DIGITAL CUSTOMER CARE

Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji

Data rozpoczęcia:
28.09.2017
Data zakończenia:
29.09.2017

Program

Dzień I
Czwartek
28 września 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Poranna kawa

09:30

Wdrażanie rozwiązań Digital - jak efektywnie zarządzać procesem migracji z kanału tradycyjnego na platformy cyfrowe

Case study Medicover

Sonia Kondratowicz, Dyrektor ds. Obsługi Klienta, Medicover Polska

  • Przygotowanie, komunikacja, support. Jak kompleksowo planować implementację obsługi cyfrowej?
  • Automatyzacja procesów od kuchni - podejście z ludzką twarzą, czyli jak mądrze wdrażać procesy, które mają pokochać klienci
  • Jak skutecznie wspierać migrację klienta z kanału tradycyjnego do środowiska cyfrowego
  • Jak skutecznie skoordynować działania digital z kanałami tradycyjnymi
     
10:20

Open Innovation, czyli angażowanie użytkowników w rozwój produktów i usług odpowiadających na ich potrzeby

Case study TVN

Katarzyna Anosowicz, Head of Customer Experience (Digital & eCommerce), TVN S.A.

  • Laboratorium ko-kreacji: co się za tym kryje i jaki przynosi benefity dla klientów i biznesu
  • Insighty z innych wymiarów i nowe propozycje wartości - co zrobić z takim potencjałem
  • Wzrost zaangażowania, lojalności, redukcja churn, monetyzacja - które wskaźniki wspiera implementacja procesu open innovation
  • Jak zbudować społeczność wokół marki i jak angażować ambasadorów w współtworzenie pożądanych usług
  • Od pomysłu do realizacji - jak zbudować proces, w którym feedback od użytkownika ma wpływ na efekt końcowy usługi
  • Last but not least: jak budować kulturę open innovation w organizacji
11:10

Przerwa na kawę

11:30

Analiza ścieżki klienta - Customer Journey Map - jak wykorzystać w biznesie potencjał narzędzia

Case study

Joanna Hirsz, Konsultant CEM, Dyrektor Zarządzająca GoodCustomerExperience.pl.

  • wnioski z analizy a zmiany w procesach i procedurach wewnętrznych
  • realny wpływ na doświadczenie klienta poprzez dopasowanie stylu i treści komunikacji
  • budowanie proklienckiej postawy zespołu dzięki multidyscyplinarnemu spojrzeniu na klienta
12:20

Omnichannel customer relationship a prognozy z satysfakcji klienta

Case study Volkswagen Polska

Artur Kryzan, Kierownik ds. Customer Experience i Digitalizacji, Volkswagen Group Polska

  • Czego tak naprawdę chce klient? Czy technologiczna pogoń nie zostawi go w tyle?
  • Customer experience - jak wykorzystać doświadczenie klienta w budowie hi-endowych rozwiązań. Czy rzeczywiście jest to niezbędny kierunek?
  • Wielokanałowość  a spójna strategia ON/OFF. Które rozwiązania zagwarantują dziś obsługę na poziomie 360%
13:10

Lunch

14:00

Kanał Social Media vs customer care - czego nas nauczyły ostatnie lata obecności marki w najpopularniejszym medium

Case study PZU

Anna Szawro, Dyrektor Centrum Zdalnej Obsługi Klienta, Grupa PZU

  • SM – jeden z wielu czy odrębny element wielokanałowej obsługi klienta? Jak ocenić jego wartość dla całej strategii multichanell
  • Najczęstsze oczekiwania konsumentów wobec obsługi w tym kanale? Jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
  • Facebook jako pierwsza linia frontu. Ile kosztuje nas inwestowanie w kanał kształtujący wizerunek marki online
14:50

„Cześć, jestem Bot i od dzisiaj pracuję z Tobą” - czyli jak włączyć bota do zespołu obsługi Klienta

Arkadiusz Cempura, Ekspert ds. Bankowości Elektronicznej, Commercial Director, Pirios SA

  • Automatyzacja - co się za tym kryje, jako to rozumieć i dlaczego to nic nowego w systemach obsługi Klkienta
  • Bot na etacie - czyli dlaczego będzie miał pozytywny wpływ na FCR
  • Najważniejsze to dobrze obsłużyć́ klienta - czyli, nie wszystko rób robotem, albo może … rób robotem coś czego nie robiłeś do tej pory
  • Klient jest najważniejszy - czyli dlaczego Twoi klienci mogą „polubić” wirtualnego agenta (demo systemu umawiania wizyt z wykorzystaniem chatbota i voicebota)
  • Human-and-bot – jak bot może wspierać pracowników w realizacji ich zadań
15:40

Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Dzień II
Piątek
29 września 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Poranna kawa

09:30

Mobilna brama do obsługi klienta. Wczoraj trend dziś kierunek

Remigiusz Franek, Head of Customer Care Multichannel Management, ORANGE POLSKA

  • Mobilny świat - mobilne pokolenie. Jak doskonalić poziom komunikacji z klientami, od którego nie ma odwrotu
  • Spójność responsywnej strony i mobilnych aplikacji. Jak mimo innych wartości, ograniczeń interfejsu opracować pełną strategię kliento-centryczną
  • Jak najskuteczniej integrować mobilne aplikacje z obszarem customer care
  • Mobilność, całodobowość, szybkość, brak emocji i konkret - jak w takich realiach budować relacje i liczyć na zainteresowanie naszymi usługami i lojalność
  • Jak sprostać dziś wyśrubowanym wymogom i oczekiwaniom mobilnego klienta/petenta/odbiorcy
10:20

Digital customer care a prawo. Kontrola i ochrona danych osobowych - jak zachować wysoki stopień formalnych zabezpieczeń

Paweł Lipski, Partner, Bird & Bird , Karolina Gałęzowska, Prawnik, Kancelaria Wierzbowski Eversheds Sutherland

  • Digital customer care online i offline - podobieństwa i różnice w ujęciu prawnym,
  • Sąd czy arbitraż - jak postępować, gdy niezadowolony klient wybiera spór
  • Jakie konsekwencje niesie ze sobą Risked-based approach przy zabezpieczeniu baz danych
  • Zasada minimalizacji danych w narzędziach digital
11:10

Przerwa na kawę

11:30

Digital Crisis czyli multikoordynacja działań w sytuacji kryzysowej

Monika Czaplicka, Wobuzz

  • Feedback+reakcja=mądrość na przyszłość. Jak wykorzystać trudne sytuacje dla ulepszenia całego serwisu
  • Od reklamacji do kryzysu mały krok. Jak uprościć procedury obsługi niezadowolonych klientów w kanale digital
  • Dlaczego forward management nie ma szans? Koszty optymalnych procesów zarządzania  (edukacja, specjalizacja). W co inwestować, by nie stracić: klienta, wizerunku, czasu
  • Kiedy wirtualny doradca już nie wystarcza. Czy cyfrowe rozwiązania w obszarze obsługi to remedium na każdą komplikację?
  • Jak ustalać działania antykryzysowe w obszarze obsługi klienta
12:20

Frictionless Customer Experience – buzzword, hype czy new normal?

Agnieszka Zarzycka, Customer Experience Strategy Leader CEE&Russia, Oracle

  • Dużo danych i co dalej? Jak dzięki cyfrowym danym zaprogramować skuteczny język do sprofilowanego klienta
  • Jak dzięki narzędziom digital namierzyć właściwych klientów
  • Wzbogacanie informacji o dane behawioralne
  • Omnichannel analitics - co nam daje cyfrowa wiedza. Jak wykorzystać dostępne dane analityczne do monetyzowania  doświadczenia klientów
13:10

Lunch

14:00

Gdy automat jest na etacie. Budowa sprawnego zespołu w dobie digitalizacji

Katarzyna Brzozowska, Customer Experience Manager, Omnichannel & Digitalization Specialist, Alior Bank S.A

  • Człowiek czy maszyna? Rola, zadania i obowiązki pracodawcy by utrzymać profesjonalny team w cyfrowym projekcie
  • Employee Engagement vs Explore Experience - jak zaangażować pracowników w proces zmian w organizacji
  • Edukacja, kompetencje, specjalizacja. Jak planować doskonalenie zawodowe pracowników, by przełożyło się na finalny wysoki poziom CX
  • A co, jeśli wirtualny agent będzie zagrożeniem dla instytucji, gdy klienci się nie zdołają przekonać?
  • Rola komunikacji wewnętrznej i przepływu informacji w budowaniu doświadczeń pracowników
  • Jak skutecznie doceniać, motywować i wspierać zespół na poszczególnych etapach doświadczeń z klientem
14:50

Indywidualizacja obsługi klienta w cyfrowej rzeczywistości - co robić, by dzięki danym personalizacja komunikacji na nowo zyskała sens?

Adam W. Piotrowicz, Dyrektor ds Digital, Legia Warszawa

  • Jak planować kontekstową komunikację generująca nie tylko przychód z komercyjnych obszarów ale także budującą pozytywne doświadczenia najważniejszych klientów-kibiców
  • Co działa, a co zniechęca klienta - jak planować wdrożenia i działania, by nie wyrzucić pieniędzy w błoto
15:40

Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów