Budżetowanie projektów PR należy do najbardziej złożonych działań, przed jakimi stajesz jako manager odpowiedzialny za projekt czy kampanię.
Konieczność poznania ponoszonych kosztów, zatwierdzenie dostosowanego do nich programu i, co najistotniejsze, wprowadzenie dyscypliny wydatków to trudne zadania, którym musisz sprostać.
BUDŻET jest zdecydowanie głównym elementem w zarządzaniu projektami PR!
Równocześnie, sen z powiek niejednego praktyka PR, spędza temat mierzenia efektywności jego pracy.
O Twojej skuteczności od dawna już nie świadczą wyłącznie wzmianki i publikacje prasowe. Czy wiesz zatem jak, wykorzystując najnowsze techniki i narzędzia, mierzyć efektywność Twoich działań on i offline?
Dołącz do grona uczestników warsztatów
→Postaw cele → Określ efekty¬ → Zaplanuj działania¬ →Przygotuj budżet!
Dowiedz się:
Zapraszam do udziału w warsztatach - z uwagi na praktyczny charakter szkolenia liczba miejsc jest ograniczona a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń!