RODO w marketingu i sprzedaży

wnioski po 25.05.2018

Data rozpoczęcia:
17.10.2018
Data zakończenia:
17.10.2018

Opis

„O RODO mówili i mówią wszyscy, ale tylko niewielu wie,
o co tak naprawdę chodzi w Rozporządzeniu”

Na szkolenie zapraszamy:

- menedżerów sprzedaży

- menadżerów marketingu

- osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i przetwarzanie danych klientów i kontrahentów

RODO zmieniło sposób, w jaki podmioty powinny zbierać, przetwarzać (rejestrować, udostępniać) i przechować dane osobowe swoich klientów. Nieprzestrzeganie lub niedostosowanie się do obowiązujących przepisów skutkuje dotkliwymi karami. Rozporządzenie ma być stosowane wprost dlatego jest wiążącym prawem dla wszystkich przedsiębiorców

 

!SPRAWDŹ, CZY ZMIANY WYNIKAJĄCE Z RODO ZOSTAŁY WDROŻONE ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIEM!

Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:

  • kto RODO wdrożył dobrze, a kto gorzej?
  • czy trzeba bać się kar?
  • jak prawidłowo napisać klauzule informacyjne?
  • jak uniknąć skomplikowanych formułek, które  odstraszą klientów?
  • kiedy technologie marketingowe są przetwarzaniem danych osobowych?
  • jakie działania marketingowe i sprzedażowe można podejmować bez zgód?
  • jak zapewnić bezpieczeństwo danych ?

TRENER PODA ROZWIĄZANIA KTÓRE MOŻESZ WDROŻYĆ!

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała