Total Experience

Innowacyjne i efektywne procesy obsługi klienta

Data rozpoczęcia:
31.01.2024
Data zakończenia:
31.01.2024

Opis

New business reality. Stoimy w obliczu nowej rzeczywistości biznesowej, w której priorytetem musi być efektywność w nowym, zrównoważonym kontekście. Doświadczamy technologicznego odrodzenia gdzie automatyzacja, digitalizacja i hiper-personalizacja daje nam nowe możliwości rozwoju. Jednak w świecie coraz bardziej zdominowanym przez algorytmy, potrzebujemy również ludzkich umiejętności i emocji, aby jak najlepiej wykorzystać technologię.

Odpowiedzią na powyższe wyzwanie w ekonomii behawioralnej staje się nowe podejście strategiczne Total Experience, które integruje Doświadczenia Klienta (CX) i Doświadczenia Pracownika (EX) w jednym, wspólnym omnichannelowym sposobie projektowania innowacyjnych i opłacalnych rozwiązań.

Pierwsze badania rynkowe pokazują, że organizacje tworzące rozwiązania wokół Total Experience w większym stopniu osiągają przewagę konkurencyjną.

Dlatego jeżeli planujesz tworzyć i rozwijać innowacyjne i optymalne procesy obsługowe, komunikacyjne i sprzedażowe oraz efektywnie wdrażać wykreowane rozwiązania, weź udział w szkoleniu Total Experience. Innowacyjne i efektywne procesy obsługi klienta. Na warsztatach poznasz nową efektywną metodę zarządzania doświadczeniami klienta i pracownika równolegle, która przynosi zwiększone korzyści dla wszystkich interesariuszy w procesie.

Głównym celem szkolenia jest podwyższanie kompetencji w ramach całościowego myślenia projektowego i procesowego w budowaniu doświadczeń klienta i pracownika, które pozwolą podejmować trafniejsze decyzje biznesowe.

Cele szkolenia:

  • Edukacja: Wprowadzenie do podstawowych i zaawansowanych zagadnień w obszarze budowania i zarządzania doświadczeniami klienta i pracownika [CX|EX]
  • Praktyka: Umożliwienie uczestnikom praktycznego wykorzystania wiedzy przez ćwiczenia warsztatowe. Innowacja: Osadzenie w obecnych trendach oraz prezentacja benchmarków inspirujących do nowego myślenia projektowego i procesowego.
  • Rozwój: Dostarczenie wiedzy podwyższającej kompetencje w zarządzaniu procesem obsługowym klienta.

Korzyści ze szkolenia:

  • Rozumienie: będziesz wiedział jak kreować i optymalizować działania oraz w procesie obsługowym w metodzie Total Experience [praca na rynkowych casach].
  • Budowanie przewag w CX: rozwijanie klientocentryczności w zespołach, budowanie przewag konkurencyjnych w procesie obsługi klienta
  • Budowanie przewag w EX: budowanie zaangażowania, motywacji i lojalności pracowników i klientów, dowiesz się jak TX wpływa na budowanie efektywnych  procesów projektowych uwzględniających interesy różnych działów w firmie [Crosssilosowe podejście]
  • Metoda pracy:  będziesz wiedział na czym  polega metoda Total Experience i jakie elementy tworzą całość procesu projektowego budującego omnichannelowe doświadczenia klienta i pracownika
  • Narzędzia: poznasz i otrzymasz narzędzia pozwalające równolegle pracować na doświadczeniach pracownika i klienta m.in. Total Journey Map, Mapa Insightów
  • Networking: będziesz miał przestrzeń na wymianę doświadczeń i nawiązania cennych kontaktów w branży.

Adresaci szkolenia:

  • osoby odpowiedzialne za obsługę, rozwój, satysfakcję i lojalność klientów i/lub pracowników 
  • managerowie zorientowani na budowanie klientocentrycznych procesów, poszukujący innowacyjnych i optymalnych metod budowania doświadczeń klienta i zespołu,
  • osoby pogłębiające aspekty ekonomii behawioralnej w obszarze Customer Experience i Employee Experienc


Organizacja:
Szkolenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej Zoom opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji. Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
• Szkolenie prowadzone jest w czasie rzeczywistym
• Uczestnicy mogą zadać pytania Prelegentom, odnosząc się do omawianych przez nich kwestii – na koniec szkolenia przewidziana jest sesja pytań i odpowiedzi
• Pracujemy w oparciu o praktyczną wiedzę oraz aktualne case’y i doświadczenia prowadzących

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej

 

Na wydarzenie zaprasza

Anita Marszałek