RODO wprowadzenie – o co tak naprawdę chodzi w nowych przepisach?
Agnieszka
Grzesiek-Kasperczyk,
Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 270001
RODO wychodzi naprzeciw rzeczywistości, w której dane osobowe są najcenniejszą walutą.
Czy możliwe jest dostosowanie się do RODO bez utraty klientów / zmniejszenia konwersji?
Czy trzeba bać się kar i prawniczych formułek?
Rozwiejmy wątpliwości – co w marketingu i sprzedaży jest, a co nie jest daną osobową
(adres e-mail, numer telefonu, pliki cookies, adres IP, historia zakupów itd.).
Nieco teorii – kto jest administratorem danych osobowych, a kto tzw. procesorem?
10:30
Przerwa na kawę
10:45
Budowanie baz danych – jak pozyskiwać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych?
Agnieszka
Grzesiek-Kasperczyk,
Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 270001
Czy zawsze potrzebna jest zgoda? Jakie działania marketingowe i sprzedażowe można podejmować bez zgody?
Jak legalnie pozyskiwać zgody od klientów / potencjalnych klientów / użytkowników na cele marketingowe?
E-mail marketing, pozyskiwanie leadów na Facebooku, budowanie bazy danych przy pomocy programu lojalnościowego, promocji, papierowych kart stałego klienta itp.
Praktyczne przykłady z praktyki internetowej – kto wdrożył RODO dobrze, a kto gorzej?
Jak unikać prawniczych, skomplikowanych formułek, które odstraszają klientów? Przykłady, przykłady, przykłady…
12:15
Przerwa na luch
12:45
E-mail marketing a RODO
Agnieszka
Grzesiek-Kasperczyk,
Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 270001
Dokładne wytłumaczenie jak pozyskać prawidłowe zapisy na newsletter – bez checkboxów i bez rozbudowanych formułek prawnych.
Klauzule informacyjne – jak napisać i przekazać je w przystępny sposób?
Personalizacja treści mailingu – czy to już profilowanie?
Profilowanie – kiedy jest zakazane, a kiedy dozwolone?
Co z danymi, które już mamy? Czy musimy do całej bazy wysłać informacje o polityce prywatności? Co z osobami, które jej nie zaakceptują?
14:15
Przerwa na kawę
14:30
Cookies, Google Analytics i remarketing
Agnieszka
Grzesiek-Kasperczyk,
Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 270001
Kiedy technologie marketingowe są przetwarzaniem danych osobowych?
Czy potrzebna jest zgoda na stosowanie takich narzędzi?
Remarketing, reklama na Facebooku, Google AdWords, narzędzia programatic i RTB – czy nadal można z nich korzystać?
Jak uniknąć na swej stronie www denerwujących pop-upów o plikach cookies?
Praktyczne przykłady z praktyki internetowej – kto wdrożył RODO dobrze, a kto gorzej? Przykłady, przykłady, przykłady….