Warsztaty Digital Customer Care to kompleksowa formuła:
- 12 PRAKTYCZNYCH SESJI TEMATYCZNYCH
prowadzonych przez doświadczonych specjalistów obsługi klienta z czołowych firm
- CASES STUDIES
- AKTUALNE TRENDY
- ROZWIĄZANIA RYNKOWE
- ANALIZY WDROŻEŃ I PROCESÓW MIGRACJI DO CYFROWEJ PLATFORMY
W PROGRAMIE M.IN.
- Jak efektywnie wspierać migrację klienta z kanału tradycyjnego do środowiska cyfrowego, na podstawie doświadczeń Medicover
- Zarządzanie procesami budowania relacji z klientem w social media w praktyce PZU
- Zarządzanie kosztami oraz mierniki i wskaźniki digital customer care, które stosuje TVN SA
- Digital Crisis, czyli jak skutecznie koordynować obsługę i wsparcie klienta w sytuacji kryzysowej
- Obsługa wielokanałowa, a spójna strategia on i offline – jak zbudował ją Volkswagen Group Polska
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak powyższe rozwiązania zostały wdrażane i jak działają na najwyższym poziomie biznesowym - przyjdź na Warsztaty Digital Customer Care i zainspiruj się doświadczeniem specjalistów z obszaru cyfrowego zarządzania obsługą klienta.
Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach.