New business reality. Stoimy w obliczu nowej rzeczywistości biznesowej, w której priorytetem musi być efektywność w nowym, zrównoważonym kontekście. Doświadczamy technologicznego odrodzenia gdzie automatyzacja, digitalizacja i hiper-personalizacja daje nam nowe możliwości rozwoju. Jednak w świecie coraz bardziej zdominowanym przez algorytmy, potrzebujemy również ludzkich umiejętności i emocji, aby jak najlepiej wykorzystać technologię.
Odpowiedzią na powyższe wyzwanie w ekonomii behawioralnej staje się nowe podejście strategiczne Total Experience, które integruje Doświadczenia Klienta (CX) i Doświadczenia Pracownika (EX) w jednym, wspólnym omnichannelowym sposobie projektowania innowacyjnych i opłacalnych rozwiązań.
Pierwsze badania rynkowe pokazują, że organizacje tworzące rozwiązania wokół Total Experience w większym stopniu osiągają przewagę konkurencyjną.
Dlatego jeżeli planujesz tworzyć i rozwijać innowacyjne i optymalne procesy obsługowe, komunikacyjne i sprzedażowe oraz efektywnie wdrażać wykreowane rozwiązania, weź udział w szkoleniu Total Experience. Innowacyjne i efektywne procesy obsługi klienta. Na warsztatach poznasz nową efektywną metodę zarządzania doświadczeniami klienta i pracownika równolegle, która przynosi zwiększone korzyści dla wszystkich interesariuszy w procesie.
Głównym celem szkolenia jest podwyższanie kompetencji w ramach całościowego myślenia projektowego i procesowego w budowaniu doświadczeń klienta i pracownika, które pozwolą podejmować trafniejsze decyzje biznesowe.
Cele szkolenia:
Korzyści ze szkolenia:
Adresaci szkolenia:
Organizacja:
Szkolenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej Zoom opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji. Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
• Szkolenie prowadzone jest w czasie rzeczywistym
• Uczestnicy mogą zadać pytania Prelegentom, odnosząc się do omawianych przez nich kwestii – na koniec szkolenia przewidziana jest sesja pytań i odpowiedzi
• Pracujemy w oparciu o praktyczną wiedzę oraz aktualne case’y i doświadczenia prowadzących
Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej