DIGITAL CUSTOMER CARE

Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji

Data rozpoczęcia:
28.09.2017
Data zakończenia:
29.09.2017

Prelegenci

Katarzyna Anosowicz

Head of Customer Experience (Digital & eCommerce), TVN S.A.

Strateg lojalnościowy, projektant Customer Experience z 10-letnim doświadczeniem w branży marketingu relacji. Projektowała programy lojalnościowe i strategię komunikacji m.in. dla Toyota, Polkomtel, Cyfrowy Polsat, 5.10.15. Ponadto zarządzała dostarczaniem strategii lojalnościowych dla setek małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie dba o doświadczenia klientów i orientację klientocentryczną w TVN Digital. Fanka Creative Business, zawsze na tropie poszukiwania i projektowania nowych propozycji wartości dla użytkowników i źródeł monetyzacji dla biznesu. Energię do pracy czerpie z własnych doświadczeń: studiów psychologii klinicznej i service design, zainteresowań antropologią kulturową, psychoterapią systemową, oraz świetnych spotkań z ludźmi – na miejscu i w czasie dalekich podróży.

Katarzyna Brzozowska

Customer Experience Manager, Omnichannel & Digitalization Specialist, Alior Bank S.A

Od ponad 15 lat zajmuje się doskonaleniem obszarów obsługi klienta i sprzedaży w organizacjach o różnej skali i branży. Prowadzi międzynarodowe projekty standaryzacji i wdrażania procesów obsługowych w oparciu o najnowsze benchmarki Customer Experience oraz innowacyjne technologie, uparcie namawiając do holistycznego podejścia w zarządzaniu zmianą.
Ekspert w obszarach projektowania procesów i wdrożeń Contact Centre, pragmatycznego podejścia do Omnichannel i digitalizacji. Prowadzi prelekcje i szkolenia w zakresie zarządzania Contact Center, CEM, projektów transformacyjnych oraz motywacji pracowników.

Arkadiusz Cempura

Ekspert ds. Bankowości Elektronicznej, Commercial Director, Pirios SA

Ma ponad 9 letnie doświadczenie w obszarze bankowości elektronicznej oraz e-commerce oraz ponad 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu.
W latach 2005-2011 pracował dla Credit Agricole Bank Polska SA, gdzie był Dyrektorem Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej. W latach 2011 – 2013 lata realizował projekty dla sektora bankowego na Ukrainie, pracując m.in. dla Alfa Bank Ukraina, gdzie był odpowiedzialny za rozwój bankowości internetowej i mobilnej oraz za cross-sell oraz Idea Bank Ukraina, gdzie odpowiadał za marketing, wsparcie sprzedaży oraz bankowość elektroniczną i sprzedaż przez call center. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w realizacji zaawansowych projektów informatycznych, m.in. z obszaru Contact Center m.in. dla Credit Agricole, Santander Consumer Bank

Monika Czaplicka

Wobuzz

W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pra¬cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien¬tów. Pro¬wa¬dzi fan¬page „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację.Jej debiu¬tancka książka „Zarzą¬dza¬nie kry¬zy¬sem w social media” nakła¬dem wydaw¬nic¬twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak PZU, Empik, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident czy KRPM

Joanna Hirsz

Konsultant CEM, Dyrektor Zarządzająca GoodCustomerExperience.pl.

Konsultant CEM. Lider inicjatywy korporacyjnej Customer Expericence. Prawnik. Certyfikowany Marketer (DipM ACIM). Członek Customer Experience Professionals Association (CXPA). Członek Kapituły Programu Firma Przyjazna Klientowi.
Dyrektor Zarządzająca GoodCustomerExperience.pl. Od 2008 roku jako lider inicjatywy korporacyjnej Customer Experience kierowała projektem CEM, którego głównym celem była zmiana postawy pracowników na pro-kliencką i innowacyjną, a także budowanie pozytywnego doświadczenia klientów z firmą m.in. w oparciu o wyniki badania NPS. Doświadczona w zakresie Marketing Mapping, Customer Journey Mapping, badaniach klientów oraz user experience design (online services).
Wieloletni Dyrektor Marketingu I Rozwoju Biznesu oraz członek zarządu LexisNexis Polska. Doświadczony manager w obszarze zarządzania rozwojem produktów i rozwojem biznesu nowych technologii; formułowania i realizacji strategii firmy; marketingu strategicznego i badań rynku; zarządzania P&L firmy i produktów; budowania pozytywnych doświadczeń klientów z firmą; innowacyjności; mediów społecznościowych; SEO; obsługi klienta.
Odpowiedzialna za wiele strategicznych projektów związanych z optymalnym rozwojem firmy, wzrostem przychodów oraz zyskownością, jak również za profilowanie kierunku rozwoju oferty, w tym rozwój serwisów internetowych LexPolonica.pl, Lexis.pl.
Absolwentka Dziennego Wydziału Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studiów Podyplomowych: w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie SGH. Ukończyła również Professional Postgraduate study in Strategic Marketing w brytyjskim Chartered Institute of Marketing (akredytacja członkowska DipM ACIM) oraz Babson College w Bostonie (USA) – Babson Executive Education, Leading Customer-Centric Growth Program.

Sonia Kondratowicz

Dyrektor ds. Obsługi Klienta, Medicover Polska

Jako Dyrektor ds. Obsługi Klienta Medicover Polska od 2012 roku odpowiada jakość usług i satysfakcję pacjentów. Rozwija serwisy samoobsługowe dla pacjentów indywidulanych – platformę Medicover Online i Aplikację Mobilną Medicover, a także narzędzie do obsługi Klientów korporacyjnych E-member. Do jej sukcesów należy wdrożenie w organizacji badania NPS, które jest ważnym źródłem wiedzy na temat potrzeb, doświadczeń i opinii pacjentów. Przed rozpoczęciem pracy w Medicover przez 10 lat pracowała dla spółki Inter Partner Assistance w Grupie AXA. Pełniąc funkcję managera operacyjnego, zarządzała zespołem dostarczającym usługi opieki zdrowotnej pacjentom na całym świecie. Odpowiadała również za zespół likwidacji szkód oraz zespół telefonicznej informacji medycznej. Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Artur Kryzan

Kierownik ds. Customer Experience i Digitalizacji, Volkswagen Group Polska

Swoją obsesję na punkcie traktowania klienta przez marki pielęgnuje od 11 lat, współpracując z takimi brandami jak Nokia, Apple czy Mercedes-Benz. Kręta ścieżka do wymarzonej branży automotive wiodła przez IT, meblarstwo, a nawet branżę rozrywkową.
Obecnie jest Architektem Doświadczeń Klienta oraz Customer Journey dla marki Volkswagen w Polsce. Realizuje tam od ponad roku koncernową strategię Blended Retail wzbogacając ją o lokalne projekty, mając tym samym dużą rolę w dołączeniu przez Polskę do peletonu zmiany jakościowej oraz technologicznej w koncernie VW, grupy krajów nazwanej Drivers of Change. Prowadzi projekty w zakresie nowoczesnych formatów sprzedaży oraz rozwoju sprzedaży online w branży automotive.

Karolina Gałęzowska

Prawnik, Kancelaria Wierzbowski Eversheds Sutherland

Członek zespołów prawa ochrony prywatności i technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz komunikacji elektronicznej. Specjalizuje się w prawie administracyjnym, ochronie prywatności, prawie ochrony danych osobowych i prawie telekomunikacyjnym. Jej doświadczenie obejmuje doradztwo prawne w zakresie ochrony danych osobowych dla podmiotów z sektora bankowego, telekomunikacyjnego, wywiadowni gospodarczych oraz podmiotów statystyki publicznej. Doradzała przy postępowaniach przed Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych oraz w zakresie prawa telekomunikacyjnego w postępowaniach przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ponadto posiada doświadczenie w zakresie prawa lotniczego, w tym doradztwa w ramach postępowań przed Prezesem Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

Paweł Lipski

Partner, Bird & Bird

Jest cenionym specjalistą w zakresie prawa nowych technologii, w szczególności w zakresie własności intelektualnej.
Partner w zespole własności intelektualnej warszawskiego biura Bird & Bird.
Doradza klientom od 2006 roku. Jest cenionym specjalistą w zakresie prawa nowych technologii, w szczególności w zakresie własności intelektualnej. Zajmuje się również prawem Internetu, ochrony danych osobowych, prawem konsumenckim, sporami sądowymi, prawem reklamy oraz prawem kontraktowym. Doradza klientom w projektach związanych z cyfrową transformacją biznesu.
Wspiera klientów w sporach sądowych, postępowaniach przed PUODO, UOKiK, UPRP oraz EUIPO, w negocjacjach, procesach due diligence oraz tworzeniu strategii zarzadzania własnością intelektualną. Pracuje dla wiodących platform internetowych, przedsiębiorców z sektora sprzedaży detalicznej oraz producentów zaawansowanych systemów IT. Ma szczególne doświadczenie w zakresie naruszeń prawa w Internecie, doradza m.in. w głośnych sprawach dotyczących naruszeń praw przez użytkowników serwisów hostingowych. Reprezentował firmy w wielu postępowaniach karnych i cywilnych dotyczących naruszenia praw własności intelektualnej.
Doradzał kilkudziesięciu startupom internetowym w kwestiach zgodności ich modeli biznesowych z prawem.
Jest członkiem International Trademark Association (INTA). Prestiżowe informatory prawnicze Chambers and Partners oraz Legal500 rekomendują go w zakresie własności intelektualnej.

Remigiusz Franek

Head of Customer Care Multichannel Management, ORANGE POLSKA

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i George Washington University. Od początku swojej kariery związany z systemami i procesami obsługi klienta. Odpowiadał za rozwój systemu CRM klasy dla największego wdrożenia w Polsce czyli Błękitnej Linii Telekomunikacji Polskiej. Zarządzał również strategią obsługi klientów biznesowych w Orange. Obecnie odpowiada za strategię rozwoju kanałów kontaktu w obsłudze klienta Orange a w szczególności za obszar Digitalizacji. Wprowadził na rynek takie rozwiązania jak Mój Orange czy Orange Expert. Jest ekspertem z zakresu wykorzystania nowych technologii w procesach obsługi klienta. Prywatnie fascynuje go trendy związane z mobile, wirtualną rzeczywistością i sztuczną inteligencją.

Anna Szawro

Dyrektor Centrum Zdalnej Obsługi Klienta, Grupa PZU

Od 16 lat związana z branżą Contact Center. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu projektami telemarketingowymi. Przez 7 lat pracowała dla call centers outsourcingowych, gdzie prowadziła projekty dla firm z branży finansowej, wydawniczej, firm badawczych oraz rozgłośni radiowych. Od 2007 roku związana z PZU, gdzie odpowiada operacyjnie za pracę ponad 1200 konsultantów. Z wykształcenia pedagog, jak niektórzy mówią „ze smykałką psychologa”, którą wykorzystuje do budowania strategii motywacyjnych oraz komunikacyjnych. Odpowiada, między innymi, za zarządzanie operacyjne w CC, innowacyjne rozwiązania w obszarze obsługi klienta i budowanie wewnętrznej kultury organizacyjnej.

Adam W. Piotrowicz

Dyrektor ds Digital, Legia Warszawa

W Legii Warszawa odpowiada za wdrażanie strategii digital i narzędzi do zarządzania komunikacją z fanami. Bada potrzeby kibiców i na tej podstawie projektuje nowe usługi. W ostatnim czasie pracował w Iconaris, firmie wspierającej inwestorów, gdzie zajmował się poszukiwaniem i budowaniem modeli biznesowych dla usług cyfrowych. Wcześniej, w TVN Digital, pełnił funkcję szefa działu UX i wspierał skauting startupów przy TVN Ventures. Doświadczenie zbierał również w agencjach sieciowych Wunderman i Young&Rubicam oraz jako Online Marketing Manager w bwin.com
W swojej pracy opiera się na danych płynących z eksperymentów i działań performance oraz na metodach design thinking.

Agnieszka Zarzycka

Customer Experience Strategy Leader CEE&Russia, Oracle

Z branżą nowych technologii związana od 20 lat. Posiada bogate doświadczenie w komunikacji marketingowej i sprzedaży.
Od 2015 r w Oracle współpracuje z Klientami, Partnerami i zespołami sprzedażowymi w Europe Centralno-Wschodniej i Rosji.
Odpowiada za portfolio rozwiązań wspierających tworzenie pozytywnych doświadczeń Klientów i optymalizacją procesów sprzedażowo – marketingowo – obsługowych.
W latach 2007-2015 pracowała w dziale aplikacji biznesowych Microsoft odpowiadając najpierw za marketing, następnie rozwój kanału partnerskiego, a następie sprzedaż.
Wcześniej pełniła funkcje Business Development &Marketing Manager’a w polskim oddziale firmy Kapsch (2003-2007).
Swoją drogę zawodową rozpoczęła w branży Public Relations pracując w latach 1997-2003 kolejno w United PR i Sigma PR.