ZARZĄDZANIE PROJEKTEM HR

Jak wykorzystać metodykę projektową w obszarze HR

Data rozpoczęcia:
10.10.2017
Data zakończenia:
11.10.2017

Prelegenci

Dariusz Bąk

Kierownik ds. Audytów i Jakości, DHL Parcel Polska

Swoją współpracę z DHL rozpoczął w 2000 roku. Już po dwóch latach objął stanowisko superwizora procesu operacyjnego w jednej z warszawskich jednostek. W okresie łączenia się firmy z największym w Polsce lokalnym operatorem przesyłek kurierskich „Servisco Sp. z o.o.” przez blisko 3 lata pracował w dziale analiz operacyjnych, będąc odpowiedzialnym za kreowanie i dostarczanie miarodajnych narzędzi służących analizie wyników operacyjnych firmy. W 2008 r. objął stanowisko Menadżera ds. Wsparcia Projektów Operacyjnych a następnie po pół roku, Kierownika tegoż działu. Okres ten obfitował we wdrażaniu licznych międzynarodowych projektów powiązanych z optymalizacją procesów operacyjnych. Od 2010 r. zajmuje stanowisko Kierownika dz. Audytów i Jakości nadzorując wspólnie ze swoim zespołem przestrzeganie wdrożonych przez organizację norm ISO 9001, ISO 14001 i normy energetycznej ISO50001. Wspomaga także działania doskonalące, wspierając rozwój programu ‘First Choice’ w Polsce.

Eustachy Bielecki

Head of Growth, Kariera.pl

Ukończył Komunikację na Uniwersytecie Warszawskim oraz Free University Berlin. Od 4 lat zawodowo porusza się w branży HR Tech. Rozwijał strategie digital marketingu dla start-upów w Londynie i Berlinie. Tworzył kampanie talent acquisition dla młodych specjalistów m.in. dla Rocket Internet, Transferwise czy Uber. Członek Kapituły konkursu employer brandingowego "Siła Przyciągania". Obecnie współtworzy Kariera.pl na stanowisku Head of Growth. Startupowiec z krwi i kości, a prywatnie miłośnik kuchni seczuańskiej.

Maciej Bodych

PMI Global, President of Whitecom Project Experience

Certyfikowany ekspert w zakresie zarządzania projektami, portfelem projektów i PMO. Realizował audyty oraz projekty doradcze i wdrożeniowe w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Anglii oraz na Ukrainie. Specjalizuje się w obszarze usprawnień organizacji poprzez wdrożenie zarządzania portfelem projektów i PMO oraz w obszarze rozwoju kierowników projektów. Od 2003 roku związany z Project Management Institute (PMI®), gdzie pełnił m.in. funkcję Prezesa Oddziału Warszawskiego, Prezesa Oddziału Polskiego oraz Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia. W latach 2010-2014 pełnił rolę mentora odpowiedzialnego za oddziały w Europie Wschodniej, natomiast od 2015 roku jest członkiem Board Volunteer Advisory i odpowiada za nadzór nad rekrutacją i rozwojem wolontariuszy Stowarzyszenia. Od 2010 roku Prezes firmy WHITECOM Project Experience specjalizującej się w szkoleniach, ustawieniu PMO oraz zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacjach. Od 2005 roku certyfikowany PMP®. W roku 2014 w ramach pilotażu nowej certyfikacji PMI® jako jedna z pierwszych osób na świecie uzyskał tytuł Portfolio Management Professional (PfMP)®. Autor wielu artykułów z dziedziny zarządzania projektami oraz współautor książki „PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów”.

Andrzej Borczyk

HR Director, Grupa Żywiec SA

Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy. Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku zarządzał swoim pierwszym zespołem sprzedaży. Następnie kierował działem szkoleń, a w kolejnym kroku objął obowiązki Kierownika Regionalnego Sprzedaży zarządzając sprzedażą na terytorium 1/3 Polski. Później na stanowisku Sales Operations Manager koordynował operacje wspierające dział sprzedaży. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Director. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE. W 2008 roku dołączył do firmy Diageo, gdzie pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę, a następnie także na rynki dystrybucyjne Europy Centralno-Wschodniej. Był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie w całej organizacji. Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach. Do Grupy Żywiec dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu. Grupa Żywiec jest częścią globalnego koncernu Heineken, zatrudnia w Polsce ponad 2000 osób, łączy tradycję i innowacyjność, warzy piwo w pięciu browarach i posiada szerokie portfolio doskonale rozpoznawalnych marek. Jest absolwentem Wydziału Chemii oraz Studium Zarządzania i Biznesu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pasją Andrzeja jest tenis, narty i piłka nożna oraz spędzanie aktywnie czasu z rodziną i bliskimi.

Małgorzata Bubel

Specjalista ds. projektów, wdrażania narzędzi HR i rekrutacji, DHL Poland

Swoją karierę zaczynała w agencji rekrutacyjnej HRO Recruitment mierząc się z wieloma najtrudniejszymi projektami. Zaczynała od stanowiska HR Projects Coordinator wspierając dywizję Sales & Marketing, przechodząc przez kolejne szczeble i kończąc na stanowisku Business Managera wspierając wszystkie dywizje Sales & Marketing, Finance i Technology. Teraz swoje doświadczenie przekłada w Centrum Rozwoju Kompetencji Pracowników w DHL Poland. Jest odpowiedzialna za Employee Engagement (m.in. poprzez badania pracowników i koordynację działań po badaniu), udział w prowadzenie projektów HR, procesy rekrutacji w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta. Jest certyfikowanym przez EY Asesorem (doświadczenia w planowaniu i organizacji sesji AC oraz DC) i certyfikowanym przez EY Managerem. Ośmiokrotna zwyciężczyni nagród Verita HR, w tym Best Overall Achievement 2015. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Marta Eromin

HR Biznes Partner, DHL Poland

Od dwunastu lat pracuje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest absolwentką andragogiki na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego: HR Biznes Partnering i Zarządzanie Kapitałem Ludzkim. Przez siedem lat pracowała w agencjach doradztwa personalnego zajmując się kompleksową obsługą klientów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Przez ostatnie cztery lata pracowała w Poczcie Polskiej SA na stanowisku: Koordynator Zespołu Strategicznych HR Business Partnerów i Strategiczny HR Business Partner dla Pionu Sprzedaży. W Poczcie Polskiej była odpowiedzialna za przeprowadzenie zmiany organizacyjnej w HR i wdrożenie roli HR Biznes Partnerów. Brała udział w zmianach organizacyjnych w Działach Sprzedaży i Dziale Rozwoju Usług Handlowych. Jest certyfikowanym coachem oraz członkiem HR Influencers i Klubu HR Biznes Partnerów. Ukończyła liczne warsztaty i szkolenia w dziedzinie zarządzania zmianą oraz zarządzania strategicznego i zasobami ludzkimi, posiada certyfikat Extended Disc oraz PRINCE 2 Foundation.

Monika Majcher

Human Resources Director Area South – East Europe, SCHINDLER

Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji. Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.

Krzysztof Paliwoda

Trener interdyscyplinarny, Dyrektor Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego

Trener interdyscyplinarny EQF VII, konsultant z zakresu zarządzania personelem, mentor ozwoju osobisto-zawodowego, superwizor metodyki nauczania dorosłych. Specjalista z zakresu zarządzania opartego na modelach projektowych w zarządzaniu zmianą, powiązanych z modelami zrównoważonego rozwoju osobisto-zawodowego. Zrealizował ponad 1000 szkoleń i treningów (ca. 8 tysięcy godzin). Uczestniczył w superwizji i certyfikacji 125 młodszych trenerów. Prowadzi indywidualny coaching oparty na analizie transakcyjnej i terapii Gestalt. Założyciel jednej z pierwszych w Polsce Szkoły Trenerów i Konsultantów (1995r.). Autor i twórca metodologii i metodyki mierzenia własnych osiągnięć zawodowych i osobistych, opartej na Macierzy Rozwoju Personalnego (MRP). Opracował metodykę analizy zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem analizy transakcyjnej i metodyki zarządzania projektowego. Dawniej członek zarządów i rad nadzorczych spółek oraz wykładowca akademicki. Uzyskał Certyfikat, Trenera interdyscyplinarnego BDP oraz superwizora, Trenera – NLP i Terapii Gestalt. Podstawowe zainteresowania badawcze koncentrują się na wykorzystywaniu wiedzy z psychologii społecznej i socjologii, do zrozumienia i prawidłowego rozróżniania tego co jest od nas zależne i niezależne. wykorzystuje wiedzę, która znana była już w starożytności. Główne cele pracy – pomagać ludziom oraz przekazać wiedzę z zakresu rozwoju osobistego następnemu pokoleniu.

Tomasz Podwysocki

Compensation & Benefits Manager w Orbis S.A.

Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze HR, wcześniej pracował m.in. jako Rekruter w agencji rekrutacyjnej Manpower oraz Konsultant w Korn Ferry Hay Group wspierający klientów w obszarze wynagrodzeń. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Rozwój Potencjału Społecznego, doktorant tego samego wydziału w obszarze badawczym Wynagradzanie i Motywowanie.

Anna Sadowska

Akredytowany trener PRINCE2®, MSP®, MoP®, P3O®, Agile PM® i ITIL®

Wykładowca przedmiotów z zakresu systemów zarządzania jakością, metodyk zarządzania projektami i usługami IT na studiach podyplomowych i MBA (AGH Kraków, Uniwersytety Ekonomiczny Kraków, Clark University Worcester Massachusetts, Univeristy Sankt Gallen Schwitzeland). Trener i konsultant z 14 letnim doświadczeniem w tworzeniu standardów zarządzania PM, PMO i usług IT. Realizuje kompleksowe programy zmian strategicznych w organizacjach – budowa strategii, rebranding, restrukturyzacje oraz programy rozwojowe kadry managerskiej skupione na osiąganiu celów biznesowych. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie dostarczania usług informatycznych, wdrażania metodyk zarządzania projektami i systemów zarządzania jakością w branżach FMCG, IT i media, produkcja, turystyka, sektor administracji i zdrowia. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Członek International Project Management Association Polska. Wyróżniona w konkursie „PMPiada – Prelegent Roku 2016” organizowanego przez Project Management Institute Poland.

Kinga Tomaszewska

HR Project Manager, Animex

Projektuje i zarządza procesami HR. Specjalizuje się w procesach oceny i rozwoju pracowników. Od początku kariery zawodowej pracuje w dużych organizacjach o rozproszonej strukturze. Ma spore doświadczenie w budowaniu od podstaw HR oraz skutecznym wprowadzaniu zmian w organizacji. Prowadziła różnorodne projekty: od rekrutacji do zaawansowanych projektów szkoleniowo-rozwojowych i reorganizacji. Jest absolwentką prawa i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów MBA.