BUDŻETOWANIE I MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI PR W PRAKTYCE

Koszty vs efektywność działań komunikacyjnych on i offline

Data rozpoczęcia:
29.05.2017
Data zakończenia:
30.05.2017

Prelegenci

Aleksandra Baran

Consultant, Havas PR

Specjalizuje się w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej – zewnętrznej i wewnętrznej oraz social media.
W Havas PR od lipca 2015 jest odpowiedzialna za działania PR w obszarze CSR i zrównoważonego rozwoju głównie dla marek z branży retail, a także za wsparcie projektów w ramach komunikacji w mediach społecznościowych.
Swoje doświadczenie w Havas PR zdobywała przy działaniach komunikacyjnych m.in. dla IKEA, IKEA Centres, Orange, Energa, PTPiREE i Aldesa.
Ukończyła zarządzanie ze specjalizacją socjologia biznesu i mediów na Akademii Leona Koźmińskiego oraz filologię romańską na Uniwersytecie Warszawskim.

Monika Borzdyńska

Dyrektor Ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu, Rzecznik Prasowy, PGE Narodowy

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizowała się w komunikacji społecznej oraz prawie prasowy. Od początku kariery zawodowej związana była z dziennikarstwem oraz Public Relations. Przez trzy lata pełniła funkcję redaktor naczelnej jednej z elbląskich gazet internetowych. Przez rok pracowała jako rzecznik prasowy CSE „Światowid”, później kierowała biurem prasowym Prezydenta Elbląga Jerzego Wilka. Od stycznia 2015 roku pełni funkcję Dyrektora Ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu oraz Rzecznika Prasowego w spółce PL.2012+, która zarządza PGE Narodowym. Interesuje się zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, prawem prasowym, budowaniem brandu oraz kształtowaniem wizerunku. Prowadziła wiele warsztatów organizowanych m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”. Prowadzi zajęcia z zarządzania kryzysami na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego a także wykłady: w Szkole Głównej Handlowej w ramach Dni Biznesu w Sporcie oraz wykłady z obszaru CSR na Akademii Leona Koźmińskiego. Ponadto jest prelegentką na wielu kongresach i targach. Jest członkiem kapituły „Hotel Przyjazny Rodzinie”.

Wojciech Brzeski

Uniwersytet SWPS, założyciel DigiBee

Przedsiębiorca i naukowiec. Na Uniwersytecie SPWS działa w projekcie Enactus oraz zajmuje się rozwojem badań w sieciach społecznościowych.Ma wieloletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego. Pracował w dużym domu mediowym Mediacom oraz w znanej agencji reklamowej Blueberry. Wykładał na studiach podyplomowych o tematyce Social Media oraz Content Marketing na Akademii Górniczo-Hutniczej, jednej z najlepszych technicznych uczelni w Polsce.
Założyciel firmy DigiBee firmy doradczej w obszarze marketingu oraz internetowego oraz cyfrowych strategii rozwoju.

Anna Drewniak

Consulting Director, CSR & Education, Havas PR

Zarządza pracami zespołu odpowiedzialnego za projekty z obszaru zrównoważonego rozwoju, w tym raportowania pozafinansowego oraz edukacji.
W agencji Havas PR Warsaw pracuje od czerwca 2016 roku. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów PR, CSR, ePR oraz marketingowych na rynku korporacyjnym, środowisku naukowym i kulturalnym. Odpowiedzialna za opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla takich instytucji oraz marek jak: Fundacja Orange, Fundacja Muszkieterów, Allegro, Fundacja Allegro All For Planet, AVIVA, Autostrada Wielkopolska SA.
Obecnie w portfolio Anny znajdują się m.in. takie firmy jak IKEA, Orange Polska, BMW Group Polska. Jest absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Collegium Civitas, Instytutu Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, doktoryzuje się w Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Cergy-Pontoise w Paryżu.
Autorka artykułów z zakresu komunikacji, wykładowca akademicki.

Marcin Szczupak

Kierownik działu raportów medialnych, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów - ma ponad jedenastoletnie doświadczenie w tej dziedzinie. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR.
Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing.
Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

Teresa Teleżyńska

Corporate Communication Specialist IKEA Retail

Pracuje w dziale komunikacji korporacyjnej IKEA. Absolwentka filologii UW.Członek KIK, współzałożycielka grupy wolontariuszy Dobrowolki, niosącej pomoc uchodźcom na szlaku bałkańskim w 2015 roku.