SSC/GBS Leadership Program 2023

Zarządzanie zespołem i efektywnością centrum nowoczesnych usług biznesowych

Data rozpoczęcia:
30.03.2023
Data zakończenia:
16.06.2023

Prelegenci

Violetta Małek

MBA, Współzałożycielka i partnerka zarządzająca, Gekko advisoryNOW

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, zarządzaniu organizacjami z sektora nowoczesnych usług oraz doradztwie biznesowym. Przed założeniem Gekko advisoryNOW była dyrektorem konsultingu oraz liderem w obszarze doradztwa dla sektora nowoczesnych usług w KPMG. Pełniła funkcję szefa generalnego w firmie McCormick gdzie zbudowała Centrum Usług Wspólnych dla Regionu Europa, Daleki Wschód i Afryka. Wcześniej, była dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za stworzenie i przeniesienie procesów księgowych w PwC w Regionie Central and Eastern Europe. Wieloletni dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach Avon Cosmetics, Avon Operations, Avon EMEA FSC (Polska i kraje nordyckie; nadzór nad regionem EMEA), TNT Express i Abbot Laboratories (Polska i Anglia).

Paweł Płocki

Dyrektor GBS Europe, TRUMPF

Zaczynał karierę w 2007 r. w Centrum Usług Finansowych Avon w Warszawie, kontynuował w strukturach Globalnego Centrum firmy Oriflame gdzie rozbudowywał portfolio usług wewnętrznego SSC jednocześnie zarządzając jego Operacjami w Azji. Pełnił funkcję Global Process Ownera dla obszaru Procurement oraz całego Procure to Pay. Posiada doświadczenie w budowaniu i ustawianiu nowych procesów, usprawnieniach i automatyzacji a także wdrożeniach globalnych projektów. Do końca 2017 roku Dyrektor ds. Kontraktu i Relacji z BPO w Oriflame, czynnie zaangażowany w projekt outsourcingowy Finansów i IT na wszystkich jego etapach. Obecnie Dyrektor Europejskiego GBS niemieckiej firmy TRUMPF – globalnego lidera technologii laserów przemysłowych. Od 2018 intensywnie rozwija Centrum o procesy transakcyjne jak i nietransakcyjne. Koncentruje się na nowych technologiach i ich możliwym zastosowaniu w biznesie back-office i nie tylko. Zafascynowany AI, Web 3 i ich wpływem na procesy w firmach.

Anna Boguszewska

Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee (The Coca-Cola Company)

Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego, w tym na najwyższych stanowiskach, takich jak Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w funkcji Członka Zarządu, Dyrektor Finansowy na Polskę i kraje bałtyckie czy Dyrektor Finansowy EMENA & SEA. Oprócz współpracy z Costa Coffee (The Coca-Cola Company) pracowała z takimi markami jak Avon i TNT Express International.
W swoim portfelu doświadczeń posiada sukcesy związane z otwieraniem zarówno nowych rynków jak i biznesów, fuzji i przejęć a także zmianą brandu z Coffeeheaven na międzynarodową markę Costa Coffee. Od ponad 14 lat zajmuje się na co dzień rozwojem ludzi, budowaniem międzynarodowych zespołów, poszukiwaniem talentów i prowadzeniem ich na ścieżce rozwoju zarówno zawodowego jak i osobistego. Przez wiele lat związana z Fundacją Liderek Biznesu oraz z Brian Tracy International, gdzie jest zarówno Akredytowanym Mówcą jak i Międzynarodowym Trenerem Biznesu, Mentorem Rozwoju Kariery oraz Coachem w trakcie akredytacji ICF na poziomie PCC.
Prywatnie, z pasji, właścicielka marki „Jak ogarnąć cuda? Wystarczy Być Kobietą”, podcasterka i autorka bloga dla zMęczennic, a także właścicielka firmy ABC – Anna Boguszewska Consulting, z ramienia której prowadzi autorskie projekty szkoleniowe w oparciu o swoje doświadczenie.

Monika Reszko

Psycholog biznesu, autorka książek „Mindset szefa” oraz „Mindf*ck szefa”

Psycholog biznesu, specjalizuje się w wykorzystaniu modeli psychologicznych w biznesie. Od ponad trzynastu lat prowadzi własną firmę, w ramach której wspiera właścicieli i ich kadrę menedżerską w świadomym realizowaniu celów. Jej praca koncentruje się na zwiększaniu efektywności, którą traktuje jako sumę wyniku finansowego oraz satysfakcji pracowników, właścicieli i klientów. Opracowuje programy rozwojowe oraz badania i raporty dla biznesu. Współpracuje z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS Oddział w Sopocie, jest Ambasadorką White Tiger fundacji Pro Progressio. Jej pierwsza książka „Mindset szefa” stała się podstawą do autorskiej Akademii dla liderów oraz podcastu o tym samym tytule. Mówi się o niej, że zadaje pytania, na które czasem trudno, ale zdecydowanie warto sobie odpowiedzieć. Więcej informacji na: www.monikareszko.com.

Kamil Czerniak

Business Development Team Manager, SAIO (powered by ING)

Związany z ING od ponad pięciu lat. Początkowo jako developer zajmował się automatyzacją procesów biznesowych w banku ING. Wdrażał automatyzacje w kilku krajach grupy ING, między innymi w Szwajcarii oraz Włoszech. Obecnie odpowiedzialny za rozwój strategii sprzedaży i nawiązywanie relacji partnerskich w SAIO. Oprócz samej automatyzacji interesuje się wdrażaniem mechanizmów sztucznej inteligencji w procesach biznesowych.

Paweł Młyński

Partner Gekko advisoryNOW

Doświadczony menadżer i lider, posiada prawie 20 lat doświadczenia w doradztwie biznesowym, finansach, zarządzaniu organizacjami komercyjnymi i pozarządowymi. Współzałożyciel i partner w firmie doradczej Gekko advisoryNOW. Pracował m.in. w KPMG i PwC. Zarządzał licznymi projektami dla polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Realizował z sukcesem złożone projekty strategiczne, optymalizacyjne i restrukturyzacyjne. Zajmuje się wdrażaniem nowych modeli biznesowych i operacyjnych, analizami potencjału robotycznego, optymalizacją procesów i zarządzaniem finansami.

Paweł Dudek

Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu

Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu.
Od 2022 project manager w jednej z największych firm z obszaru energetyki, robotyzacji i automatyzacji. Wcześniej, w latach 2020-2022 Organizational Change Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie. Był prezesem zarządu WARS S.A., pracował dla: Bird & Bird, Medicover oraz Norwich Union, doradzał zarządom spółek z branży telekomunikacyjnej oraz usług profesjonalnych. Prowadzi zajęcia dla studentów programów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent „Leadership Development Program” (Harvard Business School w Bostonie), „Blockchain Technologies: Business Innovation and Application” (MIT Sloan School of Management) oraz studiów podyplomowych SGH w Warszawie.

Katarzyna Derdzińska

Ekspertka Gekko AdvisoryNow, Menedżer, doradca, trener, coach, mentor, facyllitator

Katarzyna ma 20-letnie doświadczenie w biznesie i HR. Do jej kluczowych kompetencji należą strategiczne i operacyjne doradztwo biznesowe, transformacja i tranzycja procesów HR, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, rozwój przywództwa, badanie i budowanie zaangażowania pracowników, marka pracodawcy. Dotychczas pracowała jako menedżer, konsultant, trener, coach, mentor, mediator i facyllitator.
Była odpowiedzialna za funkcję personalną w First Data Polska S.A. i Siódemka S.A., rozwój biznesu w Aon Hewitt, jak również prowadziła Praktykę Budowania Zaangażowania w Hewitt Associates (obecnie Kincentric). Współzałożyciel MADE Solutions (obecnie FOR Solutions) - pierwszej profesjonalnej firmy konsultingowej w branży HoReCa skupiającej się na zagadnieniach strategicznych i marketingowych. Właściciel MADE PROGRESS - doradztwo, szkolenia i coaching. Od 3 lat związana z Gekko advisoryNOW realizuje projekty w zakresie transformacji biznesowej i HR.
Tranzycja procesów HR (globalna agencja badawcza) – przeniesienie procesów HR z firmy macierzystej (USA) do centrum usług wspólnych (Portugalia)
Transformacja biznesowa (branża HoReCa): Restrukturyzacja firmy - budowanie struktury organizacyjnej, wdrażanie nowych funkcji do struktury, definiowanie obowiązków, wyznaczanie celów, wdrażanie systemu MBO dla General Managerów, definiowanie procesów biznesowych, budowanie procedu.
Transformacja HR (IT i usługi finansowe): Planowanie i budżetowanie, projektowanie i wdrażanie procesu rozwoju pracowników, przeprowadzenie organizacji przez proces zmian oraz usprawnienie procesów komunikacjyjnych. Aktywny udział w odgórnych procesach zmian personalnych na poziomie zarządu. Budowanie pozycji partnera biznesowego dla kadry zarządzającej, zdobywanie zaufania pracowników, wdrażanie filozofii otwartej komunikacji.
Audyt i restrukturyzacja procesów HR (przesyłki kurierskie): Projektowanie i wdrażanie systemów oraz działań w obszarze HR budujących zaangażowanie zaangażowanie pracowników. Tworzenie i wdrażanie polityki wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych. Tworzenie i wdrażanie polityki szkoleniowej i rozwojowej. Wdrażanie kultury przywództwa.
Program Najlepsi Pracodawcy (usługi konsultingowe): Uruchomienie Badania Najlepsi Pracodawcy na rynku polskim. Odpowiedzialność za zapewnienie doskonałości operacyjnej i procesu sprzedaży projektu wdrożenie strategii rozwoju, restrukturyzacja części operacyjnej projektu, nawiązanie relacji z dostawcami i partnerami medialnymi.

Katarzyna Myszkowska

Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami, produktami i procesami skarbowymi oraz pozyskiwania finansowania

Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w finansach przedsiębiorstw i bankowości. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów biznesowych, regulacyjnych i informatycznych, zarządzaniu produktami finansowymi, optymalizacji procesów, organizowaniu finansowania, zarządzaniu skarbem i centrum usług wspólnych w obszarze skarbu.
Pracowała dla firmy konsultingowej PwC, gdzie m.in. brała udział w projektach z obszaru fuzji i przejęć oraz restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw i banków. W firmie produkcyjnej Lafarge odpowiadała za dział skarbu i pozyskiwania finansowania dla grupy kapitałowej. Pracując w bankach (Société Générale, Citi - Bank Handlowy, Bank Pocztowy) zajmowała się m.in. projektami biznesowymi, regulacyjnymi i informatycznymi, oraz sprzedażą, wdrażaniem i rozwojem produktów. W latach 1999-2004 zorganizowała, a następnie zarządzała jednym z pierwszych w Polsce SSC w obszarze skarbu. Pełniła różne role na różnych szczeblach organizacji (specjalista, ekspert, menedżer, dyrektor). Pracowała w zespołach wielopokoleniowych i wielokulturowych. Brała udział w inicjatywach wolontariatu, a w tym w projekcie edukacji finansowej dzieci i młodzieży „BAKCYL” organizowanym przez Warszawski Instytut Bankowości.

Joanna Karpeta

Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego

Autorka książki „Pokochaj poniedziałki. Jak poradzić sobie z wypaleniem zawodowym” wydaną przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2018), uznaną przez internautów za najlepszą książkę psychologiczną i poradnik 2018 w kategorii „Motywacja”.

Certyfikowana coach ICC i Talentów Gallupa, coach Action Learning, dyplomowana trenerka biznesu i ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego z ponad 16-letnim doświadczeniem w pracy z grupami i osobami indywidualnymi. Absolwentka Praktycznej Psychologii Motywacji SWPS, podyplomowych studiów terapii i treningu grupowego UW, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz Szkoły Trenerów Biznesu.

Autorka czterech kursów on-line do samodzielnej nauki: „Jak ujarzmić stres”, „Zarządzanie sobą w czasie” , „Kształtowanie dobrych nawyków” i „Ze sobą na TAK”.

Jako trenerka i coach działa w obszarze przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i budowania dobrostanu pracowników. Pomaga ujarzmiać stres, zwiększać odporność psychiczną i uczy na nowo kochać poniedziałki. Menedżerom pokazuje jak zapalać, a nie wypalać swoich pracowników, zarządzać w oparciu o mocne strony pracowników i tworzyć rozwojowe miejsca pracy.

Posiada 9-letnie doświadczenie pracy w biznesie na stanowisku menedżerskim, co pozwala jej dostosowywać treści szkoleniowe do rzeczywistych wyzwań klientów.

Współpracuje m.in. z:
● mBankiem, Wedlem, Nokią, PeKaO SA, Bankiem Milennium, Credit Agricole, Kappahl. Multiconsult, Orange i IT Solution Factor, Alfavox , Toyota Bank, Saint Gobain, Truvant, KSB.

Publikuje eksperckie artykuły w: Newsweek, Wprost, Wysokie Obcasy, Coaching, Sens, Benefit, HR Business Partner, Business Woman & Life Magazine.

Jako ekspertka wystąpiła w audycjach: Radia Złote Przeboje (Najlepszy weekend), Czwórki PR (Strefa Prywatna), RDC (Wieczór RDC), Radia PIN (Sukces pisany szminką).