RODO w marketingu i sprzedaży

wnioski po 25.05.2018

Data rozpoczęcia:
17.10.2018
Data zakończenia:
17.10.2018

Program

Dzień I
Środa
17 października 2018
08:30

Rejestracja, powitalna kawa

09:00

RODO wprowadzenie – o co tak naprawdę chodzi w nowych przepisach?

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 270001

  • RODO wychodzi naprzeciw rzeczywistości, w której dane osobowe są najcenniejszą walutą.
  • Czy możliwe jest dostosowanie się do RODO bez utraty klientów / zmniejszenia konwersji?
  • Czy trzeba bać się kar i prawniczych formułek?
  • Rozwiejmy wątpliwości – co w marketingu i sprzedaży jest, a co nie jest daną osobową
    (adres e-mail, numer telefonu, pliki cookies, adres IP, historia zakupów itd.).
  • Nieco teorii – kto jest administratorem danych osobowych, a kto tzw. procesorem?
10:30

Przerwa na kawę

10:45

Budowanie baz danych – jak pozyskiwać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych?

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 270001

  • Czy zawsze potrzebna jest zgoda? Jakie działania marketingowe i sprzedażowe można podejmować bez zgody?
  • Jak legalnie pozyskiwać zgody od klientów / potencjalnych klientów / użytkowników na cele marketingowe?
  • E-mail marketing, pozyskiwanie leadów na Facebooku, budowanie bazy danych przy pomocy programu lojalnościowego, promocji, papierowych kart stałego klienta itp.
  • Praktyczne przykłady z praktyki internetowej – kto wdrożył RODO dobrze, a kto gorzej?
  • Jak unikać prawniczych, skomplikowanych formułek, które odstraszają klientów? Przykłady, przykłady, przykłady…
12:15

Przerwa na luch

12:45

E-mail marketing a RODO

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 270001

  • Dokładne wytłumaczenie jak pozyskać prawidłowe zapisy na newsletter – bez checkboxów i bez rozbudowanych formułek prawnych.
  • Klauzule informacyjne – jak napisać i przekazać je w przystępny sposób?
  • Personalizacja treści mailingu – czy to już profilowanie?
  • Profilowanie – kiedy jest zakazane, a kiedy dozwolone?
  • Co z danymi, które już mamy? Czy musimy do całej bazy wysłać informacje o polityce prywatności? Co z osobami, które jej nie zaakceptują?
14:15

Przerwa na kawę

14:30

Cookies, Google Analytics i remarketing

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 270001

  • Kiedy technologie marketingowe są przetwarzaniem danych osobowych?
  • Czy potrzebna jest zgoda na stosowanie takich narzędzi?
  • Remarketing, reklama na Facebooku, Google AdWords, narzędzia programatic i RTB – czy nadal można z nich korzystać?
  • Jak uniknąć na swej stronie www denerwujących pop-upów o plikach cookies?
  • Praktyczne przykłady z praktyki internetowej – kto wdrożył RODO dobrze, a kto gorzej? Przykłady, przykłady, przykłady….
16:00

Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów