DIGITAL CUSTOMER CARE

Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji

Data rozpoczęcia:
28.09.2017
Data zakończenia:
29.09.2017

Opis

Warsztaty Digital Customer Care to kompleksowa formuła:

  • 12 PRAKTYCZNYCH SESJI TEMATYCZNYCH
    prowadzonych przez doświadczonych specjalistów obsługi klienta z czołowych firm
  • CASES STUDIES
  • AKTUALNE TRENDY
  • ROZWIĄZANIA RYNKOWE
  • ANALIZY WDROŻEŃ I PROCESÓW MIGRACJI DO CYFROWEJ PLATFORMY

 

W PROGRAMIE M.IN.

  • Jak efektywnie wspierać migrację klienta z kanału tradycyjnego do środowiska cyfrowego, na podstawie doświadczeń Medicover
  • Zarządzanie procesami budowania relacji z klientem w social media w praktyce PZU
  • Zarządzanie kosztami oraz mierniki i wskaźniki digital customer care, które stosuje TVN SA
  • Digital Crisis, czyli jak skutecznie koordynować obsługę i wsparcie klienta w sytuacji kryzysowej
  • Obsługa wielokanałowa, a spójna strategia on i offline – jak zbudował ją Volkswagen Group Polska


Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak powyższe rozwiązania zostały wdrażane i jak działają na najwyższym poziomie biznesowym - przyjdź na Warsztaty Digital Customer Care i zainspiruj się doświadczeniem specjalistów z obszaru cyfrowego zarządzania obsługą klienta.


Serdecznie zapraszam  do udziału w warsztatach.

Na wydarzenie zaprasza

Bartosz Kaczmarczyk