca perspektywy drugiej strony stołu, gdy na zlecenie różnych instytucji polskich i europejskich ocenia i kontroluje dofinansowane projekty.
Nadzoruje opracowywanie strategii innowacyjności i rozwoju B+R, w tym narzędzi do m.in. monitorowania tej działalności, oceny i wyboru projektów do realizacji, przeprowadzania mapowania procesów B+R, kwalifikowania kosztów badawczych oraz projektowania procesów i systemów raportowania w tym obszarze w przedsiębiorstwie. Angażuje się w prace nad wprowadzeniem ulg podatkowych na B+R w Polsce. Jest liderem Grupy podatkowej w ramach Koalicji na Rzecz Polskich Innowacji, w ramach której PwC jest m.in. obok NCBR jednym z członków założycieli.
Beata pomogła swoim klientom w pozyskaniu ponad 600 mln PLN dotacji, w tym niemal 40 mln PLN tylko na projekty B+R . W ramach projektów B+R zajmuje się różnego rodzaju branżami związanymi z rozwojem technologii i produktów. Połączenie tych różnorodnych doświadczeń pozwala jej obsługiwać najbardziej złożone i nietypowe projekty, wymagające dużej wiedzy i praktycznych doświadczeń.
Wśród Jej klientów są zarówno średnie i duże przedsiębiorstwa oraz korporacje międzynarodowe. Beata w dużym zakresie pracuje także z instytutami naukowymi i uczelniami, bardzo często kojarząc i motywując współpracę nauki i przemysłu. Nadzoruje prace na każdym etapie współpracy z klientem – od koncepcji projektu aż po końcowe rozliczenie. Z PwC jest związana od 2012 roku, wcześniej rozwijała ten obszar w Deloitte.
Członek Zarządu 7bulls.com Sp. z o.o.
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Manager działający na rynku nowych technologii, zajmujący się tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów, rozwiązań i firm. Specjalizuje się w tworzeniu i unowocześnianiu procesów biznesowych z wykorzystaniem technologii IT. Autor licznych artykułów, materiałów szkoleniowych i felietonów poświęconych systemom sieciowym (Unix, Linux) oraz zarządzaniu i dobrym praktykom w projektach IT oraz wykorzystywaniem systemów IT.
W latach 2002-2007 prezes zarządu 7bulls.com Sp. z o.o. Od 2007 do 2012 roku na stanowisku dyrektora ds. dekoderów w firmie Cyfrowy Polsat S.A. Od stycznia 2012 członek zarządu 7bulls.com Sp. z o.o.
Niezależny konsultant
Niezależny konsultant w obszarze zarzadzania innowacjami. Posiada doświadczenie w transformacji dużych organizacji na innowacyjne oraz we wprowadzaniu na rynek innowacyjnych rozwiązań. Odpowiadał za uruchomienie obszaru motoryzacji elektrycznej w Grupie PGE. Od początku kariery zawodowej związany z marketingiem, sprzedażą i rozwojem biznesu. Pracował w mBank, firmie doradczej Questus oraz jako konsultant dla polskich i brytyjskich firm. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Łódzkim (obecnie w trakcie pisania pracy doktorskiej nt wpływu zarządzania relacjami z klientami i innowacjami na osiąganie przewagi konkurencyjnej firm). W 2011 r. Visiting Researcher w Business School, Greenwich University w Londynie. Absolwent Professional Postgraduate Diploma in Marketing. Interesuje się systemami wspierającymi komercjalizację wiedzy oraz tworzeniem i funkcjonowaniem nowych modeli biznesowych.
R&D Manager, Neuro Device Group S.A.
Luiza reprezentuje polską firmę technologiczną z obszaru MedTech, specjalizującą się w rozwoju innowacyjnych rozwiązań z zakresu badania i leczenia chorób układu nerwowego. Absolwentka ekonomii i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Certyfikowany kierownik projektów – Professional Scrum Master I, PRINCE2 Foundation, z 5-letnią praktyką. Zarządza kilkunastu osobowym działem R&D składającym się z hardware i software inżynierów, inżynierów mechatroników oraz specjalistów od projektowania użytkowego i certyfikacji. Wśród portfela realizowanych projektów z różnych obszarów neuronauki znajdują się m.in. urządzenie do nieinwazyjnej neurostymulacji tES oraz pierwsze na świecie urządzenie wspierające terapię afazji. W odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku urządzeń elektronicznych, zwolenniczka zwinnego podejścia do prowadzenia projektów hardware’owych. Zarządzany przez nią zespół R&D wykorzystuje framework Scrum do tworzenia innowacyjnych produktów. Stawia na budowanie samoodpowiedzialnych zespołów oraz bliską współpracę z klientami. Jest łącznikiem pomiędzy światem technicznym a biznesowym. Nieprzerwanie zgłębia wiedzę – obecnie w trakcie studiów doktoranckich w zakresie nauk ekonomicznych na Akademii Leona Koźmińskiego.
Head of Manufacturing Engineering & Industrial Innovation, PZL „Warszawa-Okęcie” S.A.
Inżynier, manager, absolwent Automatyki i Robotyki na Wydziale Mechatroniki Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zawodowej związany z przemysłem i nowoczesnymi technologiami. Odpowiedzialny za innowacje procesowe i produktowe. Kierował projektami badawczymi i badawczo-wdrożeniowymi w międzynarodowym środowisku grupy AIRBUS Defence & Space. Zajmuje się praktyczną realizacją wizji fabryki przyszłości z cyfrowo połączonymi strumieniami wartości. Z sukcesami wspiera transformacje obszarów biznesowych, pozwalające na zdobycie przewagi konkurencyjnej dzięki innowacjom.
DYREKTOR PWC , DORADZTWO BIZNESOWE, STRATEGIA MARKI
Marta Marczak z wykształcenia socjolog, od 13 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek spożywczych, również dla firm rodzinnych. W PwC odpowiada za Zespół Strategii Marki.
7bulls.com
Pisarz, dyrektor kreatywny, copywriter, strateg kreatywny, nauczyciel, prezenter, wykładowca, coach, znawca muzyki i filmu, autor Komiksu P.T. Laski, twórca wielu narracji.
W REKLAMIE I KOMUNIKACJI OD ZESZŁEGO TYSIĄCLECIA – do dziś
Copywriter, Creative & Strategic Director, a także Managing Director w międzynarodowych i lokalnych agencjach reklamowych 360°, BTL i Digital.
Juror w polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywności i efektywności: KTR, ADC*E, EFFIE, Young Creatives Eurobest.
Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy – największego i najbardziej prestiżowego stowarzyszenia kreatywnych w Polsce.
Ekspert w dziedzinie reklamy i komunikacji w radiu, tv i prasie. Przez 3 lata współprowadził godzinną audycję o komunikacji pt. “Reklama Dymna” na antenie radia TOK FM.
Członek Rady Marek Superbrands Polska V i VI edycji.
Chętnie i często współpracuje z organizacjami pozarządowymi i pożytku publicznego.
Uznanie: 30xKTR, 6xEFFIE, Film Lions Finalist Cannes Lions, Media Lions National Diploma Cannes Lions, Grand Prix oraz 18xZłote Orły, Grand Prix oraz 7xGolden Arrow, 4xKreatura, P&G Advertising Award, iDea, Crackfilm, Shorts, IAA Socially Responsible Communications Award, Charity Campaign of the Year, European CSR Award Scheme for Partnerships Innovation and Impact in 2012.
Autor hasła dla PZPN – Łączy nas piłka. Wprowadził do języka polskiego wyrażenie Chipsy przyszły. I jeszcze parę innych kodów i memów kulturowych.
Certyfikowany Trener Biznesu.
Starszy Konsultant, Innovation and R&D, PwC Polska
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunkach Zarządzanie Strategiczne oraz Zarządzanie Projektami. Michał jest Starszym Konsultantem w zespole Innowacji i B+R w PwC Polska gdzie aktywnie bierze udział w projektach doradczych. Dotychczas brał udział w realizacji lub koordynował m.in. projekty dotyczące współpracy ze startupami, tworzenia programów innowacji pracowczniczych, opracowania strategii innowacji, strategii internacjonalizacji oraz realizacji i finansowania innowacyjnych projektów badawczo-rozwojowych dla klientów reprezentujących różne sektory Polskiej gospodarki.
Michał jest podwójnym stypendystom i alumnem Fundacji im. Lesława A. Pagi w ramach, której brał udział w pierwszej edycji programu Young Innovators oraz w Akademii Analiz i Mediów. Działa również aktywnie jako mentor w takich organizacjach jak m.in. E(x)plory czy Koźminski Venture Lab . Od ponad 7 lat związany jest również z międzynarodową organizacją Enactus łączącą liderów środowiska biznesowego, akademickiego oraz studenckiego.
Kierownik ds. Przemysłowych Systemów Jakości, StatSoft Polska
Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w sektorze farmaceutycznym. W latach 1999–2016 pracował w firmie Teva Kra¬ków w pionie zapewnienia jakości, gdzie zakres jego odpowiedzialności obejmował prowadzenie działu kwalifikacji i wali¬dacji, rozwijanie standardów kwalifikacji urządzeń, instalacji, systemów skomputeryzowanych oraz transferu technologii, walidacji procesu i czyszczenia, w tym statystycznej kontroli procesu technologicznego. W firmie StatSoft Polska pracuje od 2016 r. na stanowisku Quality Systems Manager. Do jego obowiązków należy rozwijanie statystycznych narzędzi wykorzystywanych w walidacji i monitorowaniu procesów technologicznych, monitorowaniu środowiska wytwarzania, badaniach stabilności i walidacji metod analitycznych. Prowadzi również konsultacje i szkolenia z zakresu wdrażania sta¬tystycznej kontroli procesu w przemyśle farmaceutycznym.
Kierownik ds. wdrożeń zaawansowanych technologii, HORUS-ENERGIA Sp. z o.o.
Absolwent wydziału MEiL Politechniki Warszawskiej z 2000 roku, specjalność Lotnictwo
Stopień doktora nauk technicznych specjalności Mechanika i Budowa Maszyn przyznany przez Radę Wydziału MEiL w maju 2004
W latach 2006-2016 zatrudniony w Dziale Rozwoju Energetyki w fińskiej firmie Wärtsilä, początkowo na stanowisku Kierownika ds. Wdrożeń a następnie jako Starszy Kierownik ds. Rozwoju.
Przez cały ten czas aktywnie zaangażowany w prace badawczo-rozwojowe prowadzone zarówno wewnątrz firmy jak i we współpracy z uczelniami w ramach wielu europejskich programów badawczo-rozwojowych (fiński TEKES, holenderski STW, unijny Horizon 2020 itp.) Od 2016 roku zatrudniony w polskiej firmie Horus-Energia, początkowo jako Kierownik Działu Badań i Rozwoju a obecnie jako Kierownik ds. Wdrożeń Zaawansowanych Technologii nadal kontynuuje współpracę z uczelniami w ramach licznych projektów finansowanych z NCBiR
Dyrektor Advisory, People & Change Leader, PwC
Leader z blisko 15 letnim doświadczeniem w zakresie transformacji firm. W PwC prowadzi praktykę skutecznego przeprowadzania firm przez strategiczne zmiany.
Ekspert w zakresie realnej transformacji firm ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kultury organizacyjnej, zorientowania firm na Klienta, digitalizacji oraz integracji po przejęciu. Pasjonatka motoryzacji oraz zastosowania sztucznej inteligencji w obszarze zarządzania ludźmi – doboru pracowników, dopasowania pracowników do kultury firmy oraz planowania ich rozwoju i sukcesji. Zanim dołączyła do PwC, doświadczenie zdobywała w biznesie, w branży FMCG, gdzie była odpowiedzialna za integrację obszaru sprzedaży, dystrybucji i produkcji. Doświadczenie zdobywała w Polsce i we Francji. Ukończyła Executive MBA, program realizowany we współpracy z London Business School. Studia kończyła w Ecole Superieure du Commerce Exterieur w Paryżu.
BIGRAM Recruitment Business Partner
Klaudia reprezentuje wiodącą firmę doradztwa personalnego BIGRAM. Jest absolwentką psychologii klinicznej oraz studiów podyplomowych z zakresu Job coachingu ukończonych na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Posiada pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru rekrutacji (głównie w metodologii direct search) na zróżnicowane rodzaje stanowisk – od technicznych, poprzez zarządzanie procesami produkcyjnymi, R&D, a także obszar doradztwa transakcyjnego (poziom stanowisk specjalistycznych oraz menedżerskich). Ponadto jest związana z projektami outplacementowymi i doradczymi, gdzie z sukcesem prowadzi konsultacje indywidualne dla uczestników na temat rozwoju kariery oraz personal brandingu.
Klaudia dysponuje doświadczeniem i wiedzą ekspercką na temat rekrutacji, aktualnych trendów oraz wymagań rynkowych. Realizowała projekty rekrutacyjne m.in. dla firm: Sokołów, PwC, Brugen Polska, LOTTE Wedel, Shell, Toyota Material Handling, Mondi.